Oblivion Gates ??

Medlem
Oblivion Gates ??

Tjena ! det kommer upp Oblivion gates för mig hela tiden och jag är bara på lv 10 .. måste man stäna precis alla för man gör inget annat än att stänga dom!

tacksam för svar!:D

Medlem

äh, jag stänger en om jag har väldigt tråkigt eller om jag råkar gå förbi en när jag är mellan två uppdrag


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Om jag inte missminner mig öppnas Oblivion gates igen efter ett tag, så det finns ingen som helst mening med att tortera sig själv med att stänga dem utanför vissa uppdrag.

Medlem

Du behöver bara stänga ''questgates''.

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Du behöver bara stänga ''questgates''.

Är det säkert då?? kommer inte alal jävla scamp å deadra ut ??`?

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Du behöver bara stänga ''questgates''.

Är det säkert då?? kommer inte alal jävla scamp å deadra ut ??`?

Medlem

såna kommer det bara ut när du står där


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av waagaard:
Skrivet av Ninotramp:

Du behöver bara stänga ''questgates''.

Är det säkert då?? kommer inte alal jävla scamp å deadra ut ??`?

Självklart kommer det ut monster från dem, men de håller sig kring gaten. Jag vet inte vad andra tycker men jag tycker gates var förbannat tråkiga att vara inne i och om man kollar på kartan över var alla gates finns (http://www.oblivionmap.net/) så är det förbaskat många. hade man behövt stänga alla dem så hade jag aldrig ens spelat igenom halva spelet!

/ LordDaimos

Medlem

Jag är på grad 25 och har stängt en port! MEn har gjort 95 uppdrag! Obliviongates är så tråkiga!

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av waagaard:
Skrivet av Ninotramp:

Du behöver bara stänga ''questgates''.

Är det säkert då?? kommer inte alal jävla scamp å deadra ut ??`?

Självklart kommer det ut monster från dem, men de håller sig kring gaten. Jag vet inte vad andra tycker men jag tycker gates var förbannat tråkiga att vara inne i och om man kollar på kartan över var alla gates finns (http://www.oblivionmap.net/) så är det förbaskat många. hade man behövt stänga alla dem så hade jag aldrig ens spelat igenom halva spelet!

/ LordDaimos

/ Det går ju inte se hur många det är Hur klickar man fram alla Oblivion Gates?

Medlem

bocka för "oblivion gates" till höger om kartan i på sidan lorddaimos länkar till kanske?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

gjort det men kommer ändå inte upp:P

Medlem

jag ångrar att jag stängde alla gatesen så tidigt i spelet, dom är ju perfekta när man vill levla och sådant chill.

Medlem

tidigt i spelet?! det måste tagit ett bra tag att stänga alla dem, det är väl 40 stycken eller nåt sånt


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

De slutar aldrig spawna om du stänger dem, det kan helt enkelt bara vara ett visst antal öppna samtidigt.

Är det max uppe och du stänger 1 så öppnas en till nån annanstans.

Gates börjar spawna efter första delen av Kvatch, och slutar aldrig spawna innan du klarat mainquesten.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

tidigt i spelet?! det måste tagit ett bra tag att stänga alla dem, det är väl 40 stycken eller nåt sånt

jag menar att jag körde igenom main questen så tidigt i spelet vilket leder till att allihopa stängs ^^

Medlem

aha, ok


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Mainquesten.... har spelat några chars till level 20+ nu, aldrig orkat göra hela mainquesten ^^

Känns skumt att det är en uppföljare på gång inom 1 vecka och man inte gjort det.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar