Battlefield Vietnam

Inaktiv
Battlefield Vietnam

Tjena folket!

Jag och mina polare började snacka om äldre spel och kom in på Battlefield, började kolla lite gammla filmer på youtube etc på 1942 och Vietnam.

Nu har jag faktiskt 1942 och kollade nyligen och det finns fulla servrar (med 64 spelare). Fast har aldrig haft Vietnam och kollade på Prisjakt.nu och EA.com med mera, nästan ingen säljer Battlefield Vietnam? :<

Sen undra jag också om någon här som har Vietnam kan kolla om det finns serverar som är bra? Dvs bra ping med mkt folk, 64 players ftw. Så det kan vara värt att köpa, inte för att 100kr är mkt

Medlem

Jolt brukar ha bra med folk. Men jag har inte spelat på ett år och jagar nya skivor då de gamla har förstörts...

Jag har sökt nya skivor, jag har cdkeys, men det är mycket dyrare än så, antingen slutsålt eller med hutlös frakt läs pixmania.


signatur

gammal gejmer som spelat det mesta - been there, seen that and done that

Medlem

Ladda ner spelet bara, du har ju ändå cd keyn. Och man kan inte spela på nätet utan en laglig cd key, dessutom är la Single Player inte nåt att ha (har det aldrig varit i BF Serien på PC).

Själv saknar jag cd #3 men jag har cd key, så jag brukar ladda ner spelet och sen ut i en helikopter med min M16 <3.

BF:V är imo det bästa i serien, 2:an och 1942 kommer tätt ihop som #2.

Hoppas dock att dem andra 2 BF spelen som hålls på att göras kommer bli nåt att ha

1
Skriv svar