Medlem
Problem med CSS

Hej, jag har en liten fråga. Det är så att jag har spelat CS Source utan några problem alls. Tills nu när jag ska starta CS Source,så kommer det upp att jag måste betala för det. liksom olika versioner av CS. Likaså med HL 2. Jag har inte behövt betala för att spela CS. Tycker att det är konstigt. Vore tacksam om nån kunde hjälpa mig


signatur

No blood. No sticky, hot, messy, awful blood; no blood at all. Why hadn't I thought of that? No blood. What a beautiful idea!

Medlem

1.Har du köpt det??
2.Om du köpt det starta om och logga in igen
3.Om 2 inte funkar installerar du om steam och spelen
4.Kontakta Supporten
5.Om inte 4 funkar, du har inte köpt det,=stick Valvehatare!!!!!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Öhh hallå. Hur skulle jag annars ha kunnat spelat det innan Idiot
Och jag har köpt det.


signatur

No blood. No sticky, hot, messy, awful blood; no blood at all. Why hadn't I thought of that? No blood. What a beautiful idea!

Jee
Medlem

Man behöver inte köpa ett spel för att spela det och man behöver inte kalla någon som försöker hjälpa dej för idiot.


signatur

Eller inte?

Medlem

Tja, du kanske köpte en kopia av cracknegger.:\


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Bra att kalla folk som vill hjälpa för idiot, smart thestrokes!
Tänk om det fanns fler som du i världen, men ja just det finns det ju redan.

Medlem

Jag har själv haft samma problem. Efter att ha spelat det i över ett år nu så stod det att jag behöve köpa CSS för att få spela igen! Blev skit skraj. Men jag startade bara om stem så var allt tillbaka igen. Men jag har hört att vissa inte blivit av med det för en efter ca 3-4 dagar. Hoppas du slipper vänta så länge, för det skulle inte jag vilja!

1
Skriv svar