Medlem

Hmm, imorrn lär bli intressant.
Var ju inte svårt att hitta nya, intressanta corp att joina (förrutom WIN), så det blir intressant för det corp man är med i nu när man lämnar fållan.


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Medlem
Skrivet av Emelie:

Klart tycker man att pvp är tråkigt så ska man inte göra det, och vem har inte implants

Jag har inte implants, som 2 miljoner SP-småpirat så får man lära sig att bli podkillad då och då är något som tillhör riskerna, så blir det för dyrt att ha en massa implants.

Men jag piratar hellre ensam i T1 cruisers, än mesar runt i carebear-ville i BS och har sjuhundrafemtio implants.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av RedEyeJoe:

Hmm, imorrn lär bli intressant.
Var ju inte svårt att hitta nya, intressanta corp att joina (förrutom WIN), så det blir intressant för det corp man är med i nu när man lämnar fållan.

Ja, vi får se vad det blir av det hela, vad du nu väljer

Medlem

Ore Mongers letar efter skjutglada pirater, för de som vill.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Inaktiv

hej vilken ras ska man vara då ?? är deta ett svårt lära sej spela asså styra sånt tycker om spelet har lyst vara fighter tror jag =)=) nån som har nån sida dr man kan se för olika skepp man kan köpa sen i framtiden då? jag har mycke tid som helts men är deta ett värd spel att köpa ???? :)8)

Medlem
Skrivet av NeXon:

hej vilken ras ska man vara då ?? är deta ett svårt lära sej spela asså styra sånt tycker om spelet har lyst vara fighter tror jag =)=) nån som har nån sida dr man kan se för olika skepp man kan köpa sen i framtiden då? jag har mycke tid som helts men är deta ett värd spel att köpa ???? :)8)

Värt att köpa?? Hell yeah!!

Medlem

signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Inaktiv

jag älskar denna grafik dom har i spelet men jag tycker styra sitt skepp suger kunde fan varit som freelancer eller hur det stavas vet jag ej men hade varit så man styr sitt skepp hade jag lätt köpt det får väll vänta till det kommer nått bätre ... men klart är spelet 100% på alt annat

Medlem

Jag kan då styra mitt skepp ...


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Nån i krig mot AXE?
Nån här alltså.. Vill inte bli sönderskjuten det första jag blir

Medlem
Skrivet av fisk:

heftig design på skeppen, har alltid velat ha ett sånt här spel men det e så dåligt att man måste betala i månaden annars skulle jag köpt det direkt

Medlem
Skrivet av megaflus:
Skrivet av fisk:

heftig design på skeppen, har alltid velat ha ett sånt här spel men det e så dåligt att man måste betala i månaden annars skulle jag köpt det direkt

Du kan ju alltid spela något gratis MMORPG med ett cluster med 28,000 spelare online samtidigt.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

lol
Lycka till att hitta det bara

Medlem

men! hallå! få bord RED nu då gubbar!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

nej, red ska va kvar

Medlem

Red? eller RA?


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Medlem

Red, hehe Lea din tokfia puss


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

aha håller med

Medlem

spana in RED, imponerat att de har tagit tillbaka så mycket mark tillbaka


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

imo skulle denna klistras, pga kartan.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

mm det borde den.
Kul att se listan över corps i de olika stora allianserna.

The Alliance ser lite överlägsna ut när man ser antal corps bara. Fast southern coalition har ju goonies...
Jävla skitsvärm med 2000 T1 frigs/cruisers..

Inaktiv
Medlem

Mjo de flesta har väl kommit upp i battleship skepp nu.. Men när man började så flög 90% fortfarande frigates

Och ja gillar UNL's karta mer också.

Medlem

ush vad man fick lust att börja med eve igen efter att man kollade på kartorna


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Den här kartan är mer exakt eftersom den uppdateras bättre, skulle inte du kunna lägga in den i ditt första inlägg IceMan så du har båda kartorna där?

[http://go-dl1.eve-files.com/media/corp/UNL/influence.png]

EDIT: Missade att dosman redan postat den, men Ice, kan du inte lägga till den i ditt förstainlägg så man kan se båda kartorna? Sen får du ta och fixa lite klister på den här tråden.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

done!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av dosman:

t1 frigs suger verkligen. Goonies skulle inte vara något utan sina ryska herrar.

Bitter?

Inaktiv
Medlem

Tss ni är bara avundsjuka på goonswarm. I början hade de bara t1 frigs men nu kan ju de flesta sätta sig i cruisers eller t.o.m. battleships, de är inte så klappa-på-huvudet längre

Medlem

Klart de är. Några cruisers gör ju inte så mycket mot en flotta carriers iaf

123
Skriv svar