Inaktiv
CS Liga

Hej,

Jag söker aktiva personer som är intresserade av att bli admin för en liga som kommer till att starta upp nu i höst.

Meriterande:

* Bra svenska
* Intresserad och kunnig om händelser inom CS
* Tidigare erfarenhet av admin. Cuper/ligor/ladders.
* Erfarenhet av anticheatprogram och demos.

Om du har ovanstående kvalifikationer, eller om du tror att du har det som krävs, tveka inte utan kontakta mig på info@nordic-gaming.com eller skriv ett PM till Sein @ Quakenet på kanalen #nordicgaming.

Information:

Ligan som kommer till att startas erbjuder två valmöjligheter. Den första är att de som är duktiga men ännu inte spelar i de högre ligorna kommer att få en chans till att utvecklas, genom att få möta varandra.

Den andra möjligheten är att lag som inte riktigt hunnit utvecklas kommer få en chans till utveckling, genom att möta bra motstånd och på det sättet visa att dem hör hemma i de högre ligorna i CS.

Ambitioner:

Ligan som startar upp har två ambitioner, den ena är utveckla de lag som finns inom sverige, genom att möta lag i norden. Den andra är att få nytt folk intresserade av CounterStrike och därav få nya bra klaner/spelare till CS-scenen.

Vad gör den här ligan bättre än andra?

Ligan kommer att sträva efter ett enda mål, det är att ge det spelarna vill ha, ett trevligt community med riktigt bra och dedikerade admins. Utöver det så kommer det screenshots och matchrapporter samt att i framtiden även erbjuda diverse tjänster för de klaner som spelar i division 1.

När kan klaner söka in?

Division 1 klaner kommer enbart till att bli inbjudna, det exakta antaler är inte bestämt ännu, men det blir ett fåtal, kanske maximalt tio klaner, vilket enbart är dem som redan lirar i högre divisioner inom CS.

Division 2 kommer bli blandat, mellan inbjudningar och ansökningar, maximalt kommer det finnas 14 lag, och när vi tar in ansökningar så kommer jag givetvis att underrätta er om detta.

Däremot så kan jag säga att ligan planeras till att starta i november, så om ni är intresserade så bör ni försöka få ihop något meriterande innan ni ansöker.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder bra admins, en stabil organisation och en väl fungerande hemsida. Det kommer även finnas välutvecklade regler och anticheat, vilket gör att om någon fuskar, så kommer det undersökas mycket noggrant, och av admins som är vana till att hantera fuskare.

Vi erbjuder även mer, som underhållning, HLTV och en rad olika events. Mer om events kommer i framtiden, men vi kommer till att sända alla division 1 och division 2 matcher via HLTV.

För er som är intresserade och lockas av detta, men har frågor kring organisationen eller något annat, hör av er till mig i så fall.
--------------------------------------------------
Håkan aka Sein
info@nordic-gaming.com
Sein @ QuakeNet @ #nordicgaming

1
Skriv svar