Fuskare på FFA QW servern.

Medlem

James Van Der Beek fuskar också.

Fusk hora.

Inaktiv

ååhhh guuddddddd!!!!!!!!!!!!!!! =).....................bara för att skriva nått i forumet:heart:

Medlem
Skrivet av mathew:

ååhhh guuddddddd!!!!!!!!!!!!!!! =).....................bara för att skriva nått i forumet:heart:

Där är du

Jag är glad min fusk tråd fick alla att komma på besök.

Hej hej

Inaktiv

De där skinsen är jag intresserad utav? Någon snabblänk någon?

edit: Har fixat, fanns tom här i fz filarkiv

Medlem
Skrivet av Svartnos:

De där skinsen är jag intresserad utav? Någon snabblänk någon?

Ladda ner vilket Q1 skin som helst, måla det självlysande, döp det till base.pcx och lägg in det i id1/skins


signatur
Inaktiv
Skrivet av cammo:
Skrivet av Svartnos:

De där skinsen är jag intresserad utav? Någon snabblänk någon?

Ladda ner vilket Q1 skin som helst, måla det självlysande, döp det till base.pcx och lägg in det i id1/skins

Nja då blir la alla i samma färg iofs, bättre med att ha tex white.pcx o red.pcx o sen köra teamskin "red" enemyskin "white" fast det klart i ffa så kanske man måste köra me base, aja gör bägge saker, är det inte qw/skins för den delen?

Inaktiv

psyx sluta gnäll på att folk fuskar
tror ärligt talat inte att folk fuskar i den utrsträckningen du tror

jag var själv inne och vann ett par matcher, såklart anklagde psyx mig för att fuska, gg

Medlem
Skrivet av Hooraytio:

psyx sluta gnäll på att folk fuskar
tror ärligt talat inte att folk fuskar i den utrsträckningen du tror

jag var själv inne och vann ett par matcher, såklart anklagde psyx mig för att fuska, gg

du fuskar.

Inaktiv
Medlem

Snart är det nog min tur att gå in och spela endast för att bli fusk-anklagad! (Är inte leet alls men jag kan spela Quake )

Medlem

bara en liten inflikare - ni kanske kan ta den här diskussions- eller whinetråden i #fz.qw så vi får dit lite folk? ;)... Tänk grabbar, då kan ni skrika på varandra i realtid, ahh teknikens under


signatur

<3 #komsi - where teh galenskap is

Inaktiv

varför har ingen anklagat mig för fusk?

är jag så dålig?

*wäh*

Medlem
Skrivet av SecretaryOfState:

varför har ingen anklagat mig för fusk?

är jag så dålig?

*wäh*

Du e´född "fuskis" :up::up::up:

(Bättre nu??)


signatur

"nothing is always worth somthing too...."

Inaktiv

Kul att se att någon spelar med mitt gamla nick morran!

Jag lirade med namnet morran och stormorran i nästan i sex sju år. Men det var på den gamla goda tiden det.

Inaktiv

Morran på det äldre dagarna...hmm det ringer en klocka i quakehjärnan

Medlem
Skrivet av Åke Vader:
Skrivet av cammo:

Man kan ju utgå från att alla kör självlysande skins allafall.

Om självlysande skins räknas som fusk så...ja, då "fuskar" nog 99% av spelarna. Brightskins är accepterat av spelarna nuförtiden (och har varit i säkert 5 år) och det är ingen som ser med onda ögon på det längre. De flesta använder också så kallade vapenscript som gör att du byter till ett vapen och skjuter automatiskt när du trycker på en knapp, och byter tillbaks till boomstick när man släppt skjut-knappen. Detta är sånt som jag numera räknar som standard till QW och har inte funderat över hur nya spelare ser på det. En del av dem kanske inte vet det...

Enfärgade skins har varit accepterat sen jag lirade QW för första gången vid 14 års ålder eller något. Idag är jag 23

För er alla andra:

På senare år har många "nya" börjat lira QW, vi som varit med sedan början vet att vissa spelare får man inte en enda frag på och rockets och shaft sitter i 90% av skotten. Jag tror jag har en demo när jag själv lirar mot Battlefield1942 eliten 1v2 och jag tror det slutar 50+ frags till mig och dom båda ligger på minus (dm4)... och då är jag per defintion _dålig_ på QW och åker oftast på pisk på duel-servrarna. Jag tror inte någon kör aimbot i QW nu och jag tror aldrig någon gjort det förutom någon enstaka dummy. Jag har då aldrig sett någon lira med bot även om jag körde en match med aimbot mot phaze för en massa år sedan när han ville pröva. Jag förlorade även den matchen trots aimbot

URK
Medlem

har varit anklagade för fusk ett antal gånger även åkt ur en del servar enbart för det finns fjortis admin som misstänker än för fusk. tex bf och QW så finns radar och minimap även kan man märka ut fiender som man ser på minimapen om en liten fjant ligger och gömmer sig backom en mur så är det bara att lägga en grant där då är men en fuskare tex. spel man kan flytta eller göra om spawn punkterna kan man oxå bli anklagade för fuskare osv. QW kan man ju skicka ut en grje kommer ej ihåg vad den heter och telopotera sig ditt. det ser en del som fusk oxå. listan kan man göra lång.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem
Skrivet av URK:

har varit anklagade för fusk ett antal gånger även åkt ur en del servar enbart för det finns fjortis admin som misstänker än för fusk. tex bf och QW så finns radar och minimap även kan man märka ut fiender som man ser på minimapen om en liten fjant ligger och gömmer sig backom en mur så är det bara att lägga en grant där då är men en fuskare tex. spel man kan flytta eller göra om spawn punkterna kan man oxå bli anklagade för fuskare osv. QW kan man ju skicka ut en grje kommer ej ihåg vad den heter och telopotera sig ditt. det ser en del som fusk oxå. listan kan man göra lång.

Pratar du om Quakeworld och inte Quakewars nu?


signatur
URK
Medlem
Skrivet av Åke Vader:
Skrivet av URK:

har varit anklagade för fusk ett antal gånger även åkt ur en del servar enbart för det finns fjortis admin som misstänker än för fusk. tex bf och QW så finns radar och minimap även kan man märka ut fiender som man ser på minimapen om en liten fjant ligger och gömmer sig backom en mur så är det bara att lägga en grant där då är men en fuskare tex. spel man kan flytta eller göra om spawn punkterna kan man oxå bli anklagade för fuskare osv. QW kan man ju skicka ut en grje kommer ej ihåg vad den heter och telopotera sig ditt. det ser en del som fusk oxå. listan kan man göra lång.

Pratar du om Quakeworld och inte Quakewars nu?

överlag att det finns sätt som bra spelare spelar som dåliga spelare ser som fusk för de inte vet bättre.

det är samma sak som att fråga ett barn hur en trollkarl gör sina tricks han kommer svara magi medans en kass spelare svarar fusk.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem
Skrivet av URK:
Skrivet av Åke Vader:
Skrivet av URK:

har varit anklagade för fusk ett antal gånger även åkt ur en del servar enbart för det finns fjortis admin som misstänker än för fusk. tex bf och QW så finns radar och minimap även kan man märka ut fiender som man ser på minimapen om en liten fjant ligger och gömmer sig backom en mur så är det bara att lägga en grant där då är men en fuskare tex. spel man kan flytta eller göra om spawn punkterna kan man oxå bli anklagade för fuskare osv. QW kan man ju skicka ut en grje kommer ej ihåg vad den heter och telopotera sig ditt. det ser en del som fusk oxå. listan kan man göra lång.

Pratar du om Quakeworld och inte Quakewars nu?

överlag att det finns sätt som bra spelare spelar som dåliga spelare ser som fusk för de inte vet bättre.

det är samma sak som att fråga ett barn hur en trollkarl gör sina tricks han kommer svara magi medans en kass spelare svarar fusk.

Skrivet av Åke Vader:

Pratar du om Quakeworld och inte Quakewars nu?

12
Skriv svar