Battlefield 1943

Robot
Battlefield 1943

Det storskaliga kriget förpassas till blott tre öar och med betydande manskapsminskningar. Battlefield 1943 är ett bantad krigsupplevelse till lågt pris - och en bitvis stor spelupplevelse.

#dice, #battlefield-bad-company


Medlem
FZ recenserar Battlefield 1943

Bah!! kan inte vänta tills torsdag dock tycker jag att det är väldigt mycket fjäsk att båda inte får de samma dag så xbox kommer hinna före på 43 mil kills

Medlem
Skrivet av FunnX:

Bah!! kan inte vänta tills torsdag dock tycker jag att det är väldigt mycket fjäsk att båda inte får de samma dag så xbox kommer hinna före på 43 mil kills

Tävlingen börjar på den 10:e för båda konsoller.

Bra recension. Det blir ett köp när det kommer till PC.

Medlem

Tycker de skull ha haft med skeppen.

Medlem

Blir ett självklart köp när det kommer till pc.

Medlem

Jag tycker att de skulle ha skitit i sniperklassen. Jag är så förbannat trött på snipers i alla spel som släpps.


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

datortalibaner?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Ge mig Battlefield 3 istället.

...men visst kommer jag köpa detta, en bra remake under 200-lappen är ju kanon.

Medlem

PC nu!


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Få och bekanta banor var väl ingen nyhet?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Har laddat upp med MS Points,,här skall krigas.

Medlem

Varför kallar alla kartan för wake_island? Den hette för bövelen iwo_jima eller liknande i battlefield 1942.

Medlem
Skrivet av molis:

Varför kallar alla kartan för wake_island? Den hette för bövelen iwo_jima eller liknande i battlefield 1942.

Jag vet inte vad du pratar om... Wake Island och Iwo Jima är två helt olika kartor, och båda finns i BF1942.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

aaarrrrgh!!! Och jag som spenderade mina sista MP på see into the future! GRRRRRR

>:( really angry face!

Medlem

Äntligen, tack DICE och FZ för recensionen


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Men bomb plans ideen fick dom väll från Forgotten Hope till 1942?


signatur

When theres no more room in hell, the dead will walk the earth

Inaktiv

Älskade BF 1942 så jag ser fram emot denna remake, synd bara att den är bergränsad till 24 spelare, känns lite tunt att bara kriga mot 12 motståndare. Nåja, vi får se

Medlem

Suck... Jag vill också lira det här, men har tyvärr ingen Ps3 eller X360. Jaja, blir väl att vänta på Pc-versionen!

Medlem
Skrivet av molis:

Varför kallar alla kartan för wake_island? Den hette för bövelen iwo_jima eller liknande i battlefield 1942.

wake island heter den mest kända BF-banan, den som fanns i demot och är formad lite som en halvmåne.
Iwo jima är banan där det var en hög kulle på ena sidan ön och ett flygfält på den andra sidan


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av Ezzzet:

Ge mig Battlefield 3 istället.

...men visst kommer jag köpa detta, en bra remake under 200-lappen är ju kanon.

Håller helt med, skulle hellre se Bf3!
Nåjaa vi får se, kanske det blir ett köp!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Är inte hela poängen med BF serien just att det ska vara många spelare mot varandra? Har säkert diskuterats väldigt många ggr redan men det är först nu jag fick veta att det bantats till 24 spelare. Sen gillar jag inte förenklingar av spel - medic klassen var väl ytterst populär... och förhoppningsvis inte endast för att den var riktigt bra utan för att den på något sätt lät spelaren gör annat än att bara skjuta hela tiden.

Medlem

"Eftersom mer dumma individer (läses fler) numera förstår sig på en dator, måste vi även göra spelen enklare så att vi säljer mer".

Hurra.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Inaktiv
Citat:

Eller den som jag inte berättade om, när jag sprang uppför en kulle och avled av en välriktad vinge i ryggen. Mot den pilotens precision hjälper inga lotterier i världen, men en stor spelupplevelse är det.

Haha, den gav gav mig skrattet jag behövde nu på morgonen.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Hälsan regenerar med tiden....jävla konsol an*s....Medic är ju fan den roligaste klassen i serien.

Medlem

Tror inte det har med konsol att göra hannu87, går alldeles utmärkt att hela i BF2 och BF:BC.

Har en känsla av att när det är fulla servers så kommer detta bli kaotiskt, som BF ska vara Frostbite förändrar allt.

Medlem

Ah, kan hända. Tänkte att oftast när fps kommer till konsoler så är det förenklat på många sätt, pga för få knappar etc.

Medlem

Nå, gamla BF1942 lär vara svårslaget, men det blir ett givet köp till PC ändå.
Jag hoppas verkligen att vi får lite ballistik på skotten, som var en av de sakerna som gjorde BF1942 så bra. BF2 var en fruktansvärd våldtäkt på allt som heter spelkänsla, allt som behövdes var att sikta och skjuta.

Medlem

Ja, som när man får in en fullträff på en liten attackhelikopter med ett pansarvagnsskott, och allt som händer är att helikoptern börjar ryka. Hoppas att alla fysiska egenskaper stämmer i 1943.

Medlem

wwraver håller med dig där om bf2, vart lite COD över det, BF:BC har fångat känslan iaf och det är samma motor nu så detta kan inte bli annat än bra:)

Medlem

Blir ett klart köp när det kommer till pc.

Skriv svar