Battlefield 1943 släpps nästa vecka

Medlem

dom vill väl tjäna lite pengar först innan dom släpper det till pc, där alla kidz kommer tanka hem det

edit:stavfel bla.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Wingu:

Fan vad dåligt att PC-användarna får vänta längre. Jag tänker iaf inte köpa det till PS3 eller Xbox nu när jag har en vettig dator.

om de skulle villa att spelet skulle varit konsoll"game" på pc och buggat och liknade så skulle de kunna släppa det nu.

Medlem

15$ är inte så farligt, men här i Sverige lär det väl kosta minst 200kr med all jävla skatt och moms och saker man inte ens visste fanns.

Medlem

chewiee: Dom där 43miljoner fragsen tar nog inte många veckor innan det nås.

Men jag vetifan om jag ska köpa spelet. Tycker inget Battlefield har varit någon höjdare sen Battlefield 2.
Får väl pröva demot och sen se vad man gör.

Medlem

Nice bice, Dice!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Spectral:

15$ är inte så farligt, men här i Sverige lär det väl kosta minst 200kr med all jävla skatt och moms och saker man inte ens visste fanns.

1500MSP, som är det lägsta som går att köpa för att kunna köpa spelet kostar 170kr ganska exakt. Exakta kostnaden blir 135kr omvandlat från MS Points, PS3-versionen bör också ligga däromkring.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

bah får vänta till i höst aja kmr nog lira Arma 2 innan det här kmr ut

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Spectral:

15$ är inte så farligt, men här i Sverige lär det väl kosta minst 200kr med all jävla skatt och moms och saker man inte ens visste fanns.

1500MSP, som är det lägsta som går att köpa för att kunna köpa spelet kostar 170kr ganska exakt. Exakta kostnaden blir 135kr omvandlat från MS Points, PS3-versionen bör också ligga däromkring.

Från marketplace kan man inte köpa 1500MP, om det är det du tänker på.
Eller, menar du att man köper 1000MP och sen 500MP?


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Master_johan:

är det bara jag som tycker det är fult att det kommer fram en stor ryggsäck när man dödar folk? som man ser i trailern

är ju för att se vad man plockar upp och omm na behöver byta: ) men ja ser lite tatigt ut, men men alltid bra.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Jag är lite nyfiken på om någon vet om någon av X360 och PS3 utgåvan stödjer mus och tangentbord?

Skrivet av Harval:

Grattis till X-BOXarna - de som Gud älskar. Typ.

Läser du nyheten så ser du att det kommer till PSN samtidigt. Whina lite på sony med?


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Citat:

En fjärde banan, Coral Sea, blir upplåst först när spelare världen över nått 43 miljoner frags på respektive plattform.

Bananer är bra!

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

dom vill väl känna lite pengar först innan dom släpper det till pc, där alla kidz kommer tanka hem det

Tanka hem ett renodlat MP-spel? Nee.

Medlem

gibb on ffs!!

Medlem

nice nice kommer bara via Psn? inte på Blu-ray? =/


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av DirtyAnders:

Jag är lite nyfiken på om någon vet om någon av X360 och PS3 utgåvan stödjer mus och tangentbord?

Skrivet av Harval:

Grattis till X-BOXarna - de som Gud älskar. Typ.

Läser du nyheten så ser du att det kommer till PSN samtidigt. Whina lite på sony med?

På PSN kommer det ut den nionde, på xbox live den åttonde.


signatur

Wai

Medlem

Woho, den 8:e


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

spelet är ju ganska värdelöst om man laddar hem då det behövs säkert cdkey när det släpps till pc så det resonemanget köper jag inte.

Inaktiv
Skrivet av GREY_task:

Nah... jag vill ha mer realism. :/ o bättre pris.

Jag hoppas att du skämtar med mig?!:O

Battlefield 1943 är as bra pris, nu vet jag inte exakt men kanske 120 kr? Om du nämner ett ända spel då blir jag imponerad! O då skare inte vara något fattigt epa-spel. 8)

Skrivet av Shoryu:
Citat:

En fjärde banan, Coral Sea, blir upplåst först när spelare världen över nått 43 miljoner frags på respektive plattform.

Bananer är bra!

Banäner också


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

vafan,, vilka traitors bf är ju ett pc spel.. ugh..

Word.

12
Skriv svar