3D Realms vs Take-Two rond två

Medlem
3D Realms vs Take-Two rond två

Ännu ett Duke man missar? :/

Medlem

Man kan ju förstå varför Take Two är irriterade på 3D Realms de är inte speciellt snabba då det gäller att göra spel.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Inte konstigt det är krig i världen när folk/företag håller på att stämmer alla hit och ditt hela tiden. Sjuka värld där allt precis allt handlar om pengar.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Önskar bara att de hade släppt Duke Nukem: Forever :\


signatur

PIRANHA BYTES FTW

Medlem

vilka muppar, sluta bråka... fixa en deal ocg gör klart spelet. Jag menar varken 3D realms eller take 2 lär ju vinna några större gamer fans av den här soppan...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Lägg ner för f*n, tjänar inget till....


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem
Skrivet av Haziza:

Inte konstigt det är krig i världen när folk/företag håller på att stämmer alla hit och ditt hela tiden. Sjuka värld där allt precis allt handlar om pengar.

Hur ska annars ett företag gå runt om de inte handlar om pengar...

Medlem

Go Duke go!

Hade varit fett om 3d Realms vinner.


signatur

//Schmoo

Medlem

Take Two hävdar ju dessutom att Apogee inte alls har slut på pengar utan har flyttat en massa tillgånger till nån jävla off-shore bank hehe.

Underhållning på hög nivå det här..


signatur
Inaktiv

Hade varit fett om Duke spawnat real time o nitat alla jamsare.

Inaktiv

Helt ärligt så är det rätt åt 3D realms, har man ett kontrakt att göra ett spel och man inte gör det så ska man stämmas. Sälj idén till EA ist så är spelet gjort inom 6månader, suger, men det är ute iaf.

Medlem

Men nu får dom sluta bråka och släppa Duke!!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Brandter:

Helt ärligt så är det rätt åt 3D realms, har man ett kontrakt att göra ett spel och man inte gör det så ska man stämmas. Sälj idén till EA ist så är spelet gjort inom 6månader, suger, men det är ute iaf.

Medlem

jaha nu försöker de stämma till sig pengar för att göra klart duke nukem forever

(snacka om att de är desperata)


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Only in america.

Medlem

Får hoppas att de är klara med sina stämnings-business snart och förser Duke med sina anabola, sin gyllene (D)Eagle och ett par nya kängor så han kan sparka rumpa på PC än en gång.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

dom skulle aldrig släppa det ändå,, fan 12-13 år ändå och dom hann göra shit.

Medlem
Skrivet av Brandter:

Helt ärligt så är det rätt åt 3D realms, har man ett kontrakt att göra ett spel och man inte gör det så ska man stämmas. Sälj idén till EA ist så är spelet gjort inom 6månader, suger, men det är ute iaf.

fattar inte meningen. det vore ju helt värdelöst om EA fick ta över titeln. då kör jag hellre eDuke tills jag dör!

jag känner mig lite som Hitler:

http://www.youtube.com/watch?v=l3qSBQBrDw0

Medlem
Skrivet av Brandter:

Helt ärligt så är det rätt åt 3D realms, har man ett kontrakt att göra ett spel och man inte gör det så ska man stämmas. Sälj idén till EA ist så är spelet gjort inom 6månader, suger, men det är ute iaf.

Ett kontrakt som "överlåtits" från den tidigare utgivaren, således har dom egentligen aldrig haft något avtal med Take Two;-).

Medlem

Never bet on the Duke, he never delivers... Om de ägnade mer tid åt att göra spel än tjafsa om dem vore världen bättre att leva i...

Medlem

always bet on duke

föresten har 3drealms uppgraderat sin webbshop


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

1
Skriv svar