Starcraft II förmodligen i år

Inaktiv
Skrivet av Lerner:

måste nog köpa ny dator för detta

Kan du spela Dawn of War II eller likande så behöver du absolut inte det. SC2 kommer inte att vara speciellt krävande.

Om de håller release i slutet av året så dröjde det 2,5 år från första presentationen (med gameplay video och allt). Det gör att man kan börja hoppas på Diablo 3 i slutet av nästa år. Den stora frågan är när Blizzard tänkt släppa expansionerna till SC2. Fan att de slutar med Protosskampanjen, det är den jag sett fram emot.

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Det har tagit löjligt lång tid att få klart denna remake.

Remake? En fortsättning rättare sagt. De har ju inte gjort om 1:an.

Detta ska spelas 24/7 när det kommer. Kommer nog bli epic, speciellt med cinematics och hela köret. Och blir nog bättre än första även om nu första är total epic enligt mig, men det sluta fungera :(. Kan de inte bara släppa ut en normal demo nu Pek och klick äventyret kommer bara vara stört skönt (Terran Campaigns mellan spel)

Nyheten kunde ha fått varit både om SCII(2): Wings of Liberty och DIII(3)


signatur

Watashi no namea wa The Mappen desu.

Medlem
Skrivet av Buio:

Fan att de slutar med Protosskampanjen, det är den jag sett fram emot.

Men då kan jag nästan ge mig på att den kommer vara mest episk också

Inaktiv
Skrivet av Muppen:
Skrivet av Buio:

Fan att de slutar med Protosskampanjen, det är den jag sett fram emot.

Men då kan jag nästan ge mig på att den kommer vara mest episk också

Hoppas det, dessutom att de släpper expansionerna varje år i annat fall blir det lååång väntan. Säg att spelet släpps i slutet av året och de tar 1,5 år mellan de kommande två kampanj/expansionerna. Då får man spela Protosskampanjen först i slutet av 2012.

Medlem

Hoppas dom inte skyndar sig för mycket med release datum så det drabbar spelet. Hellre kan det komma lite senare och bli perfekt

Inaktiv

varför gör de inte bara en ny wow asså bättre graffe och sånt


signatur

OG GANGSTA PARTY

Medlem

Yay, Starcraft!

*Hoppar upp och ner*

Inaktiv

Gött! Längtar riktigt, betan i sommar kommer liras som attans!

Inaktiv
Skrivet av Masterer:

varför gör de inte bara en ny wow asså bättre graffe och sånt

För att den enda stora anledningen till att WoW är stort är att de var tidigt ute. Skulle kalla det Blizzards svarta får, alla deras andra spelserier har varit originella och varierade (Vad Diablo saknar i spelstilsvariation tar det igen i fantasifull lore). Starcraft speciellt vill jag påstå är deras fjäder i hatten. Den enorma variationen av enheter, variationen mellan raserna, den enormt välberättade storylinen. Jag hoppas för allt i världen att de har kvar folk från manus på SC1 på SC2!

My life for Aiur!

Medlem

Skål, drick inte för mycket så att du ser suddigt

Medlem

De kanske inte är snabba med sina spel, men fan vad de levererar!

Medlem
Skrivet av Panimala:

De kanske inte är snabba med sina spel, men fan vad de levererar!

Blizzard är synonym med kvalité!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av anon_17240:
Skrivet av Masterer:

varför gör de inte bara en ny wow asså bättre graffe och sånt

För att den enda stora anledningen till att WoW är stort är att de var tidigt ute. Skulle kalla det Blizzards svarta får, alla deras andra spelserier har varit originella och varierade (Vad Diablo saknar i spelstilsvariation tar det igen i fantasifull lore). Starcraft speciellt vill jag påstå är deras fjäder i hatten. Den enorma variationen av enheter, variationen mellan raserna, den enormt välberättade storylinen. Jag hoppas för allt i världen att de har kvar folk från manus på SC1 på SC2!

My life for Aiur!

Jag tror faktiskt att Spelarna som har följt med Blizzard från början inte tycker om wow. Alla blizzards spel har varigt nyskapande, men när de släppte wow blev jag lite besviken.
Nu ett par år efter allting sitter jag o spelar StarCraft, Diablo och Warcraft 2,3 fortfarande. Men Wow är inget jag kommer spel mer...
Man tröttnar helt enkelt på det!

BTW. MY LIFE FOR AIUR ENDEED!


signatur

PIRANHA BYTES FTW

Inaktiv
12
Skriv svar