Gissa filmen via bilden
Jag har ingen ork att komma på någon film att posta, så här får ni en nästan gratis:

16 - CastorFiber,SuperTank
15 - Exeron, båtsman
14 -
13 - w4rhog
12 - Greger, Fairfax
11 -
10 - NookiE-afk
09 -
08 - limpmester, Narcisuss
07 - Ariath, UOme,
06 - chewiee, WaltX, dxtr
05 - Pliskin, HinduTimes
04 - Gudmundsdottir
03 - SeniiL, brundo,
02 - wiki, Kovski, IceMan, bapelsin, b0ne, SoniC, Drunken_monkey_boxer, Sheikh Plisken, MaLiBu, peter_lovgren, Nevynswe
01 - sno0zer, Askamaia, nagash, nj, MacNille, IronHide, lave, Zerpent, C.A.B-05, Pufferman, hönsgården, Thumba, Scr33d, taah, Davez, Taklagarn, frontier
Du det har jag ingen aning om, sökte på "lord of the rings"...:p Tänkte inte på att det blir alla filmer då. Men du får rätt för din gissning!
Egentligen är den från The Fellowship of the Ring. Jag trodde också ROTK först, men scenen påminner om striden mot Nazguls på Väderklint.... drog fram min DVD och kollade, klädseln liknande men inte ljussättningen.
Så då gick jag till allocine.fr (som bilden är tagen från) och hittade rätt bild under just Fellowship.
Dock går leken vidare till Ariath.
Ingen aning själv heller faktiskt.:) Det enda med 100% säkerhet jag kan säga är att det är Aragorn.
Nästa film:
15 - Exeron, båtsman
14 -
13 - w4rhog
12 - Greger, Fairfax
11 -
10 - NookiE-afk
09 -
08 - limpmester, Narcisuss, Ariath
07 - UOme,
05 - Pliskin, HinduTimes
04 - Gudmundsdottir
03 - SeniiL, brundo,
02 - wiki, Kovski, IceMan, bapelsin, b0ne, SoniC, Drunken_monkey_boxer, Sheikh Plisken, MaLiBu, peter_lovgren, Nevynswe
01 - sno0zer, Askamaia, nagash, nj, MacNille, IronHide, lave, Zerpent, C.A.B-05, Pufferman, hönsgården, Thumba, Scr33d, taah, Davez, Taklagarn, frontier
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Då jag vet att jag har rätt så kommer nästa.

15 - Exeron, båtsman
14 -
13 - w4rhog
12 - Greger, Fairfax
11 -
10 - NookiE-afk
09 -
07 - UOme,
05 - Pliskin, HinduTimes
04 - Gudmundsdottir
03 - SeniiL, brundo,
01 - sno0zer, Askamaia, nagash, nj, MacNille, IronHide, lave, Zerpent, C.A.B-05, Pufferman, hönsgården, Thumba, Scr33d, taah, Davez, Taklagarn, frontier, Loading
Det är Star Wreck: In the pirkinning
Bästa filmen som finland har gjort
Även den roligaste finska film jag sett:)
Edit: Ombyggnation av mening:)
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Fluidboy så sant så.
YES! 1 poäng till mig...
Då forsätter vi denna runda med en ny film som ni kanske kommer ha rätt lätt att känna igen.

15 - Exeron, båtsman
14 -
13 - w4rhog
12 - Greger, Fairfax
11 -
10 - NookiE-afk
09 -
07 - UOme,
05 - Pliskin, HinduTimes
04 - Gudmundsdottir
03 - SeniiL, brundo,
01 - sno0zer, Askamaia, nagash, nj, MacNille, IronHide, lave, Zerpent, C.A.B-05, Pufferman, hönsgården, Thumba, Scr33d, taah, Davez, Taklagarn, frontier, Loading, fluidboy
Ok.
Nästa blir nog väldigt lätt också:)
.jpg)
15 - Exeron, båtsman
14 -
13 - w4rhog
12 - Greger, Fairfax
11 -
10 - NookiE-afk
09 - Ariath
08 - limpmester, Narcisuss,
07 - UOme,
05 - Pliskin, HinduTimes
04 - Gudmundsdottir
03 - SeniiL, brundo,
01 - sno0zer, Askamaia, nagash, nj, MacNille, IronHide, lave, Zerpent, C.A.B-05, Pufferman, hönsgården, Thumba, Scr33d, taah, Davez, Taklagarn, frontier, Loading, fluidboy
Rätt men jag skulle sparat bilden pga eventuellt fusk men jag orkade inte.
Polisens öra är ditt fluidboy.
Hehe, den tackar vi för.. då forsätter vi

15 - Exeron, båtsman
14 -
13 - w4rhog
12 - Greger, Fairfax
11 -
10 - NookiE-afk
09 - Ariath
07 - UOme,
05 - Pliskin, HinduTimes
04 - Gudmundsdottir
03 - SeniiL, brundo,
02 - wiki, Kovski, IceMan, bapelsin, b0ne, SoniC, Drunken_monkey_boxer, Sheikh Plisken, MaLiBu, peter_lovgren, Nevynswe, fluidboy
01 - sno0zer, Askamaia, nagash, nj, MacNille, IronHide, lave, Zerpent, C.A.B-05, Pufferman, hönsgården, Thumba, Scr33d, taah, Davez, Taklagarn, frontier, Loading,

16 - CastorFiber,SuperTank, Exeron (It's On!)
15 - båtsman
14 -
13 - w4rhog
12 - Greger, Fairfax
11 -
10 - NookiE-afk
09 - Ariath
07 - UOme,
05 - Pliskin, HinduTimes
04 - Gudmundsdottir
03 - SeniiL, brundo,
02 - wiki, Kovski, IceMan, bapelsin, b0ne, SoniC, Drunken_monkey_boxer, Sheikh Plisken, MaLiBu, peter_lovgren, Nevynswe, fluidboy
01 - sno0zer, Askamaia, nagash, nj, MacNille, IronHide, lave, Zerpent, C.A.B-05, Pufferman, hönsgården, Thumba, Scr33d, taah, Davez, Taklagarn, frontier, Loading,
Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.