Metallica - Death Magnetic [Hela albumet uppe!]
Halloj,
Så vad tycker ni om låtarna som har släppts hittills? Är Metallica lika bra som förut? Vad tycker ni?
Det nya albumet Death Magnetic släpps den 12 september.

Låtarna som har släppts hittills är:
- The Day That Never Comes
|_ Musikvideo
- Cyanide
|_ Bättre kvalitet
- My Apocalypse
- Broken, Beat & Scarred
- The End of The Line
- Unforgiven III
- Suicide and Redemption
- The Judas Kiss
- That Was Just Your Life
- All Nightmare Long
"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine
Jag tappade lusten att lyssna på Metallica efter "Metallica".
Av dina tre länkar måste jag säga att My Apocalypse öppnade mina öron för dom igen. Dock var dom två första av den där country/soft-dyngan dom smittades av på Load-skivan.
Nej! Fler låtar av My Apocalypsestuket och jag köper:)
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Pallade inte lyssna igenom en enda låt (jaja jag vet. Tänker ge dem en chans till). De var bara inte särskilt medryckande och spannen trummissen bankar på låter inget vidare
Metallicasoundet som jag gillar finns där på några ställen men jag får nog vänta och se om de övriga spåren ger mer och är bättre.
The day that never comes var ganska soft
Enter the sandman är deras bästa låt enligt mig
nej min käre vän!
http://www.youtube.com/watch?v=-j39ABZyzek
One är deras bästa låt
R.I.P The_maxx
Mina favoriter är helt klart:
Jag fyller på din lista WaltX:)
Disposable Heroes
For whom the bell tolls
Eye of the beholder
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
The day that never comes var ganska soft
Enter the sandman är deras bästa låt enligt mig
nej min käre vän!
http://www.youtube.com/watch?v=-j39ABZyzek
One är deras bästa låt
Tycker också one är deras bästa låt men jag kan ju inte säga att jag är über metallica fan!
Apropå Metallica; http://www.youtube.com/watch?v=9B1ujewVOZ4&feature=related
<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(
Apropå Metallica; http://www.youtube.com/watch?v=9B1ujewVOZ4&feature=related
Varför inser folk inte sina begränsningar?
Det får mig att tänka på ordspråket:
"Det är bättre att vara tyst och se dum ut än att öppna munnen och undanröja alla tvivel"
Låten "The Day That Never Comes" är ok i ca 4min....dom resterande 4min är fan det sämsta jag hört. Helt meningslöst riffande ála jag-står-på-ungdomsgården-och-har-precis-köpt-en-dist-pedal-och-vill-klämma-in-alla-skitriff-i-samma-låt.
+ att Lars kan vara en av världens sämsta trummis, helt oinspirerat trumspel. Dom andra låtarna är väl ok....men fortfarande helt onödigt att ens släppa, då det är ganska intetsägande. Dom skulle ha lagt av för många år sedan, nu är det ju bara pinsamt.
Låten "The Day That Never Comes" är ok i ca 4min....dom resterande 4min är fan det sämsta jag hört. Helt meningslöst riffande ála jag-står-på-ungdomsgården-och-har-precis-köpt-en-dist-pedal-och-vill-klämma-in-alla-skitriff-i-samma-låt.
+ att Lars kan vara en av världens sämsta trummis, helt oinspirerat trumspel. Dom andra låtarna är väl ok....men fortfarande helt onödigt att ens släppa, då det är ganska intetsägande. Dom skulle ha lagt av för många år sedan, nu är det ju bara pinsamt.
Wow, känner mig ensam om att tycka att dem fortfarande håller måttet.
du är inte ensam ;P Jag har alltid gillat Metallica ända sedan jag köpte "Ride the lightning" skivan. Blev dock grymt besviken på St.Anger plattan, har försökt lyssna på den flera gånger men....den är skit. De här nya låtarna ger mig dock hopp om ett nytt album man kan spela livet ur
Guns don´t kill people, Lag kills people.
Oj visste bara att de släppt The Day That Never Comes så man kunde lyssna på. Den är rätt nice iallafall.. Gillar solot men resten är det lite mjäää över.
Metallica var metallica tills St.Anger kom ut, nu ger det dock lite förhoppningar.
Ska ta och lyssna på de andra låtarna nu.
Edit: My Apocalypse var sådär, solot var det enda som fick blodet att rusa. Cyanide skulle dom slängt i papperskorgen.