Sony: Europeiska Home ligger efter

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Alltså, Resident Evil området i Home är rätt värdelöst, hela området är tyst, inget ambience ljud alls.

De andra är väl inte heller något att hurra för... Fixa Playstation Store istället, sorteringen är mycket bättre i Amerikanska butiken...

Håller med, Store ligger långt efter. Utbudet på andra sidan pöle är så mycket större.
Tack o lov att man kan ha ett PSN USA konto. Frågan är hur länge Sony kommer att tillåta det...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Tycker det mesta de erbjuder håller undermålig kvalitet.

Försök tex köpa en singstore eller guitar hero låt en fredagkväll 22.00... Jo tjena timeouts från helvetet.
Sedan att inte varenda ps1 spel som släppts inte finns i storen är ju grund på tjänstefel.

Jag har massor med pengar att spendera men spelen finns inte i butik eller på deras nät och så sitter de och grinar över piratkopieringen...

Medlem
Skrivet av Hr Hamwich:
Skrivet av Kazutoyo:

Inte bara Home, utan PSN Store också. Har ett löjligt litet utbud av PSOne Classics jämfört med PSN Store i USA och speciellt Japan.

Finns så många guldklimpar som släpptes till PS1. Ge oss Suikoden, Suikoden 2, Castlevania: Symphony of the Night, Vagrant Story, Wild Arms, Metal Gear Solid, Klonoa, Final Fantasy 7, Xenogears, Chrono Cross, Brave Fencer Musashi, Threads of Fate, Tekken 3 och Silent Hill.

Dom spelen skulle jag vilja prova, fan ta EU.
Får väl pirata emulator det verkar ju så med allt i EU finns ingenstans man kan köpa Anime, knappt nå digitala film tjänster etc så tror dom tycker vi ska pirata.

Är ju snarare sony i detta fall inte eu.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Hoppsan jo visst finns det potential och det håller jag verkligen med om. Så länge man är villig att betala för saker man vill ha i lägenheten eftersom jag knappast tror att du kan få ha jukebox gratis.

Medlem

Förstår inte hur folk kan klaga då det är bara att besöka amerikasnka affären och köpa spelen där. Jä*** trött på alla xbots som förstör trådarna här på FZ.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Förstår inte hur folk kan klaga då det är bara att besöka amerikasnka affären och köpa spelen där. Jä*** trött på alla xbots som förstör trådarna här på FZ.

Jaha?? Hur har du tänkt betala för dem då?
Inte då med mitt Svenska VISA i alla fall...

Nu går det ju för visso att logga in på Amerikanska PSN Store och ladda hem demos och gratissaker där.

Å att kalla folk som inte har ett Amerikanskt VISA för xbots för att de klagar på en tjänst som suger är ju bara dumt.

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av redmac:

Förstår inte hur folk kan klaga då det är bara att besöka amerikasnka affären och köpa spelen där. Jä*** trött på alla xbots som förstör trådarna här på FZ.

Jaha?? Hur har du tänkt betala för dem då?
Inte då med mitt Svenska VISA i alla fall...

Går alldeles utmärkt att betala med VISA. Köpt massvis med spel där. Det finns massvis att ta del av bara man går mellan PSN affärerna.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Neatherblade:

Silent Hill finns redan på EU PSN.
Dock är jag inte förvånad att vi har mindre saker här i EU.

Näe, det gör det inte. Det fanns i 3-4 dagar, men sedan togs det bort. Så bra är SCEE.

Exakt min tanke. Nu äger jag originalet, samlare av denna klassiska serie som jag är, men jag tänkte ändå köpt det för att slippa slita på min precious skiva he he, märkligt. har letat efter en email att kontakta SCEE för en kommentar om varför dem tog bort det men utan resultat.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Nån som varit i The Hub än ? Ett ställe som är lite mysko, man kommer in dit om man markerar en rund ring med 3 streck i på en vägg ute i Home Square, man får en uppgift därinne, nån slags inititation så att man kan komma in på lite andra ställen,

det luriga är att man måste hitta ett antal saker för att fullfölja initiationen, en sak hittade jag i det skumma stället där man kommer in via målninen på väggen,
och en annan sak hittade jag när jag gick ner i Manhole cover, ett brunnslock där man kommer ner i ett ställe dom kallar maintenance,
där nere kan man regga sig för the hub området.

men där är också skummt för man måste göra om sin character till en viss snubbes ansikte, och en bild på snubben finns i ett klädskåp, när man gjort det så kommer man längre in i maintenance området och kan lira några spel där nere.

Är det nån som hittat alla grejer till initiationen ? För man har ingen aning om var man hittar alla delar.

12
Skriv svar