stoppafralagen

Medlem
stoppafralagen

Hjälp till att stoppa fralagen
staten vill att sverige inte ska ha nått privat liv, dom vill avlyssna och bevaka alla steg ni tar och allt ni gör över internet,telefon etc. läs mer på www.stoppafralagen.nu om detta beslut! hjälp till och stöd för ett friare sverige!

Medlem

Tycker dock att denna sak är värd att tas upp om och om igen....söka eller inte, tills saken är avgjord. Oerhört viktig sak. Men visst är söka rätt väg.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Tycker dock att denna sak är värd att tas upp om och om igen....söka eller inte, tills saken är avgjord. Oerhört viktig sak. Men visst är söka rätt väg.

Man kan hålla diskussionen i en tråd, speciellt med tanke på att det redan har dragits upp 3 gånger innan, varav 2 st av dessa trådar är fullt synliga från när man går in på allmänt prat/offtopic.

Så man behöver inte söka så vidare hårt för att hitta tidigare skriva inlägg

[http://www.fz.se/forum/thread.php?id=41166 Är den bästa diskussionen om den här lagen, läs och skapa debatt!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Jojo, missförstå mig rätt. Menar att iallafall jag i dagsläget kan förlåta missen att söka. Oj, vad fin bild du gjorde Greger


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Vila i frid

Använd de andra trådarna.

Låst.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

1
Skriv svar