Utvecklarna berättar om Mafia II

Inaktiv
Utvecklarna berättar om Mafia II

Har lugnat ner mig en aning nu. Denby har joinat Mafia-forumet och förklarat att filmerna hittills har visat ett spel som var långt ifrån klart; varken animationer, ljud, HUD eller något annat var färdigt i gameplayen. Under E3 kommer ett up-to-date-gameplay. Känns bra, tror på ett riktigt bra spel!

Medlem
Medlem

Som sm90caen nämnde så har två st nya 2K medlemmar kommit till forumet och de har förklarat en hel del angående saker och ting.

Medlem
Inaktiv

Höstens!!!


signatur

Please be patient. This update may appear to take a long time to complete. It is updating and installing very large data. <OFP, ARMA & ARMA II

Skrivet av Phobos:

Kalkonspel.

Word


signatur
Medlem
Skrivet av Phobos:

Kalkonspel.

Det är nog snarare du som kluckar. Man kan nog anklaga Mafia 2 för att vara mycket, men inte en kalkon.

Medlem

Citet: "En av de största skillnaderna rör eldstriderna. Grace berättar att de kommer bli avsevärt intensivare.
I slutändan är det här ett kriminalactionspel. Den stora skillnaden mellan Mafia 1 och Mafia 2 är de intensiva eldstriderna. För oss känns det mer som en förstapersonsskjutare."

Jaha... där rök den iden om att spelet skulle ha potential att bli lika bra som första.
Misstänkte ju att spelet skulle bli simplare och nerdummat/konsolfierat, och jag verkar få rätt.


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Golvis:

Citet: "En av de största skillnaderna rör eldstriderna. Grace berättar att de kommer bli avsevärt intensivare.
I slutändan är det här ett kriminalactionspel. Den stora skillnaden mellan Mafia 1 och Mafia 2 är de intensiva eldstriderna. För oss känns det mer som en förstapersonsskjutare."

Jaha... där rök den iden om att spelet skulle ha potential att bli lika bra som första.
Misstänkte ju att spelet skulle bli simplare och nerdummat/konsolfierat, och jag verkar få rätt.

Ja, de vill tjäna pengar och skiter i fansen. Att det knappt finns några utvecklare som försöker göra originella spel...

Saken med första spelet var att det så mycket mer än en förstapersonsskjutare och det var det som gjorde det så bra.

Sen att storyn känns actiondriven och överdriven med explosioner och strider överallt gör spelet till och med sämre än de andra standard förstapersonsskjutare som finns ute.

Storyn kan se annorlunda ut i det riktiga spelet men gameplayen kommer inte det. 2K Czech kommer inte få några pengar av mig.

Medlem

Gillade trailern. Jag tycker att den antyder att storyn kan bli rätt hyfsad och innehålla en del humor. Och det är väl aldrig fel!

Medlem

Man får hoppas att det blir en lika stor succés som 1:an ( engligt mig ofc ) , minns inte hur många gånger jag varvade 1:an och ändå så var det fortfarande svin kul!


signatur

“A fool shows his annoyance at once, but a prudent man overlooks an insult”

Inaktiv

ser helt okej ut faktiskt.

1
Skriv svar