Spelbar Joker i PS3-versionen av nya Batman

Robot
Medlem
Spelbar Joker i PS3-versionen av nya Batman

Längtar till detta spelet faktiskt, första Batman spel som ser riktigt bra ut

Medlem

PS3 exklusiva grejer? Det är inte varje dag det. Trevligt!

Medlem

Släpp allting till alla plattformar i alla länder samtidigt istället.

(Eller bara till PC, i varje fall samtidigt i alla länder.)

Medlem

GRYMT! Ska köpa detta lätt.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jaha, någon som kommer ihåg Darth Vader i Soul Calibur 4? Den blev ju senare en DLC för Xbox 360, samt PS3 ägarna fick Yoda. Kanske blir det samma sak här igen? Jag hoppas inte, skulle vara kul om PS3 håller denna.

Medlem
Skrivet av LinkMandos:

Jaha, någon som kommer ihåg Darth Vader i Soul Calibur 4? Den blev ju senare en DLC för Xbox 360, samt PS3 ägarna fick Yoda. Kanske blir det samma sak här igen? Jag hoppas inte, skulle vara kul om PS3 håller denna.

Så det spelar roll om xbox får samma eller? Det skadar inget om xbox också får det.

Medlem

Detta spel ser överraskande nog fantastiskt ut!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

Why sooo serious??!


signatur

War never changes.

Inaktiv

Let's put a smile on that face...

Inaktiv

Haha vem bryr sig? Bara roligt om alla parter får såna här DLC och jag tror att vi får "The Joker" om några veckor också.

Medlem
Skrivet av LinkMandos:

Jaha, någon som kommer ihåg Darth Vader i Soul Calibur 4? Den blev ju senare en DLC för Xbox 360, samt PS3 ägarna fick Yoda. Kanske blir det samma sak här igen? Jag hoppas inte, skulle vara kul om PS3 håller denna.

Har aldrig förstått den tankegången. Som xbox 360 ägare vill jag att alla ps3 ägare skall få tillgång till alla roliga saker i ett spel som vi 360 ägare har. Förstår inte varför någon skulle vilja ha exklusivitet till något roligt i ett spel?

GTA 4 DLC till exempel är jag glad att jag fått till xboxen, men självklart tycker jag det är synd att inte PS3 ägarna får den. Varför skulle man vilja ha ensamrätt på det roliga lixom?

Medlem

Trevligt! Hoppas det blir bra.

Medlem
Skrivet av Khorney:
Skrivet av LinkMandos:

Jaha, någon som kommer ihåg Darth Vader i Soul Calibur 4? Den blev ju senare en DLC för Xbox 360, samt PS3 ägarna fick Yoda. Kanske blir det samma sak här igen? Jag hoppas inte, skulle vara kul om PS3 håller denna.

Har aldrig förstått den tankegången. Som xbox 360 ägare vill jag att alla ps3 ägare skall få tillgång till alla roliga saker i ett spel som vi 360 ägare har. Förstår inte varför någon skulle vilja ha exklusivitet till något roligt i ett spel?

GTA 4 DLC till exempel är jag glad att jag fått till xboxen, men självklart tycker jag det är synd att inte PS3 ägarna får den. Varför skulle man vilja ha ensamrätt på det roliga lixom?

Greed, my friend. Greed is the word.

Sitter själv och lusläser blocket och tradera för att hitta en billig begagnad 360. Enkom för att kunna få spela dlc till gta4.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av DrAbraham:

Längtar till detta spelet faktiskt, första Batman spel som ser riktigt bra ut

Har inte PS3 så jag har inget att längta till.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Sparable:

PS3 exklusiva grejer? Det är inte varje dag det. Trevligt!

kunde inte ha sagt de bättre!

1
Skriv svar