Lego Rock Band offentliggjort

Robot
Medlem
Lego Rock Band offentliggjort

Nu har det gått alldeles för långt

Inaktiv

Håller med Niotumsspik, vad kommer härnäst? Tom Clancy's Rock Band? Alien Vs Rock band? Guitar Hero M.A. Numminen? Vem vet.

Medlem

äsch vem bryr sig om det är legogubbar eller inte. Låtlistan är väl det som räknas.

Medlem

Tycker mer att dom gått alldeles för långt med LEGO grejen...

Medlem
Skrivet av ilden:

Håller med Niotumsspik, vad kommer härnäst? Tom Clancy's Rock Band? Alien Vs Rock band? Guitar Hero M.A. Numminen? Vem vet.

World of Guitar Duty: Rainbow Lego

Inaktiv

herre gud ... Detta var oväntat. Trodde Nintendo skulle hinna före med Mario Rock band men danskarna var snabbare.
Tycker dock att man inte ska vara så negativ, blir ju helt klart det bästa lego-spelet genom tiderna.

Inaktiv

World of Rockband

Nae men ärligt, det låter nästan som ett sent april skämt.


signatur

dare to be bold

Medlem

Man brukar väl mest titta på noterna när man spelar det här, inte bakgrunden. Men jag förstår hur ni tänker.
Det här är nog tänkt till de lite yngre spelarna också. Inte för att jag bryr mig ifall äldre spelar. Hade lätt gjort det ifall jag hade haft rb men neeh

Medlem

haha nu börjar det spåra ur lite. nu väntar vi bara på lego of warcraft, Lego Source. lol


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Lego var bättre förr, när det faktiskt bestod av klossar man kunde bygga någonting eget med.

Medlem

VA I HEL*ETE !! haha

Nu bygger vi på med egna:
Lego Counter Strike
Lego Playboy Masion
Lego GTA 4

Medlem

Haha wow.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Suck va töntigt.. lego invasion nu har dom brist på idéer eller ?

Medlem

Tycker snarare de mjölkar Rock band/Gutiar Hero konceptet något otroligt..
Lego e ju inte sena att hoppa på trenden

Medlem

ja det här blir iaf inte något man köper. förstår verkligen inte poängen dom kunde ju åtminstone gjort skiten DLC eller något...men nä.


signatur

God is dead

Medlem

haha fyfan va löjligt!

Medlem
Skrivet av ilden:

Håller med Niotumsspik, vad kommer härnäst? Tom Clancy's Rock Band? Alien Vs Rock band? Guitar Hero M.A. Numminen? Vem vet.

Jag skulle lätt köpa Tom Clancy's Rock Band.
Kan nästan se historien framför mig:

Sam Fisher infiltrerar ett mexikanskt mariachi band.

Ghost teamet befinner sig återigen i mexiko & försöker ta reda på vem som finansierar mariachi banden.

Rainbow teamet försöker neutralisera alla mariachi band i USA.

Och nånstans i allt detta ska man spela rock låtar.

Medlem

hihihihi va coolt xD dom är ju sköna... Men alla lego-spel har hållt hög kvalité hitttills så varför inte?

Medlem

Precis som Frisell redan har påpekat så är det väl ändå låtlistan som spelar roll? Kunde inte bry mig mindre om det Lego-gubbar eller samma tråkiga modeller som i tidigare spel så länge låtlistan är bra.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Niotumsspik:

Nu har det gått alldeles för långt


signatur

B lup

Medlem

Flopp eller klockrent?


signatur

Illiud Latine dici non potest!

1
Skriv svar