Nästa Fallout 3-DLC dateras

Robot
Medlem
Nästa Fallout 3-DLC dateras

Ooh nice. Jag retade mig på levelcappen då jag inte visste om den när jag spelade och skulle gärna vilja ha ett par av de andra lvl20 skillsen

Medlem

Har för mig att "advlevel" i kommand prompten höjer level.. tycker de borde lägga max på 40 direkt.

Medlem

samma här, vill också ha några perks jag missat pga inte satsat på vissa egenskaper.... + att det känns surt att lira vidare om man inte kan bli högre level, och jag är knappt närheten av att klara main storyn.

Medlem
Skrivet av c-row:

Ooh nice. Jag retade mig på levelcappen då jag inte visste om den när jag spelade och skulle gärna vilja ha ett par av de andra lvl20 skillsen

Jag visste om den men glömde bort den och spelade igenom båda de tidigare DLC som släpps utan att få någon exp för dem, kändes lagom surt efteråt även om de var helt okej spelupplevelser.

Ser väldigt mycket fram emot nästa iaf

/ LordDaimos

Medlem

Har slutat spela sen jag nådde level 19. Skönt att jag snart kan fortsätta igen.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

kommer det till ps3 oxå??

Medlem

Fan va jag längta !

Medlem

Givet köp.
Det faktum att de dessutom fixar så att man faktiskt kan spela "klart" spelet och sedan fortsätta visar också på att de tänker på de små grejerna. Kommer nog ännu mer DLC efter detta.

Någon annan som älskade Anchorage? Kändes väldigt MGS.
Slutligen, stort plus för att de skiter i mer "samla dynga för achievements".

Bethesda, Blizzard - bolagen som aldrig sviker.

Medlem

Att kunna fortsätta spela efter man gjort klart alla huvud uppdragen borde ha varit med redan i releasen. Mot slutet sprang jag runt och plockade på mig alla möjliga vapen och en hel hög med armors men fick inte ens nån chans att testa skiten.

Medlem

Min frivecka börjar då. Lär ju inte bli mycket gjort här hemma då med andra ord.

Medlem

Hmm jag är lvl 20, färdig med typ alla side quests m.m, undrar om jag kommer nå lvl 30 lätt eller om jag får starta om...


signatur

Illiud Latine dici non potest!

1
Skriv svar