Bionic Commando-demo i april

Robot
Medlem
Bionic Commando-demo i april

Fast att utannonsera en Xbox 360-demo på PCG känns väl lite fel?

Medlem

Kul för de som har xbox, kan det bero på sonys avgifter för psn som gör att Grin struntar i att släppa det där?

Medlem

Ah synd. Hoppas ett demo kommer till PC snart då.

Medlem
Skrivet av asdfg:

Kul för de som har xbox, kan det bero på sonys avgifter för psn som gör att Grin struntar i att släppa det där?

Det är inte Grin som avgör var en demo skall släppas eller var spelet skall säljas etc..

Medlem

Skulle ju inte tro det då det inte kommer ett demo till PC heller. Kan man ju likväl säga att Microsoft köpt rättigheterna till demo exklusivitet på 360 lol

Kul för xbox ägare men det är ju knappast nåt som skulle få mig att köpa en xbox.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av asdfg:

Kul för de som har xbox, kan det bero på sonys avgifter för psn som gör att Grin struntar i att släppa det där?

Det är inte Grin som avgör var en demo skall släppas eller var spelet skall säljas etc..

Jaja men Capcom då, f*n va petigt det ska vara.

Medlem

Palla att Pc:n inte heller får nåt demo.
Har aldrig haft någon förtroende för Capcom när det gäller PC spel, portade gcube versioner av RE4 är bara ett exempel på *host kasst*

Capcom är konsoll mästarna själva men i PC världen skulle jag inte sakna dem.

Medlem
Skrivet av Capcom:

Capcom vill inte kommentera varför Windows- och Playstation 3-människor får klara sig utan demo.

Ja hmm undra varför? Kan det va så att idioterna Microsoft återigen köper till sig rättigheter... nääää så kan det ju aldrig vara.

Jaja tur man har tillgång till box så man kan testa. Grin lyckades ju helt fantastiskt bra med rearmed. Hoppas dom fortsätter imponera

Redaktör
Skrivet av kebbe:

Fast att utannonsera en Xbox 360-demo på PCG känns väl lite fel?

Spelet släpps till pc, demon gör det inte. Det är i min värld också en pc-nyhet.


signatur
Medlem

lite dumt att inte släppa ett demo till PC, jag skulle köpa fler spel om jag fick testa de innan...

Medlem

Det var ett tag då man var intresserad av detta spel, men det tog alldeles för lång tid känns det som

Inaktiv

Också ett spel man har hört om så mycket att det känns som det släpptes förra året, är inte lika intresserad nu men man blir grinig när utgivare eller utvecklare släpper demo till en version, sjutton har man gjort spelet till 3 plattformar så lär det få relativt smärt fritt att släppa demos till alla.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

skoj för dom som har Xbox 360, själv spelade jag spelet på DHS08, ett klart köp.

Medlem

Blir grinig på grin höhöhö


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

1
Skriv svar