Gameplay från Bioshock 2 uppvisat

Robot
Medlem
Gameplay från Bioshock 2 uppvisat

Ser väldigt bra ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

snyggare än Crysis imo lite scary oxå... fan ser bra ut

Inaktiv

Verkar fräkt. måste köpa 1:an:P

Medlem

wee äntligen!
Dock? det ser ut att vara fiende "monster"? och som vanligt gillar jag IKKE sånt. humans ska det vara.. Men vi får se vad det är för nått

blev skit sur när jag hörde att man skulle vara en big-dady och det är framåt i tiden och inte bakåt. Men gamleplayet ser ut kul här ifrån, så vi får hoppas på det bästa.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

För scary och för fps tråkigt för mig.

Trist om det blir några undervattenmonster men snyggt likaväl.

Medlem

Ser grafikmässigt likadant ut som 1an. Kanske försöker spela lite mer på skräck denna gången.

Medlem

Längta.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Alltså, jag blev lite glad en stund där. Kan ju faktiskt bli något, icke originalskaparna till trots.

Jag flämtade till, må jag säga, när jag såg borrattacken och där satte pusselbiten på plats med dubbelsvingandet av både plasmid och fysiskt vapen. Siktar de nu på ett Haloshock eller?! Fan.
Förmodligen är det mer uppskattat hos stora massan ifall det rör mer på sig, men hela videon säger mig mer action. Detta med huvudrollen pappa plåt lägger sig inte väl på min tungspets. Eftersom man inte smakat hela munsbiten än vill jag inte heller lägga en fällande dom, men mina intryck är blandade.

Upplägget med storasystern känns för övrigt inte helt övertygande.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

nu detta var riktigt fina in game bilder hoppas på att spelet håller mått som 1:an

ser fram emot detta verkligen


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Mr. B.... Big Sister doesn't want you playing with me....

Medlem

Lite skumt att jämföra med Crysis, med tanke på hur olika miljö det är i spelen.
Jag tycker att det ser lika ut som ettan i denna trailer iaf.
Bioshock verkar najs, jag spelade demot till 1:an men fastnade dock inte för det, vet inte varför. Detta är spel som borde passa mig :/

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Lite skumt att jämföra med Crysis, med tanke på hur olika miljö det är i spelen.
Jag tycker att det ser lika ut som ettan i denna trailer iaf.
Bioshock verkar najs, jag spelade demot till 1:an men fastnade dock inte för det, vet inte varför. Detta är spel som borde passa mig :/

Säg inte att du inte har spelet hela versionen..?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Tråkigt att de inte vågat lite mer med borren. Det hade varit underbart med en blodig och detaljerad efffekt som verkligen gav känslan av att man borrade genom den i ryggraden på någon. Än bättre med blod som stänkte ned "visiret".

Nu ser det ut som ett vanligt fps, tråkigt värre. De hade inte behövt nämna att man spelade som Big Daddy, ingen kommer att märka det ändå.

Medlem

Tyckte i alla fall att det var vackert med "partiklarna" som låg i vattnet. Gav bilden djup.

Tycker Bioshock är så grymt kasst och jag hatar spelet så. För att förklara mig, spelade det hos en polare och jag är lång ifrån en vekling, men just i spel lever jag mig in fruktansvärt mycket i vad som händer så jag satt kastade bort kontrollen över alla skuggor och släkta lysen och väsen i hissar och allt vad man fick vara med om... Därför hatar jag det, för att det verkar så otroligt bra spel men jag lever mig in för mycket för att kunna spela det och klara mig utan hjärtattack igenom det

Medlem

Jag fick också lite haloshock vibbar. Förstår dock nu varför dom skulle vilja ha Multiplayer med ett sådant där gameplay. Verkar passa sig bra för multiplayer. Förhoppningsvis lyckas dom behålla den tjocka atmosfären ifrån originalet.

Tänker inte börja grina på spelet förns jag sett mer. Men gameplayet sänkte mina förväntningar lite. Jag ÄLSKADE känslan och dom små historierna om urflippade människor i originalet, vem glömmer konstnären som vill ha bilder på specifika döda människor för att färdigställa sitt mästerverk. Förhoppningsvis består detta i del 2.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Håller med kebbe att det borde vara mer gore med borren, såg riktigt lamt ut när han bara puttade ner splicern med den. Fixas förhoppningsvis till fullversionen. Annars känns det som om det kommer bli svårt att bräcka originalet.

Medlem

Sjysst att man kan skjuta vapen och använda sina powers samtidigt, det var det enda som störde mig i ettan och som sagt verkar de ha fixat det till tvåan? Najs.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

GE MIG! GE MIG! GE MIG! GE MIG! GE MIG! GE MIG! GE MIG! GE MIG! GE MIG! GE MIG! GE MIG! GE MIG!

Ser ju helt underbart ut. VILL HA!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

För övrigt tycker jag bioshock lämpar sig för ett MMO, satt aldeless före raptures fall när adam började sabba. Någon?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av WaltX:

Säg inte att du inte har spelet hela versionen..?

Jag visste inte att det var ett absolut måste att spela just Bioshock.. Man missar något om man inte gör det men om demon inte tilltalar så finns det en stor chans att man inte gillar spelet.

Inaktiv

Har ettan och gillar det verkligen! Tvåan blir ett givet köp ^^

Inaktiv

Tycker dock att det ska se lite monster ut eftersom de lyckats överleva i rapture?

Älskade ettan

btw så är det väll precis samma grafik som i ettan?


signatur

a"C"RED -

Medlem

Big Daddy > Big Sister

Så länge de följer ovanstående ekvation kommer jag vara nöjd.

Förresten, vad är det för fjolligt snack om "Haloshock" och liknande? Bara för att man kan rusa fram och göra en närstridsattack? Fy skäms på er, ni borde veta bättre.

Medlem

Antar att jag måste spela ettan då, alla verkar älska spelet, bara jag som inte blev speciellt impad av demot.
Antar att jag fick fel intryck eller något, men jag tyckte fighterna i spelet var helt galet stela och fienderna som rörde sig runt rörde sig otroligt dåligt, vilket förstörde hela känslan för mig.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av emoless:

Antar att jag måste spela ettan då, alla verkar älska spelet, bara jag som inte blev speciellt impad av demot.
Antar att jag fick fel intryck eller något, men jag tyckte fighterna i spelet var helt galet stela och fienderna som rörde sig runt rörde sig otroligt dåligt, vilket förstörde hela känslan för mig.

Då har du nog missuppfattat Bioshock, det är ingen "Action FPS", utan mer ett "RPG/Horror Fps"... Det är inte fighter med vapen i sig som är det bästa och viktigaste i spelet, utan storyn, mini spelen, och själva omgivningen och känslan i rapture världen som gör spelet en av de bästa spelen jag spelat... Men om du är ute efter nån Crysis under water, eller Call of Duty 6 Modern WaterFare så kan du söka vidare.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Shit! Det var oväntat, ser faktiskt ganska bra ut


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Håller med några. Börjar se ut som HaloShock. Zombies som hoppar runt och skit!

Hade jag haft en bra dator hade detta varit första köpet direkt men tyvärr så sitter man på Geforce 8600 GT 256 MB så det räcker inte direkt

12
Skriv svar