Schafer: Spelare oroar sig i onödan

Robot
Medlem
Schafer: Spelare oroar sig i onödan

Säg åt honom att göra Monkey Island 3 så blir alla glada!

Medlem

3?
Borde väl bli 5 om något, inte sant?

Medlem

Full Throttle 2 tack

Medlem
Skrivet av TobbeW:

Säg åt honom att göra Monkey Island 3 så blir alla glada!

Haha tänkte skriva "91a?" Kollade dock din info först, 92a va det ja. Du har nog missat lite

Medlem
Skrivet av TobbeW:

Säg åt honom att göra Monkey Island 3 så blir alla glada!

Curse of the Monkey Island? (3)

Efter det har du,
Escape from Monkey Island (4)

Men de är ju dock sämre(sägs det, själv har jag bara lirat de 2 senare) så du kanske syftar på att de ska göra en "sann" 3:a?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Tycker han är lite överskattad.
Psychonauts var inte så grymt.

Medlem
Skrivet av DeKvittar:

Curse of the Monkey Island? (3)

Efter det har du,
Escape from Monkey Island (4)

Men de är ju dock sämre(sägs det, själv har jag bara lirat de 2 senare) så du kanske syftar på att de ska göra en "sann" 3:a?

Jag har spelat genom allihopa och personligen är EMI (fyran) det enda som inte föll mig i smaken. Det kan dock bero på att trean var ett av de första spelen jag spelade på en PC och sedan dess alltid haft en speciell plats i mitt gamerhjärta. Fyran hade alltför taskig styrning och LucasArts hade för min del mer än gärna fått hålla sig till "tecknat"-stilen. Rent storymässigt var det toppklass i alla fall.
I övrigt kan jag bara säga: Ge oss Monkey Island 5, herr Schafer!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Snarare... Ron Gilbert ge oss "Monkey Island 3a: The secret revealed or your money back"

Ska tillägga att jag har lite svårt att se hur Schafer skulle vara överskattad Puddy... han är trots allt en av hjärnorna bakom några av de absolut bästa spelen genom tiderna.

Medlem

Psychonauts <3


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jag menar givetvis en "sann" 3a!
Tillsammans med Ron och gänget. Jag ursäktar för min vilseledande kommentar, men jag ville bara se om ni var alerta !

Jag gillar förövrigt 3an ganska mycket ändå.

Medlem

Fick just hem Psychonauts, lite roligt var att spelet var på 5 cd-skivor och låg i en pappkartong, ingen plast här inte! Gissa om man blev lite nostalgisk

Medlem

det är konsollfanboys som babblar om försäljningssiffror

Medlem

Grim Fandango II tack

Medlem
Skrivet av OOmiz:

Ska tillägga att jag har lite svårt att se hur Schafer skulle vara överskattad Puddy...

På senare tid.

Många gamla goingar tappar ju glöden efter ett tag.

Medlem

Shafer är en härlig snubbe är nog fasen dags o plocka fram Grim Fandango igen

"Glottis....are you loco??"

Inaktiv

Har ni inte spelat psychonauts så köp det. Brukar finnas för 99 kr i spelaffärerna.


signatur

Cogito cogito ergo cogito sum.

Medlem

Hey, han käkar ju Marmite!
Kanske det som e hemligheten?!

Medlem

Bästa bilden på fz?

1
Skriv svar