Livstecken från The Secret World

Medlem

Hm.. Svårt att säga i nu läget men tror iaf att detta kommer bli ett spel man kommer hålla ögona öppna på : ) ..

Bara hoppas att det blir bra och inte behöver ens närvara till 100 % sóm wow kräver : ( ..


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Detta är någon jag kommer hålla ögonen på. Värt ett test säkerligen.

Medlem

får hellgate london vibbar.. och de är inte bra alls

Medlem

Fan detta ser lite halvmysigt ut.


signatur

tjenare!

Inaktiv
Skrivet av Xtars:

+ skönt att se att något företag försöker hålla en mer "realistisk" grafisk stil och inte försöker efter apa Blizzards överdrivet färgglada och barnsliga gränssnitt bara för att wow sålt bra.

GJ Funcom!..... so far.

En realistisk grafisk stil ala Age of Conan åldras bra mycket snabbare än en grafikstil som finns i WoW. Att Blizzard sedan har lyckats riktigt bra att föra över den grafiska stilen från tidigare Warcraft-spel gör det ännu bättre.

Jag förstår inte varför folk ska klanka ner på just WoWs grafikstil, den är bra gjord, följer, som jag sade, tidigare Warcraft-spels stil och åldras inte lika snabbt som mer realistisk grafik.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Actionscenen kunde varit lite "tajtare" men det såg ju rätt mysigt ut ändå.

Tyvärr så betyder ju inte trailers ett skit... Hellgatetrailern var hur grym som helst till exempel, vilket man absolut inte kan säga om spelet i sig.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Ser intressant ut. Så länge de lyckas behålla känslan i miljön i själva spelet och slopar hur världen är uppbyggt i age of conan så kan det bli väldigt intressant.

edit: Det är ju inte att grafiken är färgglad och dyl som gör att den är så briljant i WoW, det är ju att de kör med sin egen stil och inte standard unreal engine 1A-spel som liknar kopior av varandra, som man är innerligt less på vid detta laget när det gäller känsla.

Medlem

Och ljudet är som vanligt 5 sekunder efter, är det bara jag eller?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Ser ju lite intressant ut. Dock så är jag fortfarande ärrad av AoC så kommer inte köpa detta oavsett hur bra det blir.

Inaktiv

Man kan ju fråga sig om dom gick med någon vinst med Conan? Är det ett JA så är väl det inte så misslyckat, samt värkar det som dom plåstrar om spelet, kanske det kan bli något i framtiden? grafiken lär ju hålla i alle fall ;D


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Inte någon man skulle vilja möta när man kommer innanför dörren hemma.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Kan bli bra det här är nog Funcoms sista chans.

Håller med, lyckas dom inte med det här spelet så ger jag upp hoppet om Funcom...
Trailern säger mig inte så mycket, men miljön + "apokalyps" känslan känns rätt intressant. Får se hur det artar sig.

Inaktiv

Ser väldigt intressant ut, I'm in.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Är det inte Cthulhu på spelboxen? (eller vad nu bilden är ifrån)

Medlem

Gillar konceptet men har spelat båda funcoms mmo:n vid release och de var båda långt från releasefärdiga. Så det verkar inte som om de lär sig av sina misstag.

Medlem

Haha, det såg fan snyggt ut när hon vänder huvudet och tittat rätt på nåt leende freak. Kudos för videon.

Och nu börjar AoC repa upp sig också. Ännu mera kudos för Funcom.

Dock så gillar jag inte stilen. Det såg för asiatiskt ut ifall du frågar mig. Det finns nog med asiatiska grinders där du enbart kan välja tre hårstilar och ingenting annat. Sen brukar man inte kunna se skillnaden mellan manliga och kvinnliga karaktärer heller.
Nädu, förut tyckte jag om spel från östern, men nu är det västerländska spel som gäller. Finns mer manliness i dem nuförtiden.

12
Skriv svar