Två filmer från Project Offset

Robot
Medlem
Två filmer från Project Offset

jahapp, dom kan bygga hus och skicka meteorer på några stenar, snyggt dock. men lite bättre filmer än så för att imponera på mig tack


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Vaporware, hela "spelet" känns som en teknikdemo. Kan de inte visa ngt med lite mer substans än: Titta vilka detaljerade hus vi kan göra!

Medlem
Skrivet av asdfg:

hela "spelet" känns som en teknikdemo. Kan de inte visa ngt med lite mer substans

Ungefär vad jag tänkte också. De har aldrig visat något gameplay någonsin. Från starten 2005 så har det bara varit teknikdemon, och med detta så fortsätter dom i samma anda.

Men jag förstår dom, de fick ju ruskigt mycket publicitet genom att bara visa teknikdemon så varför visa något annat?

Medlem

Första gången jag ser det här, och tycker det ser jäkligt fräckt ut. Första videon måste dock vara redigerad, annars blir jag riktigt imponerad. Det där swoosh-ljudet när stenen flyger förbi kameran... videon måste vara redigerad.

Baneditorn ser väldigt lik ut den i CryEngine, men det var tufft hur han kunde måla på texturer på huset.

Medlem

Trodde att det här spelet var dött. Ser då snyggt ut i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ni har alltså missat de gameplayfilmerna de har gjort? Synd.. Ni kan ju alltid pallra er över till deras hemsida och kolla på dom. Så ska ni få se på gameplay.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Det finns visst gameplay-filmer. Kolla denna tex;

http://www.gametrailers.com/player/22926.html

I övrigt så ser spelet jävligt schysst ut. Lite skeptisk till hur det zappar mellan första-person och tredje-person bara, då jag föredrar första-person. Men det verkar bli en härlig upplevelse att spela igenom storyn iaf.

Medlem

Tycker de tidigare filmerna är mycket snyggare.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av q0rra:

Ni har alltså missat de gameplayfilmerna de har gjort? Synd.. Ni kan ju alltid pallra er över till deras hemsida och kolla på dom. Så ska ni få se på gameplay.

Det finns enbart 1 gameplay film, och denna var inte tänkt att släppa ut, utan enbart för publishers när de sökte en sådan. Du hittar inte den på deras sida.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av q0rra:

Ni har alltså missat de gameplayfilmerna de har gjort? Synd.. Ni kan ju alltid pallra er över till deras hemsida och kolla på dom. Så ska ni få se på gameplay.

Det finns enbart 1 gameplay film, och denna var inte tänkt att släppa ut, utan enbart för publishers när de sökte en sådan. Du hittar inte den på deras sida.

Jag har sett 2 gameplayfilmer.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Up yours Crytek säger jag bara

Medlem
Skrivet av skribb:

Jag har sett 2 gameplayfilmer.

Kan du vara vänlig och länka den andra gameplay filmen då? den enda som finns ute är länkad åvan. Tror väldigt många är sugna på att se fler gamplay filmer.

Inaktiv

saxat från deras hemsida

"We know you want to see gameplay and you want to know what the game will be like.
We know you want to know all about when you can play it and on what platform you will be able to play it on.
We know you want to know why it has been a while since we showed you anything, and why we still are showing tech demo’s and examples of content and not the game.
We know you want you to know all about it, and for that we share your excitement and we wish we could tell you all.

Q: Has the game gone back to the drawing board since you last saw it?
A: In some ways…Yes. We have a had a design scrub post Intel acquisition. The gameplay footage you have seen in the past was from a prototype. However we did not throw away all work or assets from that effort. We will share all we can as soon as possible and when ready. I wish I could share all right now, but we need to make sure what we share is what we can deliver and that we make no false promises to you our fans. And yes we work for Intel and we work closely with them to decide when to share with you what we have been up to. Please keep checking the site for updates and news. We will keep updating as often as possible."

Inaktiv
Skrivet av Mr. Bravo:

Det finns visst gameplay-filmer. Kolla denna tex;

http://www.gametrailers.com/player/22926.html

I am speechless


signatur

dare to be bold

Medlem

Dom får nog komma ut med lite mera för att imponera.. tycker det verkar gå jättemånga år och knappt nån info ute

Inaktiv

jag MÅSTE få veta när detta släpps, så jag kan köpa en speldator till spelet!


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Inaktiv

Oh... Ser fint ut! Kan nog bli riktigt fint spel.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Apsnyggt, men det är och förblir i första hand ett techdemo istället för ett spel. Trots att en gameplayrulle med halvtaskiga animationer men snuskig grafik läckt.

Inget fel i det heller.

Medlem

EDIT:

såg precis gameplayen filmen...kan ha vart det mäktigaste jag sett inom spelvärlden! NÅGONSIN!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jag hoppas det blir färdig någon gång så det inte bara hamnar i en låda någonstans.

Medlem

HTTP nedladdningen av prefab filmen funkar inte så bra. Filmen är typ 1 sekund lång. Just so you know.

Edit: Torrent varianten verkar inte funka heller.

Medlem

Säga vad man vill om spelets underhållnings värde men snyggt som fan är det.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av skribb:

Jag har sett 2 gameplayfilmer.

Kan du vara vänlig och länka den andra gameplay filmen då? den enda som finns ute är länkad åvan. Tror väldigt många är sugna på att se fler gamplay filmer.

Om jag hade hittat den, så visst. Tankade den från deras hemsida om jag inte minns fel, men det var ju ett tag sedan.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

1
Skriv svar