Terminator Salvation

Medlem

ser ut som ett rejält stålbändare-typ-av-spel
som nån sa att skjuta ner ett flygplan me knallpuffra gör spelet lite orealistiskt om man ska gå via filmerna
laserguns for the win! å quad!

Inaktiv

Tycker det är underligt att det aldrig riktigt kommit loss någon vettig tung shooter i terminatorvärlden. Det sista jag minns när det gäller spel är 2D-shootern som fortfarande står i våra uråldrade arkadhallar i Sverige.

Men, får man fråga, vad är detta? http://www.fz.se/bilder/arkiv/q/qt7vunp46y15dlbgi2fkhrm9wa3xc...
Min personliga åsikt är att det påminner om grafiska lösningar som användes en 3-4 grafikkortsgenerationer sen.

Medlem

Tycker dom ska göra ett nytt Robocop vs. terminator spel, det var nog ett av dom bästa spelen på sega.

Inaktiv

Tomas Andersson har fel när han skriver att det inte finns några bra terminator spel.. För 95 och 96 kom det två spel som var riktigt bra.. Först ut var Terminator Future Shock, året efter kom uppföljaren Skynet med multiplayerstöd...

Två riktigt bra spel!
Dessutom var de banbrytande därför att karaktärerna var i 3d och inte 2d-sprites...

Redaktör

Om jag hade skrivit att det inte finns några bra Terminator-spel hade det varit fel, ja. Men det skrev jag ju faktiskt inte.

Citat:

Det säger å andra sidan inte särskilt mycket - de flesta föregångarna har till fullo levt upp till filmspelens usla rykte.


signatur
Inaktiv

Det ser grymt ut men jag gillar inte terminator=(

Medlem

fan va gött:D älskar terminator! hoppas att grin får till det här nu. weapons of fate har inte fått så himla bra kritik direkt:(


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Mja, hoppas dom kan fixa lite Co-op hetts oxå, inte bara DEATH MATCH hela tiden. & som sagt inte bara Mangnum 44-an som får tala & m16A-2 , Lite plasma & chock granater lär vara med i spelet, Det är ju vandrande tanks på 2 ben så det borde ju säga en del vad som kan krävas. Skynet överslag igen med andra ord, Lite Wooper "Dator"

Medlem

Dom skulle kanske kunna röra ihop ett bra online spel av det hela tror jag, Typ WoW om man ska säga online spel.

Finns nog en hel del att snaska på om man vill göra något av Storyn från filmerna & den helt underbara serien.

Medlem

brukar kolla på sarah connor chronicles men den är långt ifrån bättre än långfilmerna

ända sen jag såg T2 så fastnade jag för storyn så jag hoppas på ett bra terminator spel den här gången

Medlem

jag skulle vilja påstå ( som en Terminator-fan ) att serien gör sig MINST lika sevärd som filmerna, serien har kvalité så det stänker om det. älskar serien lika mycket som filmerna imo. btw. .var inte arnold en T-101 i filmerna?


signatur

// FeeAC

Medlem

Jo Arne är T-101 modellen i filmerna, vet inte riktigt i 3-an om han är någon graderad modell.

Medlem

Har för mig att Arnold är en T-800 modell i filmerna, i trean är han en 880. Men den modellen kallas nog 101 för att den är "standardmodellen". Men jag är högst osäker.

Gen
Medlem

Håller med om att det är laserkanoner som borde vara huvudpersonen i detta spel (samt explosionsvapen som apostrof).

Det verkar väl okej, men hade hoppats på en fortsättning av Bethesdas utmärkta Terminator spel. Fyfan vad det var bra. Med dagens grafik, ljud och fysik hade det vart mästerligt!

Medlem
Skrivet av zauii89:

Terminator Sarah Connor Chronicles rekommenderas varmt till alla Terminator fans, tkr serien slår alla filmerna och utspelar sig i den mest intressanta tids perioden mellan 2an & 3an.

Jag håller absolut med dig:up: och serien är mycket bättre än Terminator 3:down:

Skrivet av Proppen:

Sarah Connor Chronicles tyckte jag va skräp.
Det första man fick se var Sarah Connor kuta omkring i kortkort-kjol och spela skolflicka typ.

Ge serien en chans vet ja:)

Skrivet av erge:

Tyckte att serien började ganska svagt men har blivit bättre nu senaste hälften av andra säsongen.

Där ser ni:D

12
Skriv svar