Ubi utannonserar R.U.S.E.

Medlem
Ubi utannonserar R.U.S.E.

Ser onekligen intressant ut!

Shit va snyggt man får ju bånge:O


signatur
Medlem

Det där med zoomen låter intressant, kanske kan man äntligen få ett spel utöver supcom med en bra överblick.

Grafiken såg riktigt läcker ut, dock så var jag inte så imponerad av manövrerna, sänd allt rakt på bara?

Hoppas spelet kommer vid Juni nästa år, då lumpen är slutförd ^^


signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, XFX 7900XTX, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Medlem

Såååååå... om det inte är om interfacet är det ens något att höjja ögonbrynet för? Visst var det vackert men det säger man varje år om många spel. Zoom nivån är imponerande men man får väl se om det bara är rent ögongodis eller något annat också.

Medlem

Skulle vart fräckt om man kunde spela spel som de gjorde i trailern.

Medlem

signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Det här spelet verkar intressant det är kul att kunna överraska sin motståndare


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Efter att ha sett gameplay videona så måste jag säga att det ser riktigt intressant ut. Dom verkar verkligen ha fått till interfacet. Sen får vi se hur bra dom lyckas få ihop gameplayet med dolda manövrar osv.

Medlem

sett gameplay filmerna, kändes platt och då pratar jag inte om grafiken, svårt att bedömma så här tidigt kanske, men jag har svårt att tänka mig att jag skulle vara road av hur det utspelar sig. just nu så känns det bara för lätt, och enkelt spårigt.

Medlem

Super Pershing vid Monte Cassino? Skulle inte tro det...
Aldrig ett bra tecken när de lagt all kraft på grafiken och inget på enkel historiekontroll (Det fanns totalt 13 Pershing i Europa, först 1 år efter detta slaget, slaget är februari 1944 och de anlände först i februari 1945)

Medlem

Icke simulatorer är inte kända för att sträva efter korrekt historik.

gameplay > realism

Medlem

Kan tänka mig att köpa spelet om jag får med bordet. Microsoft table interface antar jag?

Medlem

Älskar zoom funktionen... att man zoomar ut maximalt och ser slagfältet på ett bord var en riktig snygg feature.

Det sagt så verkar gameplayet allt för förenklat, verkar inte vara något djup. Klart... det är för mycket att tolka ut en tidig video från spelet. Vem vet, det kanske är kul.

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

ojoj, ser ju riktigt trevligt ut blir nog köp om multiplayer är välgjort, och om spelet är optimerat bra.

Medlem

Spelet är riktigt najs faktiskt, var inbjuden till den första beta-alphan.
Det flöt på fint på min q6600 och 3870kort. De lär dock lägga till mer saker sen.
Interfacet såg väldigt konsolligt ut i menyerna DÅ, så det finns kanske en chans att de funderar på konsolsläpp.

Kan säga att den månaden jag hade tillgång till spelet så förefall det som de har ett väldigt bra IP på lur. Detta spelet kan bli riktigt najs för de som gillar ren strategi. RUSE biten är riktigt lömsk när man spelar mot bra spelare.

Har bilder från Betan, men tror fortfarande det gäller NDA på dem.:\


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Är väl bara ett annat spel från UBI som är snyggt men saknar gameplay.

Medlem

Om det nu är någon annan än jag som får fel synk på ljudet i videon så kolla in
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/311803.html

Medlem

kommer det här liret bara utspela sig under D-Day eller kommer vi får se något av östfronten och kanske stillahavskriget också?:o


signatur

Where are we runnin'?

1
Skriv svar