The Sims 3 kan bli försenat

Robot
Medlem
The Sims 3 kan bli försenat

vem bryr sig sims 1 har allt man kan önska sig av den här sortens sim spel så kör det ni som gillar Sims.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

vem bryr sig sims 1 har allt man kan önska sig av den här sortens sim spel så kör det ni som gillar Sims.

Ungefär som att säga att Half-Life 1 har allt man kan önska av FPS-lir, kör de i stället. För dom som tycker om The Sims är nog 3an väldigt efterlängtat.

Medlem

Har dålig koll angående Sims, men finns det nåt Sims spel på 360 eller ps3 ?

Medlem

ehh spela roll, sims förlorade sin klass för några år sen......

Avstängd

Piss-spel enligt mig... Verkligen en "mjölknings"-serie.

Inaktiv

mjölkning?
det är som att säga att utgivare mjölkar ett spel varje gång det kommer en patch.
att de släpper expansioner och uppföljare till ett bra spel är bara bra...
3 tummar upp...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Jag ska iaf köpa Sims 3. Tycker många av de ändringar de gjort verkar vettiga. Har 2'an men inga expansioner...

Jaja, det får väl komma när det kommer, men hoppas att de inte skjuter upp det fööör mkt bara... typ till april som senast!

Inaktiv
Skrivet av MacCoy:

mjölkning?
det är som att säga att utgivare mjölkar ett spel varje gång det kommer en patch.

Haha? en patch e gratis om jag inte minns fel..?

Inaktiv

The Sims är gay.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Vad är egentligen nyheterna? Öppet område, bättre verktyg för att göra en sim? Av det jag sett hittills kan det lika gärna vara ett expansionspaket.

Medlem
Skrivet av darknshy:

The Sims är gay.

...

Synd för den kategorin människor som endast har Sims på sin agenda. För det fanns ändå en hel del.
Sen har jag personligen inte mycket för den sortens spel länge.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av KrejzY:

Piss-spel enligt mig... Verkligen en "mjölknings"-serie.

För vadå? Spelserien är ju skit bra

Hoppas att det blir öppnare i 3:an och roligt. Typ att varje grej man gör påverkar en längre fram i spelet.

Medlem

Men seriöst, hur många expanisioner finns det? 20?
Och ni som kallar Spore mjölkning


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem
Skrivet av Sc00pii:

Men seriöst, hur många expanisioner finns det? 20?
Och ni som kallar Spore mjölkning

Dom har inte hunnit börja mjölka spore än.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Rayny:

ehh spela roll, sims förlorade sin klass för några år sen......

Och ändå säljer det så pass bra? Konstigt.

Varför är det toppsäljarna som folk kastar skit på jämt? De spelen som hamnar i skymundan gör det verkligen REJÄLT.

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Rayny:

ehh spela roll, sims förlorade sin klass för några år sen......

Och ändå säljer det så pass bra? Konstigt.

Varför är det toppsäljarna som folk kastar skit på jämt? De spelen som hamnar i skymundan gör det verkligen REJÄLT.

Det säljer så mycket för att det finns gott om idioter som går på deras säljstrategi/har ingen koll på den? Plus att detta vuxenspel tilltalar många i den yngre publiken där EA:s infantila reklam gör sitt jobb väl.
Är du själv så trög att du försvarar att man först gör ett spel, i detta fall The Sims 1. Sen gör man ca 10 expansioner till detta. Vissa var bra andra fåniga o fåtalet av dem patetiska. Detta är helt okej till The Sims 1. Man gör ett spel och kommer på fan det här kan man ju lägga till osv osv.

SEN kommer det intressanta, man gör en uppföljare och strippar den på ALLT som man lagt till i expansioner till det förra spelet och släpper ett spel till fullpris som har exakt samma saker som dess föregångare hade i sin första version TROTS att denna genomgått ett rigoröst expanderande. Sen börjar man om igen gör så gott som EXAKT samma expansioner i samma jävla ordning tillomed sen dessutom gör man expansioner som i princip bara är en jävla reklampelare. H&M fashion eller va fan nån exp hette o denna tar man betalt för.

Nu gör man EXAKT samma sak igen, sitter i videos och narratar sitt spel (utvecklarna då) och pratar precis som att det här är helt nytt o revolutionerande. Men det är ju samma skit igen fast nu kan du gå till huset brevid... vad tog det 8 år att göra detta enorma genombrottet? Man har givetvis strippat bort allt som fanns i expansionerna igen.

Att folk sen går på detta och betalar för såna jävla maffia fasoner innebär bara en sak... betalar man för ett The Sims spel är man dum i huvudet på ett eller annat sätt

Att det sen går till på detta sätt skyller jag inte på de som programerat spelet utan på EAs ledning/chefer/projektansvariga... vem det nu än är som tar beslutet att strippa spelet på innehåll. Det är deras jävla fel att EA borde bojkottas.
Visst att ett företag vill gå i vinst men deras beteende är bara så ääääckligt. Behandlar sina kunder som idioter och kommer undan med det för att... ja deras kunder är det ?...

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Rayny:

ehh spela roll, sims förlorade sin klass för några år sen......

Och ändå säljer det så pass bra? Konstigt.

Varför är det toppsäljarna som folk kastar skit på jämt? De spelen som hamnar i skymundan gör det verkligen REJÄLT.

Det säljer så mycket för att det finns gott om idioter som går på deras säljstrategi/har ingen koll på den? Plus att detta vuxenspel tilltalar många i den yngre publiken där EA:s infantila reklam gör sitt jobb väl.
Är du själv så trög att du försvarar att man först gör ett spel, i detta fall The Sims 1. Sen gör man ca 10 expansioner till detta. Vissa var bra andra fåniga o fåtalet av dem patetiska. Detta är helt okej till The Sims 1. Man gör ett spel och kommer på fan det här kan man ju lägga till osv osv.

SEN kommer det intressanta, man gör en uppföljare och strippar den på ALLT som man lagt till i expansioner till det förra spelet och släpper ett spel till fullpris som har exakt samma saker som dess föregångare hade i sin första version TROTS att denna genomgått ett rigoröst expanderande. Sen börjar man om igen gör så gott som EXAKT samma expansioner i samma jävla ordning tillomed sen dessutom gör man expansioner som i princip bara är en jävla reklampelare. H&M fashion eller va fan nån exp hette o denna tar man betalt för.

Nu gör man EXAKT samma sak igen, sitter i videos och narratar sitt spel (utvecklarna då) och pratar precis som att det här är helt nytt o revolutionerande. Men det är ju samma skit igen fast nu kan du gå till huset brevid... vad tog det 8 år att göra detta enorma genombrottet? Man har givetvis strippat bort allt som fanns i expansionerna igen.

Att folk sen går på detta och betalar för såna jävla maffia fasoner innebär bara en sak... betalar man för ett The Sims spel är man dum i huvudet på ett eller annat sätt

Att det sen går till på detta sätt skyller jag inte på de som programerat spelet utan på EAs ledning/chefer/projektansvariga... vem det nu än är som tar beslutet att strippa spelet på innehåll. Det är deras jävla fel att EA borde bojkottas.
Visst att ett företag vill gå i vinst men deras beteende är bara så ääääckligt. Behandlar sina kunder som idioter och kommer undan med det för att... ja deras kunder är det ?...

Bra Skrivit! Många bra saker du skrev!
Dock gillar jag Sims spelen Kul att sitta med ibland o bygga hus o shit men håller med om att dom är röviga som strippar spelen
Spelutgivarna måste sluta behandla oss som idioter! :evil:
och även sluta släppa ofärdiga spel! med buggar överallt o knappt spelbara!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

1
Skriv svar