Inaktiv
Spel tips ps3

Söker lite tips på " bra"ps3 spel o en fråga till kan mna beställa spel från usa ode funkar på våra pal apparater? :$

Medlem

Spelen är regionsfria så det går alldeles utmärkt att spela amerikanska spel på din maskin. När det gäller spel har jag bara ett att rekomendera... nämligen motorstorm \o/ .

Inaktiv

har redan de spelat men gud vad svårt det är har fastnat på nivå tre eller fyra när man kör lastbilar

Medlem

oblivion är ett starkt kort, du får knights of the nine och det ser aningen snyggare ut och med bättre draw distance.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

rekommenderar också motorstorm och oblivion, äger båda själv, dock så får du inte spela med oss européer om du köper en USA utgåva Ja, singleplayer i Motorstorm är ingen walk in the park, jag spelar det bara online dock, det är där det händer snart får jag mitt headset med så man kan häckla britterna!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

rainbow six vegas kommer den 25e

spelat coop terrorist hunt på xbox360 (jag äger inte den jag lovar! it's avalanche property!) med en kille..STÖRT roligt coop...stört svårt oxå
jag ska då inhanlda r6 vegas så fort jag har tid..helst 25e

Medlem

Har för mig att blir det inte problem om man spelar ett USA-importerat spel och spelar på en vanlig PAL-tv? Misstänker att importerade spel fungerar bara på HD-tv...

Motorstorm rekommenderar jag självklart. Men sen är ett litet tips Fight Night Round 3. Roligare än vad man tror att spela online med och sen har jag aldrig blivit så förbannad någon gång sen jag spelade MegaDrive nu när man förlorar mot andra kaxiga boxare (som ibland lyssnar på irriterande raaaaap-musik i bakgrunden och gurglar framför kommentarer). Tur att jag inte har mick för annars skulle jag ha skrikit sönder deras högtalare.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Sålänge tv:n klarar av ntcs så funkar det fint o spela importerade spel, kör själv rr7 usa import på min 32" fet tv.

Inaktiv
Skrivet av fAkkfAcE:

Sålänge tv:n klarar av ntcs så funkar det fint o spela importerade spel, kör själv rr7 usa import på min 32" fet tv.

men en tv är väll bar gjord antingen för pal eller ntc? på min ps1 så hade jag cpipp till den men då var man tvungen att köpa till en ana rgb kabel som riktade om signalerna..

Inaktiv

Jag tänker hyra lite spel vet inte fall jag får säga från vilken sida..(reklam ) men rainbow six det kommer jag att köpa! den 25 maj släpps det va?

Inaktiv
Skrivet av Revolver_Ocelot:

men rainbow six det kommer jag att köpa! den 25 maj släpps det va?

yes!
ses online! :D:evil:

Medlem
Skrivet av Revolver_Ocelot:
Skrivet av fAkkfAcE:

Sålänge tv:n klarar av ntcs så funkar det fint o spela importerade spel, kör själv rr7 usa import på min 32" fet tv.

men en tv är väll bar gjord antingen för pal eller ntc? på min ps1 så hade jag cpipp till den men då var man tvungen att köpa till en ana rgb kabel som riktade om signalerna..

Fick jag med till min ps1 , men dom allra flesta nyare tv:arna tar både pal/ntsc vet nog ingen i min bekantskapskrets som har en tv som inte tar ntsc. Ett enkelt sett o kolla e ju o spela upp en ntsc dvd o se om du får färg.

Medlem

Har för mig att man måste ha HD tv för att vara 100% säker att spelen ska kunnas spela upp, i vissa fall stöds inte en del av formaten tv vill spela upp.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

1
Skriv svar