World in Conflict

Medlem

Hur startar man ett account det står ju bara att man ska fylla i e-mailen men sedan när man trycker på sellect profile så står det att det är fel e-mail eller password. Svara snabbt för jag behöver hjälp:evil:

Medlem

Finns en stor fet knapp i mitten av skärmen längst ner där det står "create new account"

Medlem

Jo men det var inte det jag menade men jag har fixat det och spelet rockar fett:D

Inaktiv

Vad nickar alla på Massgate så kanske det kunde bli någon FZ clan, inte för man kan göra så mycket med clanerna just nu dock
Jag kör iaf samma nick som här
<-------------

Medlem

är det bara hos mig, eller är gubbarna borta ? (piloterna då) helikoptrarna styr av ett spöke !

nvm de var en grafik inställning


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv

Ångra inte att jag förbeställde detta spel. Det är ju grymt roligt. Det roligaste strategispelet jag har spelat. Det kommer bli många timmar med detta spel, 6 timmar blev det igår. AJAJ, inte bra detta när man låg i hårdträning, där gick det åt skogen...

Om ni undrar vad jag har för nick så är det Milec som här på forumet. Givet klanspel detta, är intresserad .


signatur

Bättre sent än aldrig!

Medlem

Ser att alla skriver hur underbart spelet är, bara jag som fått ett jävligt negativt första intryck?

Grafiken tycker jag inte va direkt imponerande, coola effekter men det va typ allt. Zoomar man in på gubbarna på vissa ställen så svävar dom ju 2 meter ovanför marken..
På servrar med 30 i ping känns det mer som 300, min fps ligger på 30 men enheterna rör sig riktigt segt och hackigt. Nått jag ställt in fel?

Gillade både faces of war och ground controls multiplayer, men det här kändes bara lite FÖR rörigt.

Medlem

Jo jag har också varit med om detta att det laggar på en 30 pings server. Tror det är något med massgate, fick något medelande när jag spelade. Jag fick också negativt intryck första runderna jag spelade.

Efter ett tag när man lärt sig allt så tycker jag det blev mycket roligare, dock så behöver man ett riktigt bra teamwork för att det skall lyckas att åsta komma något. Men jag är inte säker på om jag kommer köpa det dock.

Medlem
Skrivet av Mack:

Ser att alla skriver hur underbart spelet är, bara jag som fått ett jävligt negativt första intryck?

Grafiken tycker jag inte va direkt imponerande, coola effekter men det va typ allt. Zoomar man in på gubbarna på vissa ställen så svävar dom ju 2 meter ovanför marken..
På servrar med 30 i ping känns det mer som 300, min fps ligger på 30 men enheterna rör sig riktigt segt och hackigt. Nått jag ställt in fel?

Gillade både faces of war och ground controls multiplayer, men det här kändes bara lite FÖR rörigt.

Gubbarna svävar om du har har inga shadows ? och med allt på Very High har spelet bättre grafik än CoH (och då menar jag soldaternas ansikte med). Dessutom är det fortvarande en BETA

och de är sant man kommer ingenstans utan teamwork, vilken kan vara sjukt jobbigt ibland, men när de är bra teamwork så kommer inget annat spel ens nära med den känslan man får (RTS menat då)

CLAN SÖKES !


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Så jädrans asskönt spel
Company of Heroes och World in Conflict är mina nya topfavoritspel inom RTS nu

Medlem

snart kommer Company of heroes expansion


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Bara för att alla säger att spelet är helt fantastiskt så har jag fortsatt lira. Har märkt att det bara är på vissa servrar som enheterna rör sig segt och hackigt. Antar att många av servrarna som är uppe har större problem än andra att köra 16 spelare. Eftersom det flyter på hur fint som helst när det är färre än 10 på servern.

Skulle nog kunna säga nu att spelet är rätt skoj, kul med lite annorlunda RTS. Det är dock långt ifrån att slå company of heroes.

Medlem

kan man köra 5 vs 5 på betan ? trodde de var bara 16 player som gällde


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

vad jag menade va att när servern inte är smockfull så brukar det flyta på riktigt fint, annars laggigt. =D

Medlem
Skrivet av Mack:

vad jag menade va att när servern inte är smockfull så brukar det flyta på riktigt fint, annars laggigt. =D

aah ok, gå och lägg dig nu


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

riktigt kul spel faktist måste jag säga
kul med lite nya ider


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

vart kan man skicka in error loggar? fick en liten krash efter en tutorial , annars e spelet sjukt intensivt och kul!

Medlem
Skrivet av ace84:

vart kan man skicka in error loggar? fick en liten krash efter en tutorial , annars e spelet sjukt intensivt och kul!

Låt mig gissa mission 4 ?, De dör för många där


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

tragiskt att man måste ha DX10 för att använda två skärmar

Medlem

Riktigt bra spel! Givet köp! Inte riktigt lika bra som CoH men det är inte samma typ av spel heller så,

Inaktiv

Om det är någon som är sugen på att lira klanspel kan ni gärna höra av er till mig, OliT på Quakenet. Finns i #unsu. Vi har tre spelare som är sugna på att satsa just nu, men behöver två till.

Medlem

Givet köp, har bokat på webhallen. Jag och mina Corp polare från Eve online sitter och spelar betan hur mycket som helst
Jag har alltid gillat Ground Control 2 så detta är ju en dröm

Carpet bombs, napalm mums!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Skumt spel. Riktigt bra dock snygga explosioner etc
men de behöver tweakas enligt mitt tycke.

Kör på en:
Amd Athlon 64 AM2 4200+(2,2ghz)
1562mb ddr2 (pc5300 667mhz)
8800gts 320mb DDR3

Får lite vram overload på några ställen , sökte runt lite
och de första intrycket var att grafik-kortet inte räckte till
men med lite noggranare eftersökning verkar det mera
vara en bugg den uppkommer om jag byter resoulution
osv och sen kör igen.

Knepigt sheit men kommer la fixa i full versionen dessutom
är väl inte beta 100% optimerad, så ska nog kunna
maxxas utan probs sen :D.

Medlem

Är det någon som vill spela?:D
Jag heter Snorken

Medlem

NY video, den är helt fantastisk!
http://www.gametrailers.com/player/22824.html


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Men vem har tid att ha sådana vyer ingame, inte jag iallafall. Så det representerar inte spelet för egen del med sådana videos.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

Är det spelet något att ha??
Verkar riktigt tufft och coola effekter.. men håller det i längden?

[edit av admin]

Länka inte till så kallade tävlingssidor tack.


signatur

Spelet som gäller nu

Medlem

Kul spel men man börjar lessna lite efter ett tag, kommer det finnas något nytt i hela spelet förutom fler maps ?

Medlem
Skrivet av peteh:

Kul spel men man börjar lessna lite efter ett tag, kommer det finnas något nytt i hela spelet förutom fler maps ?

klart du kan redan spela ett nytt mode, Assuallt heter de, sen kommer de visar thug of war. och 20 nya bannor och en massa campaings


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Assult behöver lite balancering.

Men i teorin är det de som jag tror mest på, hoppas de får till det!


signatur

R.I.P The_maxx

Skriv svar