Få South Park att fungera på xp!

Medlem
Få South Park att fungera på xp!

jag vill få South Park att fungera under xp. det går va? jag har testat med kompatibilitetsläge men det fungerar icke:(. startar man spelet så kommer det upp en ruta där det står "filen är inte en giltig win-32 fil" men jag vet att spelet fungerar för jag har spelat det på win 98. så jag vet att filerna inte är korrupta. nån som löst samma problem? fått det att fungera på xp? jag har gått in på acclaims (de gjorde spelet) hemsida men jag hittar inga filer eller patcher till spelet. hjälp mig!


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Jee
Medlem

Heter spelet bara South Park eller har det någon undertitel?


signatur

Eller inte?

Medlem

uhm.. nej det heter bara "south park" kort o gott. det är ett fps där man kastar snöbollar på kalkoner. man kunde också spela deathmatch över nätet. jag tror det släpptes 1998 eller 1999.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Kommer ihåg att jag lirade det rätt mycket på Nintendo 64, jeklar vad det sög. ^^

Edit: 1000 inlägg!


signatur

<3

Medlem

säg inte så! jag kommer ihåg att det var jätte trevligt att sitta o spela deatmach mot kusinen och man kunde pissa på snöbollarna man kastade:) hehe. jag tror det var rätt så många bossar, iaf från det jag kommer ihåg.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Heh, försökte själv för ett tag sedan utan lycka... Verkar vara kört :/


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

ok, jag har fått ett tips om att installera det i felsäkert läge. men när man startar felsäkert läge så trycker man väll på en knapp direkt efter datorn startas, före windows laddas. vilken knapp trycker man på?? delete? F1? jag kommer ihåg att jag startade min dator i felsäkert läge när mitt graffe-kort var pajj men kommer icke ihåg hur man gjorde.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

nj
Medlem
Skrivet av Wilcore:

ok, jag har fått ett tips om att installera det i felsäkert läge. men när man startar felsäkert läge så trycker man väll på en knapp direkt efter datorn startas, före windows laddas. vilken knapp trycker man på?? delete? F1? jag kommer ihåg att jag startade min dator i felsäkert läge när mitt graffe-kort var pajj men kommer icke ihåg hur man gjorde.

F8, tryck några gånger före Windows laddningsskärm visar sig.

Medlem

ok får väll testa det då. men inte idag. får tar det imorrn. efter det kan jag ju skriva vad som hände, om spelet fungerade eller inte.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

1
Skriv svar