Medlem
Fahrenheit

tänkte att ja skulle läsa en recension här på fz om spelet innan ja installerade det men det finns ju ingen?
det fick väl endå något pris här på fz 2005.
är spelet värt att installera?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

värt att installera? ja om du nu har köpt det så är det väll synd att bara låta det stå i hyllan?


signatur

R.I.P The_maxx

Jupp! Det är riktigt bra! Väldigt annorlunda. Tvärr håller inte riktigt storyn spelet igenom men helt klart värt att köra.

Inaktiv

Riktigt bra spel. Spela det! =D Kom ihåg att det finns 2 olika slut.

Medlem

nope, finns flera slut


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

nice har börjat lite nu. en så länge äger ju spelet. man får den dära kontakten med karaktärerna.
om det finns flera slut så kommer jag nog välja det där Lucas "vinner", om han gör det:P

nej har inte köpt det utan lånat det av en polare


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Riktigt bra spel tycker jag.
Det ända som störde mig var de där larviga actionscenerna som gjorde att man bara koncentrerade sig på ljusen i mitten och nästan missade vad som hända i bakgrunden

Mmm... tanken bakom actionscenerna var bra men man missade som sagt vad som hände iom att man bara koncentrerade sig på att trycka på rätt knapp.

Medlem

Kanonbra spel. Men jag håller med om att man glor på knapparna i dessa lägen. Men som tur var kan man ju spela upp sekvenserna senare via menyn. Var ett tag sen jag spelade detta, men så var det väl?

Medlem

Funderar på att köpa detta också. Är det snyggt grafiskt sett?


signatur

www.oldswedishgunners.se - Träffpunkten för den vuxna spelaren.

Medlem

inte direkt. men jag tycker det gör skitsamma i såna här spel.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

woot! finns det fler än två slut !?

Medlem

de finns mera än två


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Spelat igenom 3ggr o får samma jävla slut när han lullar runt med sin nya tjej på ett dramatiskt sätt när han sitter på nån jävla sten, fattigt


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

lugn nu ja har inte klarat det än


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Spelat igenom 3ggr o får samma jävla slut när han lullar runt med sin nya tjej på ett dramatiskt sätt när han sitter på nån jävla sten, fattigt

gör anorlunda i slutet


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

asså drama spel nae


signatur

デスノート!
The Pure Pwnage

Medlem

det är inte ett dramaspel.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Äventyr om jag inte har fel


signatur

Videomupp

Medlem

Klart bra spel som är värt en titt för de som ännu inte har kört det.
Hmmmm, blev lite sugen på att installera det igen


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar