Inaktiv
Bra Lan lir?

Tjabba tjena! Jag å ett par polers har haft ett par lan nu tillsammans den här månaden, då har vi mest lirat WC3 och typ... CoD... grejen är att när man har suttit å lirat samma spel i typ 2-3 dar i sträck så blir man rätt så less på dem. Så jag skulle gärna ha lite tips på andra spel som är roliga att lana. När vi har kört hittills har vi inte haft någon uppkoppling alls, så spel som typ cs:s fungerar inte.

Medlem

Titan Quest rekommenderar jag då.

Medlem

Dawn of War! :>

Inaktiv

grejen är att vissa av datorerna är inte så jättebra :S titan quest ser rätt så krävande ut och jag antar att dawn of war också är det?

Medlem

Som LAN-lir skulle jag rekommendera WH40k: Dawn of War med expansion och SWAT4 + expansion.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Starcraft och duke3d är spel som är väldigt underhållande men inte så krävande.

Medlem

DoW är väl inet så grafikkrävande med låga grafikinställningar? Klarar den WC3 så är inte snäppet långt till DoW tror jag


signatur

Videomupp

Medlem
Medlem

Shadow Company.


signatur
Medlem

Dom här kanske skulle vara nått har för mig alla går att köra i coop.

Shadow Warrior
Rainbow Six
Ghost Recon
Serious Sam 1&2
Hidden and dangerous 1&2

Medlem

Battlefield Vietnam co-operation är jäkligt kul. Åka runt med polarna i en huey och strida mot 62 vietnameser är skoj.

Inaktiv

Ett mycket underhållande LAN-spel är tredjepersonsspelet Rune, där du som viking springer runt och plockar upp diverse vapen för att sedan slakta dina vikingpolare.

Ska finnas någon expansion där ute också, Halls of Valhalla har jag för mig att den heter.

Annars så finns ju alltid Starcraft/Brood War, ett av de bästa strategispelen någonsin med tillhörande expansion.

Ha så roligt!

Medlem

Alla spel med coop är roliga över lan. ^^

Flyttad.

Medlem

AVP2 är grymaste lan liret som finns

Medlem

jedi knight
team mot team riktigt fett


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

"Drakar" svenskt, gammalt och okrävande, kungligt spel.
Typ som ett vanligt dogfight-spel, fast du kör drakar istället, finns även markstrid där du använder svärd osv


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

MoHAA, sniper only @ Kyrkbanan


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Jo starcraft vet jag e jävligt bra (sitter och lirar det här hemma typ varje dag ) och AvP2 har vi kört lite faktiskt, dock så ahde vi en rätt dålig hubb så gubbarna liksom hackade lite. Men tack för alla tips hittills och kom gärna med fler förslag

Inaktiv

Raven Shield.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

snowwar-modden till half-life är obegränsat kul i ungefär en kvart åtminstonde. och vampire slayer.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Inaktiv

Eftersom att jag är lite slooow, så köpte jag inte Raven Shield förräns förra veckan. Nu är jag givetvis helt fast.

Tyvärr är jag även fast när jag ska skapa en lanserver. Knappar in cd-nyckeln, och sedan är det "please wait" resten av kvällen.

Någon som vet hur man fixar detta??

Extra fråga.. Hur gör man för att byta Gear?? Enligt manualen så ska man kunna skräddarsy kit till gubbarna i något som heter Gear room. Jag hittar inget sådant, bara ett team room där man inte kan byta vapen osv..?

Medlem
Skrivet av Budolicious:

"Drakar" svenskt, gammalt och okrävande, kungligt spel.
Typ som ett vanligt dogfight-spel, fast du kör drakar istället, finns även markstrid där du använder svärd osv

Åh, tror jag har spelat det. Du har ingen länk? Rätt svårt att googla på "Drakar"

nj
Medlem
Skrivet av Latex:
Skrivet av Budolicious:

"Drakar" svenskt, gammalt och okrävande, kungligt spel.
Typ som ett vanligt dogfight-spel, fast du kör drakar istället, finns även markstrid där du använder svärd osv

Åh, tror jag har spelat det. Du har ingen länk? Rätt svårt att googla på "Drakar"

Låter väldigt likt Drakan: Order of the Flame, kan det vara rätt spel?

Medlem
Skrivet av nj:
Skrivet av Latex:
Skrivet av Budolicious:

"Drakar" svenskt, gammalt och okrävande, kungligt spel.
Typ som ett vanligt dogfight-spel, fast du kör drakar istället, finns även markstrid där du använder svärd osv

Åh, tror jag har spelat det. Du har ingen länk? Rätt svårt att googla på "Drakar"

Låter väldigt likt Drakan: Order of the Flame, kan det vara rätt spel?

Det är inte det spelet som jag tänker på. Dock så är det la inte omöjligt att det var det som Budo syftade på.

Medlem

Total Annihilation


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

1
Skriv svar