Medlem
inga servrar?

lyckades installera BF2142 på en bärbar, har patchat upp det till v1.25, men när jag trycker på multiplayer/update hittar den bara 1-3 servrar...
har inte NS installerat för att jag inte kan installera EA link på den här bärbara...

måste man ha NS/beta patchen eller nåt liknande för att kunna köra?


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem
Skrivet av Snuffson:

lyckades installera BF2142 på en bärbar, har patchat upp det till v1.25, men när jag trycker på multiplayer/update hittar den bara 1-3 servrar...
har inte NS installerat för att jag inte kan installera EA link på den här bärbara...

måste man ha NS/beta patchen eller nåt liknande för att kunna köra?

Du behöver bara BF2142 installerat med den senaste patchen , har du kollat ditt serverfilter ? kolla också eventuell brandvägg , ändrade i min antivirus/brandvägg ( F-Secure ) , först hittade jag bara 4 servrar sen ändrade jag , i den och nu har jag flera hundra .
Kör själv utan Northern Strike .

Medlem

har den senaste patchen installlerad.
får väl kolla brandväggen, F-secure är lite för överdrivet säkert och blockerar allt....


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Inaktiv
Skrivet av Snuffson:

har den senaste patchen installlerad.
får väl kolla brandväggen, F-secure är lite för överdrivet säkert och blockerar allt....

Mer information om random saker. Inklusive vilka portar som måste vara öppna för att spela online

BF2142 Online probs

1
Skriv svar