Olika uniformer i BF 2: SF

Medlem
Olika uniformer i BF 2: SF

Tjena!

Jag skaffade Special Forces häromdagen och det är en rolig expansion men det verkar som om vissa styrkor har olika uniformer inom samma lag! Det är ju hejdlöst förvirrande. Har ju dött en j***a massa ggr bara för att jag var osäker om det var en vän eller en fiende!
Går det att ändra ngn inställning? :evil:

URK
Medlem

du lär dig snabbt vilka som är vad. de som skjutter på dej de är oftast dumma skjutt tillbacka. hade samma problem först men efter en dags spelade så försvann det problemet.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Ok! Men det är ju smidigare omdirekt ser skillnad på lagen men det är väl bara att klära sig då!

URK
Medlem

varje lag ha en vis typ av uniform eller kläder så det man ser skillnaden på är att den typen av uniform. vissa har en mera ljusgrå medans de andra har mörkgrå tex osv.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Jo jag vet men i SF har någon amré 2 st olika färger! Tror det är SAS.

Inaktiv

Skjut först, fråga sen!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Skjut först, fråga sen!

Jag är ju lite försiktig av mig!!!

1
Skriv svar