Har ni sett när gubben sjunker?

Medlem
Har ni sett när gubben sjunker?

Ni har nog sett ibland när ni spelar,att vissa gubbar blir stela som pinnar o bara sular i väg o bara glider omkring på mappen...eller när ena armen åker upp o gubben ser stelopererad ut...jaa det ser ganska kul ut:D
Men i går hände en kul grej när jag lira på BFG Citymaps servern...
en i mitt lag som vart skjuten o död o skrek MEDIC!
Jag rusade fram o gav honom elchocken o han kvicknade till o vad händer ..jo han börjar veva med armarna i ett rasande tempo o med en bakåtlutad stil gled han i väg på ett ben (det andra fanns inte) med sina armar febrilt vevande,efter någa sekunder sjönk han ner i marken till midjan o paddlade omkring med armarna o kastade granater GRENADE!jag skrattade så in i h-vete o kunde inte sluta tänka på det när jag skulle lägga mej ....ahh det var iaf störtskönt o se

vet inte men är det någon mera som sett det?:D

URK
Medlem

jo det har man uppleft några gånger


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

hahaha.. har du ingen screenshot på det?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

LOL, det hade jag velat se


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

hahahahah nej tyvärr har jag inget screenshoot på skiten ....ja har tänkt lite på det lite titt som tätt i dag och brustit ut i skratt
vilken jävla grej va!

Medlem

din beskrivning gjorde så mina ögon tårade sig - helkul *lol*


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Inaktiv

Haha! Det låter helt sjukt galet! Jag har varit om att folk som blivit revivade av Medics inte har plockat upp något equipment-kit från marken, och glidit runt med armarna stående ut som en annan fågelskrämma! Det ser minst sagt sjukt kul ut!


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem

Jag har sett folk sitta fast i marken vid midjan men de har varit döda men jag har aldrig sett någon flaxa med armarna sådär, låter som en scen, inga skärmskott?


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

fan vad fett... har sett många sådana saker, har själv blivit utsatt för det, mina klanmedlemar flabbar som fan då.. skit kul.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Haha... har blivit skrämd många gånger av sådana gubbar. Ser ju ut som en Zombie kommer springande emot en, armarna står rakt ut, och det ser almänt stört ut.

Inaktiv

Hehe häftigt Har inte sett nåt i den vägen förutom när bara överkroppen sticker upp ur marken o ingen hjälm på huvet


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Medlem

ja ungefär 25 gånger och det händer på counter-strike source också

Inaktiv

haha sånna buggar är så sköna :D, jag såg en som gjorde något liknande :P. Din beskrivning e grym haha

1
Skriv svar