GTA IV plåstras om

Medlem
GTA IV plåstras om

vad bra

detta har jag väntat på


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Fint


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Medlem

Nu fattas bara en patch till Saints Row 2. Det fungerar ännu sämre, ju.

Medlem

GRAPHICS FIXES / ADDITIONS

Tack gode gud för dem

Medlem

Fick den uppdateringen via steam nyss.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

It's about fucking time!
Kanske man kan köra spelet nu som det va tänkt!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

är det någon större skillnad på grafik optimeringen?

Medlem

heh, över 20 fps mer nu Oo. Fan vad bra det flyter

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Nu fattas bara en patch till Saints Row 2. Det fungerar ännu sämre, ju.

Den är visst på G vad jag hört.
Hoppas verkligen den kommer ut snart, vill spela mer!


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Najs, kanske blir lira av


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem
Skrivet av Ymer:

är det någon större skillnad på grafik optimeringen?

Har High på dom flesta utom slider sakerna för drawdistance ect, Får en väldigt stabil fps. Kör med 1680x1050 i upplösning.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Gött, nu kanske det till och med går att spela!

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Ymer:

är det någon större skillnad på grafik optimeringen?

Har High på dom flesta utom slider sakerna för drawdistance ect, Får en väldigt stabil fps. Kör med 1680x1050 i upplösning.

Du glömde skriva din dators spec.

gav en rejäl prestandaförbättring:

Men min 6000+ står fortfarande på knä


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Åhh, äntligen, fan vad mycket bättre det blev. Hackar fortfarande lite men det är ju helt klart spelbart nu

Medlem

Mycket bättre FPS nu, har E8400@3ghz, 4850 512mb, 4gb 800mhz

Kör med 1280x720, texture quality på medium, det andra på high, draw distance 30, och de andra mätarna på 50.

Får stadiga 30fps i stort sett hela tiden. Det är mycket bättre än de 15 jag hade förut!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Wee äntligen börjar det hända grejer!

Medlem

Nice, det fick bort en hel del av lagget.

Men sitter fortfarande fast på ett skit jobbigt uppdrag, hoppas nån kan hjälpa (spoilervarning?):

Rånar banken med packie och grabbarna. Tar mig igenom alla snutar och igenom tunnelbanan. Hittar sen en bil att fly i. Har försökt med uppdraget ett par gånger, både att fly från polisen så att dom slutar leta efter mig (verkar för svårt, dom hinner ikapp en hela tiden) så tänkte att då åker jag väl "hem" och ser vad som händer. Men förr eller senare börjar bilen brinna. Inga problem tänker jag och letar upp en annan bil. MEN DOM ANDRA SITTER KVAR I DEN BRINNANDE BILEN, DOM KLIVER INTE UT! Så självklart smäller bilen och dom dör. Är det här en bugg eller ska dom vara så korkade att dom inte evakuerar en bil som håller på att gå åt helvette?

Detta brukar reta mig så mycket varje gång att jag inte spelar spelet mer på en vecka

Medlem
Skrivet av fzusr:

Nice, det fick bort en hel del av lagget.

Men sitter fortfarande fast på ett skit jobbigt uppdrag, hoppas nån kan hjälpa (spoilervarning?):

Rånar banken med packie och grabbarna. Tar mig igenom alla snutar och igenom tunnelbanan. Hittar sen en bil att fly i. Har försökt med uppdraget ett par gånger, både att fly från polisen så att dom slutar leta efter mig (verkar för svårt, dom hinner ikapp en hela tiden) så tänkte att då åker jag väl "hem" och ser vad som händer. Men förr eller senare börjar bilen brinna. Inga problem tänker jag och letar upp en annan bil. MEN DOM ANDRA SITTER KVAR I DEN BRINNANDE BILEN, DOM KLIVER INTE UT! Så självklart smäller bilen och dom dör. Är det här en bugg eller ska dom vara så korkade att dom inte evakuerar en bil som håller på att gå åt helvette?

Detta brukar reta mig så mycket varje gång att jag inte spelar spelet mer på en vecka

Jag kunde byta bil utan problem under flykten. Har för mig jag åkte och sprayade om bilen för att bli av med polisen.

Inaktiv

Då äre dags för ett köp nu kanske


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem
Skrivet av kdid:
Skrivet av fzusr:

Nice, det fick bort en hel del av lagget.

Men sitter fortfarande fast på ett skit jobbigt uppdrag, hoppas nån kan hjälpa (spoilervarning?):

Rånar banken med packie och grabbarna. Tar mig igenom alla snutar och igenom tunnelbanan. Hittar sen en bil att fly i. Har försökt med uppdraget ett par gånger, både att fly från polisen så att dom slutar leta efter mig (verkar för svårt, dom hinner ikapp en hela tiden) så tänkte att då åker jag väl "hem" och ser vad som händer. Men förr eller senare börjar bilen brinna. Inga problem tänker jag och letar upp en annan bil. MEN DOM ANDRA SITTER KVAR I DEN BRINNANDE BILEN, DOM KLIVER INTE UT! Så självklart smäller bilen och dom dör. Är det här en bugg eller ska dom vara så korkade att dom inte evakuerar en bil som håller på att gå åt helvette?

Detta brukar reta mig så mycket varje gång att jag inte spelar spelet mer på en vecka

Jag kunde byta bil utan problem under flykten. Har för mig jag åkte och sprayade om bilen för att bli av med polisen.

konstigt. aja men tack för tipset ska prova det. provar att byta bil igen å ser om de funkar den här gången, ifall de behövs.

Medlem
Skrivet av fzusr:
Skrivet av kdid:
Skrivet av fzusr:

Nice, det fick bort en hel del av lagget.

Men sitter fortfarande fast på ett skit jobbigt uppdrag, hoppas nån kan hjälpa (spoilervarning?):

Rånar banken med packie och grabbarna. Tar mig igenom alla snutar och igenom tunnelbanan. Hittar sen en bil att fly i. Har försökt med uppdraget ett par gånger, både att fly från polisen så att dom slutar leta efter mig (verkar för svårt, dom hinner ikapp en hela tiden) så tänkte att då åker jag väl "hem" och ser vad som händer. Men förr eller senare börjar bilen brinna. Inga problem tänker jag och letar upp en annan bil. MEN DOM ANDRA SITTER KVAR I DEN BRINNANDE BILEN, DOM KLIVER INTE UT! Så självklart smäller bilen och dom dör. Är det här en bugg eller ska dom vara så korkade att dom inte evakuerar en bil som håller på att gå åt helvette?

Detta brukar reta mig så mycket varje gång att jag inte spelar spelet mer på en vecka

Jag kunde byta bil utan problem under flykten. Har för mig jag åkte och sprayade om bilen för att bli av med polisen.

konstigt. aja men tack för tipset ska prova det. provar att byta bil igen å ser om de funkar den här gången, ifall de behövs.

Kanske inte är samma sak men på Xbox 360 där jag spelade sprang vi ner i tunnelbanan och då försvann wanted leveln så småningom när vi var där nere och sprang..Hoppas du klarar banan snart =).

Medlem

Btw, jag har ju klarat ut GTA IV några gånger på boxen men jag är ändå sugen på att köpa det till pc pga snyggare grafik och REPLAY funktionen ! Men jag tänkte fråga om ni tror man kan spela på någorlunda grafik med min dator?

Amd athlon 5000+
Ati 4850
4 gb halv snabbt ram

Medlem

Hade inga problem innan patchen, men det skadar väl inte o installera den iallafall.

Medlem

Förjävligt att dom inte gjort spelet mer mod-vänligt. Med stöd för fler spelare kunde multiplayer läget ha blivit hur grymt som helst.

Hade åtminstone förväntat mig ett bättre multiplayer läge än SAMP (San Andreas multiplayer).

Medlem

Elit-mannen: Du kommer kunna spela det men din prolle kommer gå på knäna.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Elit-mannen: tack för tipset, och ja du kan spela på den datorn

tack vare den nya patchen går det rätt hyfsat (har ungefär samma komponenter själv, dualcore opteron 2.6ghz, 4850, 2gb ram) och det flyter rätt hyfsat på min dator (laggar en del ibland)

Medlem

När man installerat patchen är det bara att köra då??

12
Skriv svar