GTA IV plåstras om

Jösses på tiden, detta borde de haft när den gick guld.


signatur
Medlem

Är det bara jag som får problemet att jag inte kan använda någon dator i spelet?

Plus att jag måste köra i windowed för att det inte ska krasha konstant med olika felmeddelanden varje gång.

Medlem

Jag var säkert fan en av dom första som installera och spela med denna patch! Helt jävla otroligt måste jag säga! Igår startade jag upp spelet och då började den tanka ner patchen via Windows Live (tack Windows!) och det gick på ungefär 5 sek och allting var klart.

NU flyter spelet på som en friggolit bit på ett stilla hav! Tack Rockstar!!

Nu skall jag testa Multiplayer! ÄNTLIGEN!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Är det bara min som inte blir nån skillnad på??
Får ha allt på Low och fortfarande bara typ 25-30 fps på dagen + att allt blivit fulare. för o sen gå ner till 19-23 när det regnar o på natten

har inga mätare över 20 och ändrar till medium på vatten och texture för så hade jag förut.... ser allt lika "bra ut som förr" men det blir inte mycket prestanda förbättring heller??

Så har allt på medium nu och relativt låga mätare:|

amd 6400
8800 GTS 512
4 gigram
Xp


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av mr speed:

Är det bara min som inte blir nån skillnad på??
Får ha allt på Low och fortfarande bara typ 25-30 fps på dagen + att allt blivit fulare. för o sen gå ner till 19-23 när det regnar o på natten

har inga mätare över 20 och ändrar till medium på vatten och texture för så hade jag förut.... ser allt lika "bra ut som förr" men det blir inte mycket prestanda förbättring heller??

Så har allt på medium nu och relativt låga mätare:|

amd 6400
8800 GTS 512
4 gigram
Xp

Jag märkar ett det ser fulare ut, men flytter mycket bättre..


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem
Skrivet av Ejka:

När man installerat patchen är det bara att köra då??

Nej, du måste vänta 20 timmar, sjunga en sång, hoppa på ett ben tio gånger och sedan springa två varv runt huset.

Sedan kan du spela.

Medlem

aah nice, nu kan jag höja till very high
tips: reflection alternativet kan du lägga på low, inte så stor visuell skillnad ändå

Inaktiv
Skrivet av Lurid:

Är det bara jag som får problemet att jag inte kan använda någon dator i spelet?

Jag kan inte använda någon dator i spelet:/ Känns som att patchen förbättrade prestandan en aning i allafall

Medlem

piratkopiering är inte tillåtet


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av fzusr:

Nice, det fick bort en hel del av lagget.

Men sitter fortfarande fast på ett skit jobbigt uppdrag, hoppas nån kan hjälpa (spoilervarning?):

Rånar banken med packie och grabbarna. Tar mig igenom alla snutar och igenom tunnelbanan. Hittar sen en bil att fly i. Har försökt med uppdraget ett par gånger, både att fly från polisen så att dom slutar leta efter mig (verkar för svårt, dom hinner ikapp en hela tiden) så tänkte att då åker jag väl "hem" och ser vad som händer. Men förr eller senare börjar bilen brinna. Inga problem tänker jag och letar upp en annan bil. MEN DOM ANDRA SITTER KVAR I DEN BRINNANDE BILEN, DOM KLIVER INTE UT! Så självklart smäller bilen och dom dör. Är det här en bugg eller ska dom vara så korkade att dom inte evakuerar en bil som håller på att gå åt helvette?

Detta brukar reta mig så mycket varje gång att jag inte spelar spelet mer på en vecka

Klarade det uppdraget på första försöket. Min bil började aldrig brinna.

Medlem
Skrivet av The Vulture:
Skrivet av Ejka:

När man installerat patchen är det bara att köra då??

Nej, du måste vänta 20 timmar, sjunga en sång, hoppa på ett ben tio gånger och sedan springa två varv runt huset.

Sedan kan du spela.

hahahaha

Inaktiv

Bättre sent än aldrig med patchen! Men en skaplig prestanda förbättring fick jag med mitt 9800gtx!
Några snäpp upp från föregående settings!

Medlem

nu kanske det funkar med ett 7900 gtx kort.

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

nu kanske det funkar med ett 7900 gtx kort.

Det är nog omöjligt att förbättra prestandan så mycket i spelet att man kan spela på 7900 gtx. Har du testat att göra GTA 2 istället?

Medlem
Skrivet av Fedorov:
Skrivet av Ninotramp:

nu kanske det funkar med ett 7900 gtx kort.

Det är nog omöjligt att förbättra prestandan så mycket i spelet att man kan spela på 7900 gtx. Har du testat att göra GTA 2 istället?

Haha jo får nog göra de.

Medlem

jag säger bara en sak som jag bannemig står för och det är min rena åsikt.

GTA:IV kan lägga sig i en kista å låta sig begravas.

Kom igen med nästa GTA rockstar. gta:iv drog verkligen ner gta serien i skiten enligt mig. nu måste fan rockstar kämpa för å rätta till de hela igen.


signatur

Chooch it

Skrivet av Jakob999:
Skrivet av fzusr:

Nice, det fick bort en hel del av lagget.

Men sitter fortfarande fast på ett skit jobbigt uppdrag, hoppas nån kan hjälpa (spoilervarning?):

Rånar banken med packie och grabbarna. Tar mig igenom alla snutar och igenom tunnelbanan. Hittar sen en bil att fly i. Har försökt med uppdraget ett par gånger, både att fly från polisen så att dom slutar leta efter mig (verkar för svårt, dom hinner ikapp en hela tiden) så tänkte att då åker jag väl "hem" och ser vad som händer. Men förr eller senare börjar bilen brinna. Inga problem tänker jag och letar upp en annan bil. MEN DOM ANDRA SITTER KVAR I DEN BRINNANDE BILEN, DOM KLIVER INTE UT! Så självklart smäller bilen och dom dör. Är det här en bugg eller ska dom vara så korkade att dom inte evakuerar en bil som håller på att gå åt helvette?

Detta brukar reta mig så mycket varje gång att jag inte spelar spelet mer på en vecka

Klarade det uppdraget på första försöket. Min bil började aldrig brinna.

Samma här det är inga större problem att bli av med snuten. Bara att använda gränderna flitigt och vänta tills det blir grått för att sedan köra till en "pay n' spray" eller lämna sökområdet.


signatur
Medlem

Jag kör på "NVDIA GeForce9650M GT 1024 MB VRAM" och det
blev en stor prestandaförbättring med senaste patchen.

Förövrigt håller jag med i sak med Rigge1988, Rockstar borde
skämmas. 3d-Grafik kvalitén är ju inte direkt en kioskvältare ändå
krävs ganska hög datorprestanda.

Jag kan tycka också att uppfinningsrikedomen i uppdragen är
synnerligen torftig.
Döda, sno, race, döda, sno, race, döda, date:a, sno, race.......
Någon som håller med ?

Medlem

Verkar som att patchen medför fler problem än vad den löser, eller är det patchen som sätter krokben för de som har piratversionen? Funderar nämligen på att köpa det så länge patchen är bra.

Medlem

Fan va skönt, nu flyter det och skuggorna flimmrar inte!

Medlem
Skrivet av bondmaster:

piratkopiering är inte tillåtet

Men så länge som risken för att bli straffad är så pass låg... ja nästintill obefintlig som den är idag så skiter man fullständigt i det. 8)

Inaktiv

Varför blev det så här? Testar inte Rockstar sina spel med alla olika sorts datorer?!

Ett bra spel men tyvärr!

Inaktiv

Varför kan jag nte använda internet på internet cafe???? Jag måste det för ett uppdrag.


signatur

Trä flis smakar trä!

12
Skriv svar