Project Reality 0.85 släppt

Medlem
Skrivet av das b0t:

måste man ladda ner båda filerna?

Ja, ena är själva grundfilerna i PR och den andra delen är alla kartorna :):)

Medlem

Märker att de har kommit in en del rookies :). Alltid kul att pwna lite

Medlem
Skrivet av das b0t:

måste man ladda ner båda filerna?

Japp. Går dock snabbt från FZ!

Medlem
Skrivet av Johan:

Lirade lite i går kväll. Kul som fan trots att jag inte såg en enda fiende DET är PR:s storhet, en kul känsla av teamwork och atmosfär med en väntan på att det ska braka loss (vilket är mycket mer spännande än att bli skjuten i ryggen av en nyspawnad fiende i COD).

Precis. Har aldrig spelat PR förr, och hoppade in på server som körde Insurgency. Vaktade en vapengömma i nästan en timma utan att se en käft, med mycket snack över VOIP om misstänkt aktivitet omkring. Och när fienden kom, då brakade det loss rejält!

Medlem

Grymt skoj i.o.m. denna patchen. Bra mycket roligare än 0.8, så mycket lättare att träffa.

En hel del nya banor också, stort plus.


signatur

"White Obama Wants You!"

Medlem

Jaaaa!! Fyfan, detta var tamejfan riktigt jävla bra gjort alltså! Jag gillar det skarpt... Verkar oxå som att alla som tankar denna mod, VILL bruka allvar och vill klara av uppdraget...

Så sansöst att tiden står på typ 3 timmar per karta... Men det är något som man skiter i. Man tänker bara på att fixa alla mål med sin grupp.

Inaktiv

laddar ner (stor tack)
finns det någon patch till Widescreen skärmar??

Medlem
Skrivet av Zyndrome:
Skrivet av Johan:

Lirade lite i går kväll. Kul som fan trots att jag inte såg en enda fiende DET är PR:s storhet, en kul känsla av teamwork och atmosfär med en väntan på att det ska braka loss (vilket är mycket mer spännande än att bli skjuten i ryggen av en nyspawnad fiende i COD).

Precis. Har aldrig spelat PR förr, och hoppade in på server som körde Insurgency. Vaktade en vapengömma i nästan en timma utan att se en käft, med mycket snack över VOIP om misstänkt aktivitet omkring. Och när fienden kom, då brakade det loss rejält!

Låter helt sjukt roligt
Torrentar ner moden nu, och har kopplat in mina hörlurar

Medlem

När jag försöker starta så kommer det upp en text StaricMesh.(2): error x1507: failed to open source file: 'mods/ xpack / shaders / datatypes.fx vad kan det bero på?

12
Skriv svar