Hjälp med Warhammer Pre-Order Box!

Inaktiv
Hjälp med Warhammer Pre-Order Box!

Hej alla,

Det e så att jag fick min Pre-Order box idag med alla koder. Va nice! tänkte jag, och ehrm... det gick inte som planerat. Jag vet inte om warhammer eu hemsidan e buggad lr inte men ja kan inte skriva in koden! Det gör mej galen :evil:, för att ja e hur taggad som helst på att testa betan. För det första så finns det inte en ruta där man kan skriva in koden på EU hemsidan, med det finns på den officiella (US) hemsidan. Men om när jag skriver in koden där så står det "invalid code", och jag har testat skriva in de andra 2 koderna, men inget funkar!
Om det nu finns nån som har haft samma problem men löste det, snälla hjälp mej!

Inaktiv

Koderna du har fått är för den öppna beta(open beta) och just nu är spelet inne i slutfasen av den stänga betan(closed beta).

Dom kommer ge ut mer information angående hur man skriver in sina koder inför öppnandet av open beta servers.

så just nu är allt du kan göra är att förvara koderna på ett säkert ställe tills open beta startar.

Hoppas detta hjälpte. mvh Oxxen


signatur

Krossa rasismen! eller ah... vandalisera lite... typ..
// vänliga hälsningar Antifacistisk aktion.

Inaktiv

GOA har problem att bygga ihop deras betalsystem för WARHAMMER med systemet för koderna men arbetar på att lösa problemet.

Någon ETA har de inte givit på när vi kan börja knacka in koderna på hemsidan. Bara att de jobbar på att få systemen att snacka med varandra.

Medlem

Löste det sig?

Inaktiv

Det lär inte "lösa sig" förrän Open Beta öppnar. Koderna som fås med Pre Order är nämligen avsedda för just denna, inte Closed Beta som pågår i nuläget.

Open Beta lär öppna om nån månad eller två.

1
Skriv svar