Vad är det värsta som kan hända dig ? Den oseriösa versionen.

Inaktiv
Vad är det värsta som kan hända dig ? Den oseriösa versionen.

Ja vad kan det vara tro ?

Medlem

armarna såklart, väääldigt dålig timing

Inaktiv

hehe, jo det vore ingen höjdare.
själv så var man på sjukhus för många år sen och var tvungen att ligga där över natten på sommarn.

då var det en i sängen bredvid som faktiskt brutit båda armarna,

och så var det en fluga som hela tiden landade på hans ansikte och han kunde ju inte vifta bort den...

det var rätt så kul

Medlem
Inaktiv

Vilken mardröm att vakna upp och min vackra xbox 360 elite hade blivit en taskig ps3

Inaktiv

Skulle gärna vilja att min 360 blev en Ps3a! Värsta skulle nog vara att armarna bröts under ett lov.

Medlem

Att dö är ju inte direkt bra det heller ;>


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av PvtNils:

Skulle gärna vilja att min 360 blev en Ps3a! Värsta skulle nog vara att armarna bröts under ett lov.

står faktiskt att du äger en ps3 enligt dina plattformar.
det stämmer inte då eller ?
eftersm du vill att din 360 blev en ps3a

Inaktiv

Han menade nog tvärtom, att hans ps3 blev en xbox360

Inaktiv

BBB kan du gå o lägga dig och typ dö i sömnen?
seriöst..du har skapat oändligt många trådar med sublimt ps3 hat
du skapar en väldigt possitiv attityd på det här forumet med sånna trådar, tack för alla blommor och hjärtan man känner när man läser dina mogna trådar

Medlem

Det värsta som skulle kunna hända mig är nog att jag på en dag blir ohyggligt tjock, på min första dag när jag väl har semester, nyligen köpt ett xbox360 för att kunna spela gears of war med mina polare...
Men ack, jag bryter såklart båda armarna, och det värsta är att mina kompisar har övergett mig nu när jag behöver dom som mest, sanningen är att ALLA har börjat ogilla mig för att jag har ju som sagt blivit riktigt tjock

Eftersom allt detta händer just mig, så blir jag såklart så ledsen att jag börjar tröstäta, vilket leder till något fetmadrabbad sjukdom så jag dör!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Det värsta som skulle kunna hända mig är nog att jag på en dag blir ohyggligt tjock, på min första dag när jag väl har semester, nyligen köpt ett xbox360 för att kunna spela gears of war med mina polare...
Men ack, jag bryter såklart båda armarna, och det värsta är att mina kompisar har övergett mig nu när jag behöver dom som mest, sanningen är att ALLA har börjat ogilla mig för att jag har ju som sagt blivit riktigt tjock

Eftersom allt detta händer just mig, så blir jag såklart så ledsen att jag börjar tröstäta, vilket leder till något fetmadrabbad sjukdom så jag dör!

Tack Greger, nu tog du dö på tråden haha:)


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

Att dö är alltid värst, men att bryta båda armarna... aj =/


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av F3D:

BBB kan du gå o lägga dig och typ dö i sömnen?
seriöst..du har skapat oändligt många trådar med sublimt ps3 hat
du skapar en väldigt possitiv attityd på det här forumet med sånna trådar, tack för alla blommor och hjärtan man känner när man läser dina mogna trådar

ässh.
har du ingen humor ?
den här tråden är ju bara en knas grej.

man behöver inte vara vuxen allvarlig om man inte vill

dessutom har man planer på att skaffa ps3 igen. hehe
har fått lite lust igen.

Medlem

Att bryta armarna hade varit värst.
Då kan jag inte göra något att det jag gillar mest. Spela datorspel och spela gitarr.

Att dö hade nog inte varit så farligt

Inaktiv

går det att lira datorspel om man inte har några armar ?

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

går det att lira datorspel om man inte har några armar ?

Javisst! Du kan använda fötterna. Jag gör det ibland när jag blir trött i fingrar och händer.

Inaktiv

är det nån då som har börjat känna av i handlederna när ni lirar pc spel.

alla år med Quake, ultima online, swg, EQ och wow har slitit på handlederna en hel del här.

man har så gott som helt lagt av med pc spel.
så handlederna får inte mer stryk tack vara att man gått över helt till konsol spelande.

Inaktiv

När vi gick ut gymnasiet, de va -99 skulle vi till Agia napa som var the place to be för fulla gymnasiekids då. En polare gick rätt ut på balkongen utan att öppna glasdörren och fick en stor skärva i benet och fick ligga på cypriotiskt sjukhus hela veckan och skita i en stekpanna. Det kommer rätt högt på min lista.
En annan hemsk historia som min förra tjej berättade så jag vet inte om den är sann för hon ljög mycket men hon snackade om en japansk flicka som blivit stympad på armar och ben och tunga och utställd som gatukonst i Peking av kidnapparna.

Medlem

Ska man se på det hela lite seriöst så måste ju det värsta vara att ingen tycker om en.
Kan ju inte vara en höjdare att vara helt ensam i livet.

Alla de andra alternativen går ju att leva med (inte om man är död såklart) även om dom generellt suger.

Blir man tjock så har man iaf nån som tycker om en.

Bryter man båda armarna dagen innan semestern så blir man sjukskriven och spar semesterdagarna.

Xboxen blir en ps3 - kul att prova nåt annat, eller kanske rent av vistas ute i solen nån dag.


signatur

Insert funny qoute here

Inaktiv

Att vara ensam är värst för mig. allt annat går ju. Att plötsligt lär väl itne vara så farligt då man inte upplever att man är död när man är det.

Medlem

Så länge man lever kan man både läka armar inför nästa sommar, fixa förhållanden, träna och köpa PS3/360, när man är död så kan man icke det så, "död" är nog värst bland alternativen.

Fast det värsta vore nog om alla brudar plötsligt tappade bysten.

Inaktiv

så om alla brudar tappar bysten då tappar du lysten ?

1
Skriv svar