Skattjakt lördag - vinn en Playstation 3!

Medlem

Bra skrivet LordDaimos. +1 på det.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:

Bra skrivet LordDaimos. +1 på det.

så ni ser ingen skillnad på att googla frågorna som tar ungefär 10 min för en människa med en IQ på 60 och en tävling som ungefär 95% av alla på FZ inte kan delta i för att dom har jobb, ett socialt liv etc?

Måste fråga hur många av dom som håller sig på 10 toplistan under tävlingar, är ni individer som ofta lirar MMOs?

Inaktiv

Iden är ju ett + från standard tävlingarna med frågor. Men på nått sätt känns det inte riktigt balanserat som jag skrev i mitt tidigare inlägg. Fick inte upp en enda på 10min fast det fanns poäng i massor.

Å andra sidan två timmar tidigare så fick jag in 30p inom några minuter.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Tävlingen är nog till för SCB att se vad folks fritid består av, och några vet vi varken har vänner utanför hemmet och några är giriga och vill ha mer fast de redan har.
Vad skall man säga för utom "tragiskt"
skål på er


signatur

//Obs mina åsikter
Vengeance

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Ariath:

Bra skrivet LordDaimos. +1 på det.

så ni ser ingen skillnad på att googla frågorna som tar ungefär 10 min för en människa med en IQ på 60 och en tävling som ungefär 95% av alla på FZ inte kan delta i för att dom har jobb, ett socialt liv etc?

Måste fråga hur många av dom som håller sig på 10 toplistan under tävlingar, är ni individer som ofta lirar MMOs?

Visst är det skillnad. Men denna tävling är något dom( FZ) lagt som extra utöver dom vanliga tävlingarna. Jag har jobb, socialt liv etc och vill man vinna får man som i alla tävlingar där uthållighet krävs lägga manken till. Så är det bara.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Ariath:

Bra skrivet LordDaimos. +1 på det.

så ni ser ingen skillnad på att googla frågorna som tar ungefär 10 min för en människa med en IQ på 60 och en tävling som ungefär 95% av alla på FZ inte kan delta i för att dom har jobb, ett socialt liv etc?

Måste fråga hur många av dom som håller sig på 10 toplistan under tävlingar, är ni individer som ofta lirar MMOs?

Jag spelar knappt datorspel överhuvudtaget. Jag har jullov och att sitta en längre tid vid datorn någon gång om året ser jag inget fel med.

Medlem
Skrivet av Ariath:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Ariath:

Bra skrivet LordDaimos. +1 på det.

så ni ser ingen skillnad på att googla frågorna som tar ungefär 10 min för en människa med en IQ på 60 och en tävling som ungefär 95% av alla på FZ inte kan delta i för att dom har jobb, ett socialt liv etc?

Måste fråga hur många av dom som håller sig på 10 toplistan under tävlingar, är ni individer som ofta lirar MMOs?

Visst är det skillnad. Men denna tävling är något dom( FZ) lagt som extra utöver dom vanliga tävlingarna. Jag har jobb, socialt liv etc och vill man vinna får man som i alla tävlingar där uthållighet krävs lägga manken till. Så är det bara.

Detta ändrar fortfarande inte faktumet att lords jämförelse var otroligt korkad med att denna var lika rättvis som andra tävlingar där man måste googla fram svaret på tio minuter. Har inget i mot tävlingen i övrigt, jag äger redan allt som lottats ut så totalt meninglöst för mig personligen.

Inaktiv

Lycka till grappar, finaste spelmaskinen juh


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Drunken--->

Alla kan inte delta i allt på denna planet och rättvisa går inte att få överallt heller. FZ-crew har redan skrivit ovanstående och jag bara fortsätter att hålla med. Jag själv kunde inte delta helhjärtat någon gång pga diverse orsaker. Att tycka att den här tävlingen inte är rättvis är upp till var och en. Det finns x antal tusen medlemmar på FZ och att göra en tävling utöver dom vanliga som passar precis varenda medlem är löjligt.

Pokemon-tävlingen var orättvis det kunde ju varit en Heroes of might & magic-tävling där priset var Heroes.... complete.

God jul iaf:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

^- Ingen idé att diskutera när antagligen FZ kommer banna en från tävlingarna om man säger något mer.

Men God jul på dig med och resten av alla på Fz!

Medlem

ska boman vinna sin tredje roccat-mus?

oh the excitement!!


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Inaktiv

Tycker vi ska byta namn på tävlingen. Istället för "skattjakt" kan det typ heta "nolifer contest", "Vem har minst att göra" eller liknande ^^

Medlem

men för helvete! vid 300 jävla skatter sluta de dyka upp överhuduvtaget! i början av en tävling hade det varit överkomligt... men såhär mitt i är tamefan jävligt illa! nu gick jag ju säkerligen miste om en chans ens på tredje plats...


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Inaktiv
Skrivet av Sandstrom:

Tycker vi ska byta namn på tävlingen. Istället för "skattjakt" kan det typ heta "nolifer contest", "Vem har minst att göra" eller liknande ^^

Haha, att du orkar... du kan ju inte heller ha så mycket liv om du orkar sitta och kommentera på en tävling som du tycker är kass och inte deltar i....
Finns folk till allt.

edit: jag har för övrigt inget liv.

Medlem
Skrivet av roob:

ska boman vinna sin tredje roccat-mus?

oh the excitement!!

Det är oliiiiidligt spännande.

Skrivet av Sandstrom:

Tycker vi ska byta namn på tävlingen. Istället för "skattjakt" kan det typ heta "nolifer contest", "Vem har minst att göra" eller liknande ^^

Fan Sandstrom, där fick du till den!

Inaktiv

Lycka till Samma folk ungefär uppe varje gång.

Ni vet hur man gör

Medlem

iaf stryka jakt från skattjakt...

Jag har 20 (edit) poäng nu, ser ut som att jag kommer starkt i slutspurten.

Edit: Oj 20 poäng ska det vara inte 2000 lolz!:| Verkar som att groggarna börjar kännas! :heart:


signatur
Inaktiv

Åhh grogg... det vore gott.. fan för antibiotika
Snacka om OT.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

Grattis till vinnarna! Om man får, vilket jag förmodar, ha en egen åsikt så tycker jag upplägget/konceptet för skattjakten är heeelt fuckad. God Jul

Medlem

Värkar som att boman tar hem PS3an nu


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Wtf, sitta från 7 på morgonen till ~midnatt?
Aja, skillnaden mellan #1 och 2 är ju större än vid lunch då jag tittade in sist, så det är väl redan avgjort. Grattis till vinnaren iaf, ^^

Jaa, varför sla aaltid dme få vnina allt!
Proletariatet kommer att hjälpa mig i kampen mot dessa orättvisor.


signatur

I am da Starwars nerd

Medlem

Grattis boman! Tredje gången gillt?
fint pris asså

Medlem

YAYHORRAY!
Och tack.

Medlem

Varför har vissa 1-3st poäng nu? trodde inte dom började förrens runt 7?

Inaktiv
Skrivet av boman:

YAYHORRAY!
Och tack.

Grattis till dig

Medlem

va ska du göra med alla datormöss å pc-gamer tidningar boman? stort grattis till ps3:an iaf

Inaktiv

Grattis till den stora vinnaren
Hoppas du får det kul med din nya leksak


signatur

Tjenna jag är en helt vanlig kille som gillar spela spel

Medlem
Skrivet av Devilsdj:

Varför har vissa 1-3st poäng nu? trodde inte dom började förrens runt 7?

Undrade också det, inget stort försprång men det är ju ändå fel på nått sätt.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av zdragoonz:

va ska du göra med alla datormöss å pc-gamer tidningar boman? stort grattis till ps3:an iaf

Du menar superplay right?
Nja, jag vet inte riktigt. Har lovat bort en mus till en polares lillebrorsa ivf, sen så lär jag väl behålla en och sälja den sista.

Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av Devilsdj:

Varför har vissa 1-3st poäng nu? trodde inte dom började förrens runt 7?

Undrade också det, inget stort försprång men det är ju ändå fel på nått sätt.

/ LordDaimos

Beror väl på att det fortfarande fanns symboler kvar efter 12-slaget vilket gjorde att man kunde skicka in symboler till nästa tävling.

123
Skriv svar