Star Wars: The Old Republic premiärfilmat

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Ja man får ju hela tiden påminna sig själv om att detta är work-in-progress. Hur man än vänder och vrider på det tror jag många är glada över ett att nytt SW-MMO faktiskt är på gång. Jag personligen är SW-skadad så jag kommer spela/prova det hur det än blir.

Edit: För övrigt bör alla vara glada över att ett Sci-Fi MMO utvecklas då dessa enligt mig är sjukt underrepresenterade.

Självklart bör man tänka på att det är under utveckling men samtidigt kan man inte låta bli att grubbla över att det, av informationen vid har fått, verkar bli mer lättsamt än SWG (a la alla andra MMORPG idag).

Hur negativ jag än låter så är jag "bara" skeptisk. Jag älskar Star Wars och BioWare är en av mina absoluta favoriter på utvecklarsidan, så jag kommer följa det här spelet väldigt noga.

Jag fick uppleva SWG innan det tog en vändning mot det sämre, och jag har ännu inte lyckats hitta något MMO som kan mätas med dess charm och "storhet". Är då ännu ett Star Wars-MMO under utveckling kan jag ju inte låta bli att jämföra det lite extra med SWG.

Och gurkoz... Har du hörtalas om #Earthrise? På pappret ser det ut som en riktigt intressant titel. En stor skara SWG-veteraner följer spelet och av informationen att döma kommer spelet dela en hel del likheter med just SWG.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Folk kan inte analysera spelet grafisk än. Animationer och grafik är SKIT eftersom de håller på att utveckla spelet, de har precis börjat med det. Ha lite insikt i hur spelbranschen funkar innan ni börjar gå på och kritisera.

Inaktiv

Hoppas att det inte blirr ännu ett dussin-mmo

Men om de lyckas så kommer jag spela det.


signatur

Spel är inte en hobby, Det är en livsstil

Medlem

Gillade verkligen KOTOR så får väl hoppas att detta blir bra

Medlem

Jag tycker att det ser riktigt riktigt bra ut. Hoppas bara att det inte är att man måste betala var 60:e dag som med WoW:\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Man kan nog betala en gång i månaden också


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Och gurkoz... Har du hörtalas om #Earthrise? På pappret ser det ut som en riktigt intressant titel. En stor skara SWG-veteraner följer spelet och av informationen att döma kommer spelet dela en hel del likheter med just SWG.

Åh? Inte hört om faktiskt, detta får jag kolla upp, tack för tipset! Senaste MMO i Sci-fi anda jag spelade var Tabula Rasa som jag faktiskt gillade. Kom precis in i det till den grad att jag lärt mig allt som behövdes och tänkte för mig själv, nu ska här spelas. Och så lägger de ner det. (dock är det en helt annan diskussion).

Vi Sci-fi nördar får ta tipset om Earthrise och titta på det under tiden.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av Tobbie:

Jag är väldigt skeptiskt till det här.
1. Grafiken är inte jätterevolutionerande.
2. Animationerna var ju hur stela som helst.
3. Spelare kommer bara kunna lira som jedi eller sith. Lite utav grejen med Star Wars är ju att det finns så många olika skumma raser och typer. Jag känner iallafall direkt att det skulle vara mycket roligare att spela den där skumma typen i baren, han som i hemlighet är en bounty hunter..

ursäkta, men när har en mmo varit revolutionerande i grafik och animation. inte ens väl spelade wow har speciellt "bra" grafik och animationer. dom försöker inte ens då spelet handlar inte om det.

sen var det väl nån som sa att man kan spela som 8 olika typer? har för mig sen tidigare att det kommer finnas mycket NPCer som kommer fylla ut miljön så det blir väl lite att dom viktigaste personerna, also spelarna är dom som är siths eller jedis precis som filmerna mer eller mindre är. storm tropers och allt annat är utfyllnad då det är jedis som för storyn framåt.

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Och gurkoz... Har du hörtalas om #Earthrise? På pappret ser det ut som en riktigt intressant titel. En stor skara SWG-veteraner följer spelet och av informationen att döma kommer spelet dela en hel del likheter med just SWG.

Ojoj, det där hade jag helt missat, ser helt klart mer intressant ut än SW-TOR...

Verkar ha lite samma idéer som orginal SWG vad gäller craftingen med egna blueprints, inga låsta klasser utan skräddarsy dina skills, hus och städer med egen politik och försvar

Inaktiv

Kopiera Wow så!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Kopiera Wow så!

Nej fy fan.

Inaktiv

oj.... det där såg ju riktigt sunkigt ut. typ konsol mmo. hoppas det det händer lite innan det släpps.

star wars förtjänar ju så mycket mer.

Inaktiv

Suck, här hade man hoppats att få återvända till Star Wars universumet, men ack nej. Inte nog med att sony och 'Dick' körde SWG i botten, först med CU och sen med NGE som gjorde det ner dummat och till " clone of WoW experince in the spacey thing". När dom till SLUT efter 2½ år kom med Smuggler update och jag nyttjade mina veteran return to swg dagar så spelade jag igenom kontentet på 2 dar.... 2½ år för något man spelar igenom på 2 kvällar, mycket störande.

Kotor online ser ju bara ut att bli precis just det... Multiplayer Kotor fast med Clone Wars Cartoony grafik. Att man verkar kunna spela igenom mycket solo iom att man kan ha sidekicks känns bara som fail.

Epic FAIL.... George Lucas din träbäver, ge oss istället chansen att få uppleva din kommande tv-serie som MMO... den verkar ju iaf utspelas i mitt tycke intressantaste perioden mellan ep III och IV.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Jag tycker att det ser riktigt riktigt bra ut. Hoppas bara att det inte är att man måste betala var 60:e dag som med WoW:\

Skaffa ett konto kort med visa?


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Inaktiv

Tror det här kommer att sjunka som en Titanic som gått på en stock i MMO-träsket.

Inaktiv

Ett antal hundra tusen kids som springer runt som "jed-" eller "sith-wannabies" och viftar sina laser svärd. Åtminstone det var min första tanke som slog mig när jag såg den här filmen. Men det kan säkert bli ett trevligt spel (ännu ett MMO *suck*). Själv hade jag hellre sett en fortsättning på KotoR, hade varit mysigt att lira en mörk vinterdag som denna.

123
Skriv svar