Konami antyder MGS till 360

Inaktiv
Skrivet av TheTemplar:

Som flera redan påpekat, symbolen är inte xbox exklusiv.

http://images.google.se/images?hl=sv&q=power%20button

Exakt, jag har en sådan likadan på/av knapp på både min dator och på min mobil. Har något tänkt på att playstation 3 också har en sådan knapp(touch button) ?


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

Medlem
Skrivet av impact:
Skrivet av SWEBarb:

fan va sur jag blir om det släpps till 360.. ffs såna spel ska vara exklusiva..

Håller med. Ni 360 kids kan kalla mig fanboy eller vad fan som helst, det skiter jag fullständigt i, något kan ps3'n få ha heligt nu när MS tagit licens efter licens.

(Men MGS4 ger ni fan i)

jag förstår helt seriöst inte problemet.
jag kan förstå att det är synd att spelen som är multiplatform kanske inte funkar lika bra på ps3 som på xbox, och om det var enda anledningen till era klagomål skulle jag förstå. men det är det ju uppenbarligen inte.

jag kan bara inte förstå hur man kan bry sig om vilka spel någon annan människa kan spela på sin konsol. hur kan ni bry er? vad gör det för skillnad om xbox spelare kan spela mgs4 eller något annat "exklusivt" ps3 spel? det påverkar ju iaf inte din spelupplevelse eller ditt spel. alls. förklara gärna vad det är som är så viktigt med att endast en konsol får ett spel, och ingen annan. det är för mig obegripligt. självklart gäller detta åt andra hållet också, åt alla håll.

Medlem

Ja, den där pwr knappen används till allt, men de menar säkert att ringen runt utropstecknet står för 360 grader, vilket man kopplar direkt till xbox 360


signatur

Roses are red, violets are blue, and undead are colorblind!

Inaktiv

Jag bryr mig inte alls om mgs4 kommer till 360 men det är inte fallet.. Det är MGS5 som kommer till 360.. Kojima har redan sagt att chanserna att mgs4 kommer till 360 är inga.. det kommer inte hända.. MGS5 däremot kommer kanske

Men anledningen till att jag bryr mig är att när spelen blir multi-plattform så är det oftast ps3 versionen som får lida med lägre fps och sämmre grafik för dom gör en slö port till ps3:an.. Och det vill jag inte ska hända med metal gear... Om dom kan göra så att båda versionerna är bra så jag som har ps3 inte slipper sitta med lägre fps o sämre grafik så tycker jag det är en bra idé o släppa spelet till 360

Medlem

Men vadå nummer 5 ? Det fjärde spelet skulle ju vara det sista.

Medlem

Det kan vara filmen Metal gear han menar för jag ser inget som säger om nåt spel.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Gosh...;) Att man orkar.:P

Medlem

Haha frickin' awesome!

Medlem

Haha:D


signatur

Wai

Medlem

Varför använda "i" som symbol för xbox, verkar inte så troligt liksom.


signatur
Inaktiv
Skrivet av impact:
Skrivet av MillionStylez:

Du har alldeles rätt i det du säger även ifall det inte riktigt rör ämnet.

Jag är världsbäst på att falla ur mina ramar, men rubriken lyder "Konami antyder MGS till 360"m då ger jag ger min synpunkt på multi-plattform

sant.

Medlem
Skrivet av infinity:

i = iPHONE ! = AC!D grön text = ACID

Ett Metal Gear AC!D spel kommer mest troligen till iPHONE det ända som får folk o tro att detta betyder 360 är pga att texten är grön..

i = iPHONE ! = AC!D grön text = ACID
Och vad står den sista ringen för då?


signatur

Life is too short to remove USB safely.

123
Skriv svar