Gameplay-trailer från NecroVision

Robot
MFC
Medlem
Gameplay-trailer från NecroVision

hm.. ja. Det blir säkert bra. Man kan ju alltid låtsas att det är bankirer och finansvalpar man mejjar ner


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Om ett spel går i samma riktning som Painkiller så kan det inte vara helt uselt.

Behövs snabba och hjärndöda actionlir med övervåld ibland.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Inaktiv

Nja ser inge vidare!

Medlem

Jag var riktigt imponerad fram tills det att elden och fan dök upp. Men men, om det i Multiplayer påminner om Painkiller kan det säkert bli bra.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Jag blev lite förvirrad... Gick det ut på att ha ihjäl någon eller inte?

Inaktiv

ett spel i min smak, älskade painkiller.

Och detta ser förvåningsvärt bra ut...

Gillar snabba skjut spel med skicklighet som grund.

Medlem

nu jävlar! så ska det se ut! konstant action!!! precis som Painkiller!

Medlem

Älskade första painkiller spelet, inte dem senare. Men det här såg ju grymt ut, ren hjärnlös action/splatter spel. Loving it. Ni kan spela era sims spel, det är såna här spel pc finns till för.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Medlem

åhåhåhåååå, smask, RTCW vibbar någon? Det här spelet tror jag på, ser simpelt ut(A)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Tyckte painkiller va riktigt kul.

Blir att kolla mer på detta.

1
Skriv svar