nåt efterblivet att snacka om :)

Inaktiv
nåt efterblivet att snacka om :)

Dansk skola förbjuder byxhäng

hahaha
vad säger man.. dels har väl folk haft häng i tjugo år, lite sent att förbjuda det NU... och vad för "fel signaler" sänder det ut.. hrm


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

bra! det är så jäävla fult, och framför allt, extremt fånigt.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Efterblivigt ?.. Jag har själv häng, men inte så jävla mkt, vissa har ju så mkt som dom borde knappast ha byxor på sig, ser sjukt ut o b*gigt när det är mkt häng..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Jee
Medlem

Fanster: Tror prikk menar att det är efterblivet att dem förbjuder det, inte att ha det.


signatur

Eller inte?

Medlem

Dom borde se på ett äkta gällivare häng då

Medlem

det enda rätta hänget är snushänget!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

bra! det är så jäävla fult, och framför allt, extremt fånigt.

jag tycker du klär dig fult
jag tänker förbjuda dig

vad är det för "fånigt" med att ha häng? är det inte fånigare att ha ett par byxor i bröstvårtehöjd som du? det är nämligen iaf SKÖNT med hängiga byxor..
är synd att eleverna antagligen inte kommer våga göra nåt åt det, ofta man låter nån skolledning bestämma hur man klär sig liksom


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av prikk:
Skrivet av IceMan:

bra! det är så jäävla fult, och framför allt, extremt fånigt.

jag tycker du klär dig fult
jag tänker förbjuda dig

vad är det för "fånigt" med att ha häng? är det inte fånigare att ha ett par byxor i bröstvårtehöjd som du? det är nämligen iaf SKÖNT med hängiga byxor...

Så jävla härligt gymnasiekillesvar.

Medlem


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Det är ett bra svar... varför ska man förbjuda byxor? Nej jag tycker vi förbjuder danskar istället (kommer icke bli tjafs om det jallafall:P)


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv
Skrivet av Karmalicious:

Så jävla härligt gymnasiekillesvar.

du håller alltså inte med?
jag är för övrigt 22 år och går på högskola.


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av prikk:
Skrivet av Karmalicious:

Så jävla härligt gymnasiekillesvar.

du håller alltså inte med?
jag är för övrigt 22 år och går på högskola.

Det var klassiskt gymnasiesvar med hela "bara för att du har asfula, helt cpiga kläder" när du inte rimligtvis kan ha någon uppfattning om vad Iceman klär sig i. En klar överreaktion på något så enkelt som att någon har en annan smak än du.

Förbudet verkar ganska väck. Någonstans får man ju dra gränsen, men kanske inte vid lite häng.

Inaktiv

Jag tycker varken det är snyggt eller bekvämt men jag tycker att det sista dom ska göra är att förbjuda det. Skulle det hända i Sverige skulle jag nog börja klä mig i häng byxor bara för att det var förbjudet eftersom att förbjuda klädsel i skolor osv är helt motsatsen mot min åsikt om sånt.
En grej som detta hör ju fan hemma på 40-talet, att folk ens kan skylla våld på Marilyn Manson och datorspel tycker jag är helt sjukt, hade man klätt sig/sett ut som Marilyn Manson för 300 år sedan hade man antagligen blivit bränd på bål, och att ha häng så underkläder syns för 40 år sedan skulle man nog få fingrarna avslagna i skolan men att detta ens tas upp nu är helt oförståligt för mig.

Medlem

Beror väl på vad dom drar för gräns för själva "hänget". Men att säga att kallingarna inte alls får synas är ju bara absurt. Det är ju inte för inte som de flesta större och kända märkena börjat placera deras namn och logos längst kalsongkanten, eftersom att det finns inte en jävel som går med byxona uppdragna under armhålan.

Inaktiv

karmalicious: missade du hela ironin i det jag sa? jag överdrev ju med mening, det var ju så uppenbart..?

jingai: att ens bry sig om att diskutera vilket som är "okej" att se haha... vafan, det handlar ju inte om ett mode där tjejer går i bikini liksom, det är nåt så ofarligt som ett par byxor som hänger ner en bit så man kanske ser ett par kalsonger under, liksom, jesus...


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av prikk:

karmalicious: missade du hela ironin i det jag sa? jag överdrev ju med mening, det var ju så uppenbart..?

Jaha, nä. Det var för välmaskerat för att jag skulle upptäcka det.

Inaktiv

Bra. Någon jävla ordning får det vara.

*drar upp byxorna*

Medlem

Räknas hängpattar också?

Medlem
Skrivet av Lord:

Räknas hängpattar också?

18-åriga tjejer har inte hängpattar. Det är därför vi jagar dem.

1
Skriv svar