Vinn Lich King, mus, tangentbord med mera!

Medlem

Då kanske man får aktivera sitt gamla konto igen då :> Ja, man kan ju hoppas i alla fall.

Må bäste man eller mus vinna!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Får se hur det går


signatur

Veni Vidi Vice

Medlem

Den där musen skulle sitta fint

Gen
Medlem
Skrivet av Tpiom:

Ja vill ha godiset!

*knuffar bort alla andra*

Jag stod först i kön!

Nej! Schas!

*knuff*

Medlem

gief tangentbord! <3

Medlem

"A 208-page WotLK art book" <3 Värt att köpa Collector's edition enbart för den boken!

Medlem
Skrivet av Lowaim:

"A 208-page WotLK art book" <3 Värt att köpa Collector's edition enbart för den boken!

de har duktiga conceptare

Hoppas jag vinner börjar bli lite jobbigt att trolla på alla wownördar.


signatur
Inaktiv

Har inte pengar till ny matta, mus och tangentbord..
Hoppas verkligen man får detta nu så jag inte behöver sitta med mitt 5 år gamla standard HP tangentbord..

Men jag älskar era tävlingar! Fortsätt så FZ!

Inaktiv

Tycker Fz borde bjuda på ett års gratis gametid istället.

Inaktiv

Ställer upp, men kommer garanterat inte vinna.

Medlem

hmm, en sak jag undrar. För de som väl köper denna expansion, måste man ha den tidigare expansionen för att kunna lira det?

Eller går det att installera det på originalwow?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

hmm, en sak jag undrar. För de som väl köper denna expansion, måste man ha den tidigare expansionen för att kunna lira det?

Eller går det att installera det på originalwow?

Är inte 100 men man tycker att nuvarande expansionen ska ha allt gammalt innehåll från tidigare expansioner.


signatur

NinjaSkitz.

Gen
Medlem
Skrivet av showerguy:

Tycker Fz borde bjuda på ett års gratis gametid istället.

Bor du i Sthlm och kommer på Webhallens nattöppet så har du chans att vinna just det

Medlem
Skrivet av Skitz:
Skrivet av Dumlen:

hmm, en sak jag undrar. För de som väl köper denna expansion, måste man ha den tidigare expansionen för att kunna lira det?

Eller går det att installera det på originalwow?

Är inte 100 men man tycker att nuvarande expansionen ska ha allt gammalt innehåll från tidigare expansioner.

Man måste ha The Burning Crusade aktiverat på ens WoW-konto innan man kan aktivera Wrath of the Lich King.

Skrivet av Gen:
Skrivet av showerguy:

Tycker Fz borde bjuda på ett års gratis gametid istället.

Bor du i Sthlm och kommer på Webhallens nattöppet så har du chans att vinna just det

Måste man klä ut sig till en svart alv i stringtrosa för att vinna eller är det första nörden till kvarn som vinner?


signatur
Medlem

Hoppas jag vinner! Har lixom lite ont om penningar just nu och så är man ganska trött på livet i övrigt........


signatur

Jag äger.

Medlem

Om jag vinnar börjar jag om med wow, annars får vi se ;).

Medlem

FYY PÅ ER! Låt dem som spelar wow, och är aktiv, som mig, vinna x)

Skrivet av Zaoeon:

FYY PÅ ER! Låt dem som spelar wow, och är aktiv, som mig, vinna x)

Egentligen inte så bra idé eftersom du då antagligen köper det ändå om du inte vinner. Bättre då att det är en som jag som vinner då. 8):heart::heart: Prettypleasewithsugarontop


signatur
Medlem

Riiktigt schysst första pris, bara Collector's Edition hade juh varit nog

Gen
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Gen:
Skrivet av showerguy:

Tycker Fz borde bjuda på ett års gratis gametid istället.

Bor du i Sthlm och kommer på Webhallens nattöppet så har du chans att vinna just det

Måste man klä ut sig till en svart alv i stringtrosa för att vinna eller är det första nörden till kvarn som vinner?

Alv i stringtrosa lär bli en garanterad finaplats ^^ Kika på hemsidan får du se.

Tips...rosa peruk och foundation!

Skrivet av Gen:

Alv i stringtrosa lär bli en garanterad finaplats ^^ Kika på hemsidan får du se.

Tips...rosa peruk och foundation!

Kan bli besvärligt att få med hela paketet i stringen. Hmm en riktig nagelbitare blir det.


signatur
Inaktiv

Lycka till alla! Gjorde ett misstag och skrev mitt svar halv snabbt så glömde finslipa svaret, hoppas juryn består av WoW spelare/ex-spelare så dom förstår lite hehe :D:D

Medlem

Fyy, hoppas ni alla har sett Frosty som man för me, så söt ^^
och kanske det dofilusåkaffe, men jag kommer dock inte köpa collectors edition isåna fall

12
Skriv svar