Superplay testar Motorstorm 2

Robot
Medlem
Superplay testar Motorstorm 2

Betyget blev:

7

/10.
Bra spel enligt mig


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Lite väl lågt men vad ska man förvänta sig av superplay...

Ska iaf köpa det i nov.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

första motorstorm var ett ok spel men fick väll lite mer hyllningar än det förtjänade pga det var en release titel för ps3, nu plockas det ner på jorden lite.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

mediokert spel hela vägen.

Inaktiv

Av ettan och demot av tvåan att döma torde 5-7/10 vara rättvist.

Medlem

detta verkar helt otroligt bra!

Medlem
Skrivet av redmac:

Lite väl lågt men vad ska man förvänta sig av superplay...

Ska iaf köpa det i nov.

Så du menar att det är helt omöjligt att ett PS3-spel är inte en 8/10 minst?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Jag är en av alla de som blev helt begeistrade och överförtjusta av Motorstorm när det kom. Jag har följt marknadsföringskampanjen av uppföljaren och sett alla trailers och utvecklingsprat. Till sist när demot kom gav jag det inte ens tio minuter. Varför? Det är i grund samma spel som det första, förutom att de modifierat fysiken och fartkänslan i spelet. Till det sämre baserat på demot. Jag kommer hålla mig till originalet och låta Pacific Rift få stå i skamvrån och kanske vara en grund för en ordentlig uppföljare som blir minst lika bra som originalet.

Medlem
Skrivet av redmac:

Lite väl lågt men vad ska man förvänta sig av superplay...

Ska iaf köpa det i nov.

Är inte värt mycket mer heller.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av redmac:

Lite väl lågt men vad ska man förvänta sig av superplay...

Ska iaf köpa det i nov.

fanboi!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Hoppas att man ser vart man åker också..

Tycker att man bara kör runt och tillslut är man i mål hehe

Medlem

Väntar med spänning på detta lir. Gillar att superplay sätter betyget i _slutet_ av recensionen, tummen upp för det.

Medlem
Skrivet av Yyy:

Jag är en av alla de som blev helt begeistrade och överförtjusta av Motorstorm när det kom. Jag har följt marknadsföringskampanjen av uppföljaren och sett alla trailers och utvecklingsprat. Till sist när demot kom gav jag det inte ens tio minuter. Varför? Det är i grund samma spel som det första, förutom att de modifierat fysiken och fartkänslan i spelet. Till det sämre baserat på demot. Jag kommer hålla mig till originalet och låta Pacific Rift få stå i skamvrån och kanske vara en grund för en ordentlig uppföljare som blir minst lika bra som originalet.

demot är en tidig beta.

Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av redmac:

Lite väl lågt men vad ska man förvänta sig av superplay...

Ska iaf köpa det i nov.

Så du menar att det är helt omöjligt att ett PS3-spel är inte en 8/10 minst?

Sluta nu, finns dåliga spel till PS3. Det som är löjligt är att Superplay är inte speciellt opartiska i sina tester och har generellt sätt en sämre inställning till PS3. Bara läsa deras tidning så visas det ganska snabbt. Själv har jag avslutat min prenumeration på Superplay och gått över till LEVEL som beter sig betydligt mer professionellt och opartiska i sina skrifter.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

^- Ok men, ready your tinfoil hats!

Medlem

Bara att Ministry inleder manglet är ju nästan värt halva betyget.

I gotta ding-a-ding-dang my dang-a-long ling-long.

Poesi mina vänner... poesi.


signatur
Inaktiv
Skrivet av redmac:

Lite väl lågt men vad ska man förvänta sig av superplay...

Ska iaf köpa det i nov.

Då borde du ha spelat hela? När du tyckte det var lågt dvs.. Men tycker de flesta sidor på nätet iaf har liknande betyg. Helt ok men inte mkt bättre än första motorstorm.

Dock grym musik!

Medlem

sämsta skiten i år iaf

Inaktiv
Skrivet av redmac:
Skrivet av Yyy:

Jag är en av alla de som blev helt begeistrade och överförtjusta av Motorstorm när det kom. Jag har följt marknadsföringskampanjen av uppföljaren och sett alla trailers och utvecklingsprat. Till sist när demot kom gav jag det inte ens tio minuter. Varför? Det är i grund samma spel som det första, förutom att de modifierat fysiken och fartkänslan i spelet. Till det sämre baserat på demot. Jag kommer hålla mig till originalet och låta Pacific Rift få stå i skamvrån och kanske vara en grund för en ordentlig uppföljare som blir minst lika bra som originalet.

demot är en tidig beta.

Synd att det verkar vara exakt samma sak i det spel man kan köpa i butik snart då:

Skrivet av Gamereactor:

Mitt största problem med Motorstorm: Pacific Rift är körkänslan och spelkontrollen, där något uppenbarligen har gått riktigt snett. Spelkontrollen i Motorstorm: Pacific Rift liknas bäst vid att försöka styra en lovikavante med en lövblås genom en gigantisk blomlåda. Oavsett vilket fordon jag väljer känns det påklistrat på själva banan. Underlagen tycks inte spela någon större roll för hur mitt åk reagerar, och jag sladdar likadant på jord som på sten som på glass som på broar. (Spelkänslan blir för övrigt inte bättre av Sixaxis skakbrist och sluttande axelknappar, som jag personligen aldrig har kommit över.)

[http://gamereactor.se/recensioner/15708/Motorstorm%3A+Pacific...]

1
Skriv svar