Expansion till Unreal Tournament III på väg

Robot
Expansion till Unreal Tournament III på väg
Medlem
Expansion till Unreal Tournament III på väg
Skrivet av Per Larsson:

Expansion till Unreal Tournament III på väg
Unreal Tournament 3 blev kanske inte en lika stor succé som dess föregångare

Epic

Nyhet som publicerats istället för att sparas i utkast?

Medlem
Skrivet av Alarcron:

Nyhet som publicerats istället för att sparas i utkast?

Ny på nyhetsfronten, missade att jag skulle dölja den. För nån sekund låg den uppe, och självklart är det någon som upptäcker den

Medlem

Kul att dem tänker göra något åt det. Warfare-spelläget var en utav mina favoriter i de tidigare spelen, så man får väl hoppas att Unreal Warfare-läget kan bli bra. Fast man kan väl knappast räkna med att expansionen blir gratis á la Valve? Fast iofs så släpptes ju UMB och UMX gratis till Unreal II.

Medlem

Vad hjälper det nu när skeppet redan sjunkit? :<

Medlem
Medlem
Skrivet av RazorShard:

Kul att dem tänker göra något åt det. Warfare-spelläget var en utav mina favoriter i de tidigare spelen, så man får väl hoppas att Unreal Warfare-läget kan bli bra. Fast man kan väl knappast räkna med att expansionen blir gratis á la Valve? Fast iofs så släpptes ju UMB och UMX gratis till Unreal II.

Vilka expansioner har Valve släppt gratis?

Medlem

Vore superbt om dem kunde sätta in Jail Break, klart det bästa modet i något spel.

Medlem

gäller detta bara Pc eller även konsol?


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

gäller detta bara Pc eller även konsol?

Se

"Vilka format den kommer till, om det rör sig om en nedladdningsbar expansion, en fristående standalone-del eller kanske bara traditionellt vanligt extramaterial sägs inte. Låt spekulationen börja!"

edit: och förresten, vad är källan?

Medlem

Nice! Längtar efter nyt matrial till ut3.
Bara de kommer till PC så är jag nöjd.

Medlem

Var det inte Epic som skulle lugna sig med att släppa till PC?

Medlem

Underbara nyheter!
Hoppas bara att det inte tar evigheter innan vi får se den bara.

Skrivet av Glideroggan:

Var det inte Epic som skulle lugna sig med att släppa till PC?

Jag tror det var nåt i linje med att dom inte länger satte PC i första rummet.
Om det är nåt Epic nu insisterar på att dom inte ska släppa till PC så är det väl GoW2?!

Medlem

WWCBMA (What Would Cliffy B Moan About)

Inaktiv

Härligt! Jag spelar fortfarande UT3 så detta välkomnar jag varmt.

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av RazorShard:

Kul att dem tänker göra något åt det. Warfare-spelläget var en utav mina favoriter i de tidigare spelen, så man får väl hoppas att Unreal Warfare-läget kan bli bra. Fast man kan väl knappast räkna med att expansionen blir gratis á la Valve? Fast iofs så släpptes ju UMB och UMX gratis till Unreal II.

Vilka expansioner har Valve släppt gratis?

Så jag har betalat episode 1 och 2 i onödan.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av RazorShard:

Kul att dem tänker göra något åt det. Warfare-spelläget var en utav mina favoriter i de tidigare spelen, så man får väl hoppas att Unreal Warfare-läget kan bli bra. Fast man kan väl knappast räkna med att expansionen blir gratis á la Valve? Fast iofs så släpptes ju UMB och UMX gratis till Unreal II.

Vilka expansioner har Valve släppt gratis?

Lost Coast och Counter-Strike Source t.ex


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv
Skrivet av yonaz:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av RazorShard:

Kul att dem tänker göra något åt det. Warfare-spelläget var en utav mina favoriter i de tidigare spelen, så man får väl hoppas att Unreal Warfare-läget kan bli bra. Fast man kan väl knappast räkna med att expansionen blir gratis á la Valve? Fast iofs så släpptes ju UMB och UMX gratis till Unreal II.

Vilka expansioner har Valve släppt gratis?

Lost Coast och Counter-Strike Source t.ex

Inget av dem där 2 är varken gratis eller en expansion

Medlem

Jag hoppas att dom kommer släppa UT3 expansion med en UT2kx kännsla, då kanske dom kommer få lite mera spelare
UT3 är ett kul MP spel absolut, men meen... UT2kx är så mera ah, komplett, så det känns som man byter ner sig så att säga, dock har Ut3 ett otroligt högt spel-tempo om man gör det rätt, dock tycker jag att man är lite för tung och låst vid dom få futtiga hoppen.

Men jag kommer köpa detta, vad det än är, måste stödja bra spel och Epic


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Här ska köpas.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av yonaz:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av RazorShard:

Kul att dem tänker göra något åt det. Warfare-spelläget var en utav mina favoriter i de tidigare spelen, så man får väl hoppas att Unreal Warfare-läget kan bli bra. Fast man kan väl knappast räkna med att expansionen blir gratis á la Valve? Fast iofs så släpptes ju UMB och UMX gratis till Unreal II.

Vilka expansioner har Valve släppt gratis?

Lost Coast och Counter-Strike Source t.ex

Lost Coast är en teknink Demo, en kort bana. Heller inte gratis. (har för mig att den va i början dock?)

CS: Source är heller inte gratis, får dock med CS:S om man köper HL2/Orange Box eller så kan man köpa CS:S separat.

Men inget Valve gör är gratis, definitivt inte expansioner. Valve är allt för pengar kåta för att släppa nånting gratis.

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av RazorShard:

Kul att dem tänker göra något åt det. Warfare-spelläget var en utav mina favoriter i de tidigare spelen, så man får väl hoppas att Unreal Warfare-läget kan bli bra. Fast man kan väl knappast räkna med att expansionen blir gratis á la Valve? Fast iofs så släpptes ju UMB och UMX gratis till Unreal II.

Vilka expansioner har Valve släppt gratis?

Ok, tekniskt sett menade jag inte expansioner, utan att Valve har fortsatt utveckla Counter Strike, Day of Defeat och kanske främst Team Fortress 2 med nytt material, spelsätt, banor mm - gratis.

1
Skriv svar