Wii Music är med lanseringsdatum

Robot
MFC
Medlem
Wii Music är med lanseringsdatum

YEAH!

Längtar redan!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Känns som det här kommer bli lika värdelöst som Wii Sports och Wii Fit. Billigt skit som kanske underhåller en femåring, men den målgruppen tycks ju Wii vara riktad åt tyvärr :/

Medlem

Mm.. Känns redan som ett skit spel.

"Wii Music slår dem båda på fingrarna, och det rejält - uppemot sextio instrument ska stå till buds"
Mjo, men hur många av dessa kommer ha exakt spel-sätt på kontrollerna? Ser ju idiotiskt ut att bara stå o skaka på kontrollera för att spela.

Medlem

kan vänta. länge.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Mm.. Känns redan som ett skit spel.

"Wii Music slår dem båda på fingrarna, och det rejält - uppemot sextio instrument ska stå till buds"
Mjo, men hur många av dessa kommer ha exakt spel-sätt på kontrollerna? Ser ju idiotiskt ut att bara stå o skaka på kontrollera för att spela.

Precis vad jag tänkte också.. 60 instrument.. från ena skaka lite åt vänster och på den andra lite till höger etc. Mnja mina pengar till Rock Band och Guitar Hero


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem
Skrivet av Spectral:

Känns som det här kommer bli lika värdelöst som Wii Sports och Wii Fit. Billigt skit som kanske underhåller en femåring, men den målgruppen tycks ju Wii vara riktad åt tyvärr :/

Nu ska vi inte klanka ner på Wii Sports i onödan. Det är ett utmärkt introduktionsspel till Wii och har gett många timmar roligt (Är 23 så att det underhåller femåringar är inte helt rätt).

/ LordDaimos

Medlem

Det har fått dåligt kritik överallt vad jag har sett.
Sen att dom alltid måste ha med miis, ugh är så less på att dom ska finns i varje nintendo spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Nintendo´s största flopp... Mii´s.. Ja förstör spelen ännu mer.. in med mer Mii´s.

Redaktör
Skrivet av Håkan:

Mm.. Känns redan som ett skit spel.

"Wii Music slår dem båda på fingrarna, och det rejält - uppemot sextio instrument ska stå till buds"
Mjo, men hur många av dessa kommer ha exakt spel-sätt på kontrollerna? Ser ju idiotiskt ut att bara stå o skaka på kontrollera för att spela.

Ähum... jag har en känsla av att riktiga musiker inte är särskilt avis på varesig poserandet eller tekniken hos folk som lirar Guitar Hero/Rock Band/Singstar... Spel är spel, ta dem för vad de är - underhållning. Verklighet är något helt annat.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Spel är spel, ta dem för vad de är - underhållning. Verklighet är något helt annat.

Exakt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Spectral:

Känns som det här kommer bli lika värdelöst som Wii Sports och Wii Fit. Billigt skit som kanske underhåller en femåring, men den målgruppen tycks ju Wii vara riktad åt tyvärr :/

Jag är 30 och har haft duktigt kul med Wii Sports.

Ser däremot inte fram emot Wii Music. Skulle hellre se ett nytt Zelda eller Metroid lir.

1
Skriv svar