Julkalendern - 3 dec

Medlem

Varberg.


signatur

Det är någon bakom dig. Bäst att kolla.

Medlem

Växjö kommer han ifrån;)

Motivering: för att jag seriöst sökte upp Mikael Olovsson på Facebook

Medlem

Låter lite thailändskt.. Växsjö är min gissning alltså.

Motivering överflödig, jag dreglar efter spelet.

Medlem

Lite Per Gessle dialekt tycker jag mig höra

(lite lik oxå =P)

Så min gissning är Halland/ Halmstad.

Alla mina polare klagar på att jag aldrig spelar nått "kul" spel till

min PS3 bara barn spel så det kanske kan vara dags för ett spel

för en vuxen

Inaktiv

Jag gissar på Växjö.

Motivering: Jag ligger hemma med feber och behöver något jag kan göra från soffan. Dragon Age skulle vara perfekt!

Medlem

Växjö!

Varför ska ni ge det till mig? Det är ju jul! I meen, come.. on...

Detta spel har jag för övrigt suktat efter sedan det annonserades, men fick se releasen sväva förbi då jag inte har plats nu eller i den närmsta tiden i budgeten för TV-spel, pengarna gå just nu till min dröm om fotografi! Vore underbart att ha något långvarigt att koppla av med!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Rottne utanför Växsjö? Alternativt växsjö i sig.

Varför ska jag få det här spelet? Fattig student som la sina sista pengar på att ringa Micke och fråga!


signatur

Gaming is a lifestyle!

Inaktiv

Växsjö!

Jag har suktat efter det här spelet sen jag nötat sönder alla tidigare spel från Bioware, då Baldurs Gate-serien i synnterhet. När de announca Dragon Age som "Baldurs Gate's spritual sequel" så kom det faktsikt en liten liten tår.

Jag har inte pengar till att köpa alla spela jag vill ha atm och DragonAge är ett av de jag har fått lov att skippa.

Medlem
Inaktiv

Han är från värnamo i småland.

Motivering: För att det är så roligt med att få spel i en adventskalender!

Medlem

Västervik.

Motivering: Stort fan av Bioware, men taskig ekonomi har inte tillåtit mig att köpa det, så jag vore jättetacksam för det.

Inaktiv

Jag gissar på Jönköping.

Jag vill vinna Dragon Age för alla i min spelcommunity retar mig för jag inte har spelat Dragon Age. Om det inte skulle vara nog så är jag arbetslös och har inte råd och köpa ett Playstation 3 spel.

BME
Medlem

Österlen kommer krängarn ifrån.
Jag borde få Dragon Age för att min PS3:a har NO GAEMS!


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Gissar Småland. Växjö eller nån stad i närheten. Har en kompis i Lammhult som pratar sådär.

Motivering: Är nyförkyld och sitter hemma och har tråkigt. Vad skulle pigga upp tillvaron mer än ett maffigt spel från Bioware?


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Småland på grund av vägran att uttala bokstaven R

Motivering: Vill ha Dragon Age men kommer inte få det i julklapp av varken mina föräldrar eller tjejen. Därför är FZ julklander sista chansen om jag ska få uppleva detta magnifika spel innan det kommer som en platinum verision. God jul

Medlem
Medlem

Låter galet lik släkten i och från Småland, så jag gissar på det. Växjö om jag ska vara mer exakt.

Motivering: Ptja.. rollspelsnörd sedan läääääänge men jag har på något jäkla sätt helt missat att spela dragon age.
Sen så har jag ju bara fått ihop 5 spel till min ps3a på över ett år, så det vore bra med något extra att spela på den.

Medlem

Jag kan inte vinna men jag gissar ändå på Halmstad.

Med motiveringen:
Min katt är Ormagöden.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Växjö.

motivering: Har just köpt en PS3, men WoW tar för mycke tid, Kanske skulle dragon age får mig ur WoW träsket.

Medlem

lätt! växjö

motivering: blir arbetslös i december. behöver något att fördriva tiden med.

Medlem

Han är från Halland - skulle gissa på Kärleken i Halmstad (eller åtminstone i närheten av Halmstad). Motivet till varför jag skulle vinna är att jag är en 39-årig gamer med tre barn som är i starkt behov av ett virtuellt äventyr under julhelgerna.

Inaktiv

Dödsstjärnan

Inaktiv

Blekinge utan tvekan! Närmre bestämt Karlskrona.

Motivering: Ge mig Dragon Age så slipper jag och polarna klä ut oss och "liva" Dragon Age ute i kylan, skönare i soffan framför tv:n med lite glögg i näven.

Medlem

Halmstad - Halland

Är en Arbetslös deppig jävel utan pengar.

Medlem

Växjö!

Motivering:
Jag satt en kväll och hade skickat min önskelista till tomten. Men överraskad blev jag då jag fick ett brev ifrån tomten själv anlände, han kunde tyvärr inte leverera paketet till mig!
I min förtvivlan visste jag inte vad jag skulle ta mig till! Men, tack vare er så jag ljuset i tunneln, eran majestätiska julkalender kan bli räddningen för mig och min jul! Så snälla, kan ni vara bättre än tomten själv och leverera paketet hem till mig?

Inaktiv

Han är givetvis från Halmstad.
Här lägger man på egna ändelser på orden och ord som cykeln = cykelen, nyckeln = nyckelen osv.

Motivering: Köpte ps3 för nån vecka sen och skulle behöva ett rejält rollspel att njuta av om kvällarna framöver!

Medlem

Växjö

Nyfiken på konsollportningen av årets bästa pc-spel.

Medlem

Gissar på Kungsälv i Bohuslän.

Inaktiv

Växjö.

Har inte råd att köpa spelet själv, prioterade annat spel före DAO :P.

Medlem

Låter som klockren småländska tycker jag!

Motivering: Efter att ha hört honom misshandla det svenska språket så gör jag anspråk på spelet som plåster på såren... T_T


signatur

baakaninja.com <-- Loads of nudepics

Skriv svar