Film – så spöar du andra spelare i The Old Republic

Medlem

Ser lika tråkigt ut som i alla andra MMO (med WAR som undantag).

Medlem

är det bara jag eller ser det sämre och sämre ut ju närmare relese vi kommer?

Medlem

Grafiken är det väl inte något större fel på. Jag tycker att "känslan" i ett mmorpg är långt mycket viktigare än hur det ser ut. Men ju fler filmer som släpps så blir jag mer och mer skeptisk kring detta. Det ser otroligt stelt och tråkigt ut. Vapenarsenalen ser också begränsad ut eftersom alla springer runt och hackar med samma lasersvärd.

"Need to stop this game for getting out..." Darth Leeks


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

inget att imponeras av. Som någon person sa,.. Hotta up Grafiken mer. animationer och rörelse värkar vara stel som tusan men men vi får väl se är inte direkt hypad av spelet alls, så man kanske blir överaskad när man testar.

Medlem

Vad skall man säga Fy Usch stelt som tusan verkar inte bli nån ändring heller så blir inget köp när det släpps i allafall kanske när det har varit ute ett halvår.

Medlem

Ehrm... Vänta nu... Är detta ännu ett spel av sorten där det inte finns fritt PvP ute i världen? Vad ska en ganker som jag själv då ta mig till? Warzones, skirmishes eller battlegrounds - kalla det vad ni vill men det är först ute i världen som det blir intressant. Det tycker iallafall jag... :/

Inaktiv

Starwars är ju det bästa som hänt mänskligheten. Så är det bara. <3
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

12
Skriv svar